Niets aan toe te voegen. Ben ik helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Eén van mijn favorieten van de laatste 20 jaar. Superieure technicus. Alles lijkt simpel wat ie doet. Maar door zijn techniek weet ie het voetbal simpel te houden. Dodelik effectief maar toch een teamspeler. Zelden een gele kaart. Zelden ophef over hem terwijl ie bij de grootste club van de wereld speelt. Heeft wel 50 concurrenten gehad in die tijd, maar verloor nooit zijn basisplaats. Tweebenig, goeie kopper, gaat voorop in de strijd zonder het aanvallende voetbal uit het oog te verliezen. Een genot om naar te kijken. Een vette 9
Jaja hij is te traag om snel om z'n tegenstander heen te komen. Hij is positioneel heel erg goed en kapt en draait zich weer vrij.quote:
Wat is dat voor gelul?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:
Had ie een kale kop blank en een grote neus had ie nooit bereikt wat hem gelukt is.
In de eerste week werd er aan John de Wolf al gevraagd of ie zijn positie zou verliezen bij de vrouwen.quote:
Ruud een nuchter persoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
en lijkt ook een bijzonder nuchter persoon.
En Raul vindt je wel wereld topquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:43 schreef tong80 het volgende:
Goeie spits. Geen wereldtop. Net eronder. Maakt overal en altijd zijn doelpunten. Maar als teamspeler is ie middelmaat. Zijn doelpunten compenseren dat. Ik geef hem een 8.
Ik zou ook geen argument weten te bedenkenquote:
Nou ja klopt, van nistelrooy moet je eigen in de 11 meter hebben. Raoul gaat wat meer zwermen en nistelrooy speelt echt in de 11 meterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef tong80 het volgende:
Raoul is even doelgericht als van Nistelrooij. Het verschil is dat Raoul wel een teamspeler is en zich kan opofferen voor het resultaat. Verder creëert ie ook kansen voor anderen.
Vals argument. Het gaat er niet om dat veel van de goals die hij scoort intikkers zijn. Het gaat erom dat het geen toeval kan zijn dat hij altijd op de juiste plek staat. Het gaat om zijn loopakties, om hetgeen vooraf aan de intikker gaat. Dat maakt hem zo een killer voor de goal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:34 schreef Beschouw het volgende: Hij scoort, maar het zijn bijna allemaal intikkers. Heeft altijd in elftallen gevoetbald waarbij hij de ballen op maat krijgt, panklaar. Dan zou mijn schoonmoeder ze ook kunnen omzetten in een doelpunt.
Bijna allemaal intikkers zei ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:21 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Vals argument. Het gaat er niet om dat veel van de goals die hij scoort intikkers zijn. Het gaat erom dat het geen toeval kan zijn dat hij altijd op de juiste plek staat. Het gaat om zijn loopakties, om hetgeen vooraf aan de intikker gaat. Dat maakt hem zo een killer voor de goal.
Zoals ik zei, positioneel perfect. Dat je geen waardering voor de voetballer RvN hebt is goed te begrijpen, maar met het argument "het zijn alleen maar intikkers" doe je hem te kort.
Je hoeft niet zo heel veel te doen om ruzie met Ferguson te krijgen, en hij heeft ook al spelers weggepest met z'n spelletjes. Las d'r laatst nog een stuk over in de VI ofzo. Verder zijn Beckham en Keane daar ook al weggewerkt trouwens. Zijn dat dan ook kleuters?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Flashwin het volgende:
-Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij als een klein kind janken. Dit kun je ook zien als winnaarmentaliteit, maar je moet nooit het teambelang vergeten (Man U, Oranje)
Een 8,5
Stam, Keane, Beckham, Johnson, Nistelrooy, Cole, Yorke en nog een paarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:56 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo heel veel te doen om ruzie met Ferguson te krijgen, en hij heeft ook al spelers weggepest met z'n spelletjes. Las d'r laatst nog een stuk over in de VI ofzo. Verder zijn Beckham en Keane daar ook al weggewerkt trouwens. Zijn dat dan ook kleuters?
Geen speciale kwaliteiten ben ik niet met je eens. Heb weinig spelers gezien die zo makkelijk scoren, dat lijkt me toch ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
Moet een testimonial krijgen. Misschien niet de 10 jaar volgemaakt maar een held voor Man. U.
Kan me geen betere clubspeler voorstellen met die kwaliteieen. Nooit zeuren. Gewoon invallen en je best doen. Speler met geen speciale kwaliteiten maar wel veelzijdig. Schonk Man U. de EC-1.
Was links en rechts benig, kon koppen en ging voorop in de strijd.
Met zo'n speler in je selectie ben je spekkoper. Ik geef hem een 8.
Ook omdat je niet zomaar 70 interlands speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |