Vond ik altijd een superspeler. Heerlijke techniek, doet straatvoetbalachtig aan. Goed inzicht en een geweldig gevoelige trap in de benen. Hij had de potentie om de beste in de wereld te worden. Dit is helaas niet zo gelopen, waarom is me een raadsel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:28 schreef Blawh het volgende:
Alvaro Recoba
Ik denk de beste linksback die we momenteel hebben. Speelt met veel enthousiasme. Probeert altijd de achterlijn te halen, pikt ook weleens een doelpuntje mee. Hij is wat mij betreft vele malen beter dan Gio op die plek.quote:
een vedette, scoorde ooit binnen een halve minuut na de aftrap op een Wk een doelpunt, Turkijë heeft zijn 3rde plaats veel aan hem te dankenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zeg: Een nieuwe, en wel:
Hakan Sükür
Als je 254 doelpunten scoort in 478 competitiewedstrijden (volgens Wikipedia) ben je een grote. Buiten Turkije maakte hij niet zoveel klaar, maar binnen de landsgrenzen moet het een godheid zijn. 7,5quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zeg: Een nieuwe, en wel:
Hakan Sükür
24 uur....quote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Finidi George
Geweldenaar met een bal. Vooral bij Ajax speelde hij de sterren van de hemel, wat toen het hele elftal eigenlijk wel deed. laatste jaren onopvallend, maar ik vind dat Ajax hem had moeten halen. een8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |