Zo is het maar netquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:21 schreef PinhoSouza het volgende:
Rommedahl is een bron van ergernis. Ik heb hem jarenlang bij PSV mee moeten maken en was blij dat we eindelijk van hem verlost waren. Ja, hij is snel en geeft soms goede voorzetten. Het merendeel van zijn voorzetten gaan echter vol de tribunes in. Ik geef hem maximaal 10 wedstrijden voordat hij in Amsterdam massaal wordt uitgefloten. Ik ben allang blij dat het uitvak daar een net heeft ...
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:21 schreef PinhoSouza het volgende:
Rommedahl is een bron van ergernis. Ik heb hem jarenlang bij PSV mee moeten maken en was blij dat we eindelijk van hem verlost waren. Ja, hij is snel en geeft soms goede voorzetten. Het merendeel van zijn voorzetten gaan echter vol de tribunes in. Ik geef hem maximaal 10 wedstrijden voordat hij in Amsterdam massaal wordt uitgefloten. Ik ben allang blij dat het uitvak daar een net heeft ...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Rennis Dommedahl
Soortgelijke spelers leveren soms zelfs 18 miljoen op.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Hij kan hard lopen, maar raakt dan een beetje heel erg zijn richtingsgevoel kwijt.
Mocht je Babel bedoelen, is inderdaad teveel, maar hij kan nog wel beter worden. Of misschien nog een extra schijnbeweging leren, dan kan ie er al 2.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Soortgelijke spelers leveren soms zelfs 18 miljoen op.
Die goal is ondergewaardeerd, blijft het enige velddoelpunt dat Nederland in een WK finale heeft gemaakt, toch hoor je iedereen altijd maar over de penalty van Neeskens en de doelpaal van Rensenbrink.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef Solstice het volgende:
Ja, wist nog dat hij PSV had gevoetbald, niet dat hij een paar keer landskampioen was geweest. Die goal van Nanninga is wel eens op Eurosport geweest trouwens.
Al had ik de LP, dan kon ik 'm niet afspelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een elpee met WK-fragmenten. Heb Dick nanningaaaaaaaaaa zwart gedraaid
Dat zegt helaas niet heel veel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
Dan zit je wel in de buurt.Pele had hem in zijn top - 100 allertijden
Heb je helemaal gelijk in. Had er ook veel kritiek op. Maar je bent het met me eens dat het iets zegt denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zegt helaas niet heel veel.
Er staan spelers bij die er niet op moeten, en er ontbreken spelers.
Ja uiteraard zegt het wat, zeker ook nog wel bij Nederland, al staat Willy er ook op, ken ik ook niet heel goed maar volgens mij is dat nooit zo'n wereldvoetballer geweest. Maar wat iemand als David Beckham erop doet, of Robert Pires (al zie ik hem graag ballen) dat begrijp ik niet. en Mendieta ontbreekt, belachelijk. Sowieso weinig Spanjaarden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Had er ook veel kritiek op. Maar je bent het met me eens dat het iets zegt denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |