Geen speciale kwaliteiten ben ik niet met je eens. Heb weinig spelers gezien die zo makkelijk scoren, dat lijkt me toch ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
Moet een testimonial krijgen. Misschien niet de 10 jaar volgemaakt maar een held voor Man. U.
Kan me geen betere clubspeler voorstellen met die kwaliteieen. Nooit zeuren. Gewoon invallen en je best doen. Speler met geen speciale kwaliteiten maar wel veelzijdig. Schonk Man U. de EC-1.
Was links en rechts benig, kon koppen en ging voorop in de strijd.
Met zo'n speler in je selectie ben je spekkoper. Ik geef hem een 8.
Ook omdat je niet zomaar 70 interlands speelt.
zegt eigenlijk meer over ajax dan over colinquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef Grimm het volgende:
Is zo uitgekookt genoeg om heel Ajax voor de gek te houden dat hij een goede rechtsback is. Daarvoor geef ik hem een 8
Was ja. Op het laatst niet meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Colin was volgens mij gewoon basisspeler bij Norwich, Beschouw.
Ik heb m nooit zien voetballen, dus kan er niet over oordelen...quote:
El Chino. Hoewel hij niet vaak in de basis stond bij Inter, toch een voetballer naar mijn hart. Geweldige traptechniek, verwoestend schot. Leuke speler om te zien. 7,5quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:28 schreef Blawh het volgende:
Alvaro Recoba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |