abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2007 @ 00:59:25 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_52110295
Echt hij had de meeste voorzetten waaruit gescoord werd per seizoen.

Maar idd we zullen zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:21:29 #52
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52110640
Rommedahl is een bron van ergernis. Ik heb hem jarenlang bij PSV mee moeten maken en was blij dat we eindelijk van hem verlost waren. Ja, hij is snel en geeft soms goede voorzetten. Het merendeel van zijn voorzetten gaan echter vol de tribunes in. Ik geef hem maximaal 10 wedstrijden voordat hij in Amsterdam massaal wordt uitgefloten. Ik ben allang blij dat het uitvak daar een net heeft ...
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52128286
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:21 schreef PinhoSouza het volgende:
Rommedahl is een bron van ergernis. Ik heb hem jarenlang bij PSV mee moeten maken en was blij dat we eindelijk van hem verlost waren. Ja, hij is snel en geeft soms goede voorzetten. Het merendeel van zijn voorzetten gaan echter vol de tribunes in. Ik geef hem maximaal 10 wedstrijden voordat hij in Amsterdam massaal wordt uitgefloten. Ik ben allang blij dat het uitvak daar een net heeft ...
Zo is het maar net
pi_52128559
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:21 schreef PinhoSouza het volgende:

Is inderdaad geen goede aankoop van Ajax. Sowieso, twee linksbuitens weg en twee rechtsbuitens terug? Het zal allemaal wel. Maar het gaat hier om Rommedahl. Helaas. Hij kan hard lopen, maar raakt dan een beetje heel erg zijn richtingsgevoel kwijt. Hoe tong bij die 20 assists per seizoen komt? Het zou kunnen, maar trainingspartijtjes hoeven niet mee te tellen. Een zesje.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:31:32 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_52140040
Rennis Dommedahl is bij de achterlijn dermate op snelheid dat de middelpuntvliedende kracht zijn werk doet waardoor de bal natuurkundig gezien niet meer voor het doel kan komen. De enige snelle speler die dat presteerde was Overmars.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:35:26 #56
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_52140119
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Rennis Dommedahl
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_52143291
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Hij kan hard lopen, maar raakt dan een beetje heel erg zijn richtingsgevoel kwijt.
Soortgelijke spelers leveren soms zelfs 18 miljoen op.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 18:02:22 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_52145193
Een hard renner uit de geschiedenis die wel een wereldtopper werd :

René van der Kerkhof

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52146527
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef Solstice het volgende:

[..]

Soortgelijke spelers leveren soms zelfs 18 miljoen op.
Mocht je Babel bedoelen, is inderdaad teveel, maar hij kan nog wel beter worden. Of misschien nog een extra schijnbeweging leren, dan kan ie er al 2.
pi_52148760
Het enige dat ik ervan weet is dat hij hard kan lopen, en dat hij ook voor Twente en het Nederlands elftal heeft gespeeld. Maar dat alleen is natuurlijk al een 7 waard.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 20:44:24 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_52149841
René speelde ook bij PSV waar ie een paar keer landskampioen mee werd. Verder won ie met PSV de EC-3 tegen Bastia. Hij speelde in twee WK- finales Gaf in de WK-78 finale de voorzet waaruit Nanninga scoorde. Was supersnel. Zeg maar op zijn overmars. Maar ook doelgericht. Als ie gescoord had zetten de terreinknechten de poorten open in het stadion. Zo lang bleef ie al juichend rennen.

pi_52150568
Ja, wist nog dat hij PSV had gevoetbald, niet dat hij een paar keer landskampioen was geweest. Die goal van Nanninga is wel eens op Eurosport geweest trouwens.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 21:16:27 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_52150918
Je meent het ?

pi_52151244
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef Solstice het volgende:
Ja, wist nog dat hij PSV had gevoetbald, niet dat hij een paar keer landskampioen was geweest. Die goal van Nanninga is wel eens op Eurosport geweest trouwens.
Die goal is ondergewaardeerd, blijft het enige velddoelpunt dat Nederland in een WK finale heeft gemaakt, toch hoor je iedereen altijd maar over de penalty van Neeskens en de doelpaal van Rensenbrink.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 21:33:52 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_52151562
Ik heb een elpee met WK-fragmenten. Heb Dick nanningaaaaaaaaaa zwart gedraaid

pi_52151659
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een elpee met WK-fragmenten. Heb Dick nanningaaaaaaaaaa zwart gedraaid

Al had ik de LP, dan kon ik 'm niet afspelen.

Rene van de Kerkhof trouwens. Hij is van voor mijn tijd, kan er dus niet veel over zeggen. Al kan ik natuurlijk ook zien wat hij bereikt heeft, 2 WK Finales, landskampioenschappen ed. Dan heb je het in mijn ogen wel goed gedaan. Ik zou dan denken een 8 of een 8,5, maar daarover kan ik niet echt oordelen.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 21:39:00 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_52151745
Dan zit je wel in de buurt.Pele had hem in zijn top - 100 allertijden

pi_52151884
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
Dan zit je wel in de buurt.Pele had hem in zijn top - 100 allertijden

Dat zegt helaas niet heel veel.
Er staan spelers bij die er niet op moeten, en er ontbreken spelers.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 22:09:58 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_52152646
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dat zegt helaas niet heel veel.
Er staan spelers bij die er niet op moeten, en er ontbreken spelers.
Heb je helemaal gelijk in. Had er ook veel kritiek op. Maar je bent het met me eens dat het iets zegt denk ik.

pi_52153014
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Had er ook veel kritiek op. Maar je bent het met me eens dat het iets zegt denk ik.

Ja uiteraard zegt het wat, zeker ook nog wel bij Nederland, al staat Willy er ook op, ken ik ook niet heel goed maar volgens mij is dat nooit zo'n wereldvoetballer geweest. Maar wat iemand als David Beckham erop doet, of Robert Pires (al zie ik hem graag ballen) dat begrijp ik niet. en Mendieta ontbreekt, belachelijk. Sowieso weinig Spanjaarden.
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 22:26:48 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_52153118
Heb jij die lijst paraat ?

pi_52153179
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Heb jij die lijst paraat ?

Heb jij google?

http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_100
pi_52153260
Er was ook een topic over FIFA 100
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 22:33:52 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_52153301
Ok ben nar bed moet er extra vroeg uit. Houdoe Gordon en de rest

Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 22:36:14 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_52153375
Ik kijk naar de eerste twee landen gen Houseman bij Argentinië en de beste Belgische voetballer ooit Paul van Himst staan er ook niet in. Bagger lijst morgen kijk ik naar de rest

Trusten

Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2007 @ 22:38:11 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_52153428
De gekozen tot beste Aziatische speler van de eeuw Bum Kun Cha ook niet.

Trusten nogmaals

pi_52153442
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar de eerste twee landen gen Houseman bij Argentinië en de beste Belgische voetballer ooit Paul van Himst staan er ook niet in. Bagger lijst morgen kijk ik naar de rest

Trusten

Haha, in dat topic een post waar je de lijst hebt aangepast

Trusten
pi_52155819
René van de Kerkhof
Absoluut geen wereldtopper zoals tong beweert. Door veel mensen overschat, dit veredeld renpaard. Werd in de WK-finale van 74 voor de geblesseerde Rensenbrink ingebracht door bondscoach Michels, terwijl hij een raspaard als Keizer op de bank had zitten. Van de Kerkhof was een bovenmodale clubspeler. Te vergelijken met Rommedahl, maar nog sneller. Vooral na het maken van het doelpunt. Dan liep hij de 100 meter in een seconde of 10. Heeft zeker zijn waarde gehad, vooral bij PSV, maar nooit mijn favoriete voetballer geweest. Zesje.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:57:14 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_52174028
Ik vind een 6 veel te weinig voor iemand die in 2 WK's en 2 EK's speelde. Op het WK-78 was ie in topvorm. Maakte nog een schitterende goal tegen West - Duitsland.

Trouwste user 2022 woensdag 8 augustus 2007 @ 18:26:57 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_52204156
Kew Jaliens

pi_52204771
6 en een half. Verdedigend goed, opbouwend minder.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:59:58 #82
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52204951
5
erg zwakke voetballer, kan opbouwend weinig ballen goed verzorgen, is niet krachtig genoeg om bepaalde aanvallers het leven zuur te maken.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 augustus 2007 @ 19:44:32 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_52206353
Nou dt gaat lekker. Ziet van Basten het dan verkeerd ?

pi_52206457
Nehhh, de hele wereld is gek, van Basten is de enige die z'n verstand nog gebruikt.
pi_52219724
Zie mij sig over Van Basten.....
Jaliens is een overgewaardeerde voetballer. Uitermate zwak en zeker geen rots in de verdedigende branding. Hij doet me denken aan een hertje.
5
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52220073
8
Verdedigend en opbouwend prima. Staat ook zijn mannetje in een aanval.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 18:04:48 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_52234518
Johan Cruijff

donderdag 9 augustus 2007 @ 18:15:54 #88
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_52234751
Geniale technicus, atleet en tacticus als speler op het veld, en deels als coach. Wordt gedurende zijn hele loopbaan in de weg gezeten door zijn eigenwijze karakter, wat ook zijn weerslag heeft op Oranje: de maestro himself speelde nog geen 50 interlands. Speelde zwaar onder zijn kunnen in de WK finale van 74 en op het EK van 76. In 78 was ie er helemaal niet bij, ondanks eerdere toezeggingen. Maakte dezelfde schijnbeweging als coach voor het WK90, dat daarna op een fiasco uitliep.

8,5
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_52234830
De belichaming van het (inmiddels vroegere) Nederlandse voetbal. Mooi om te zien, maar geen winnaar.

9
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 18:38:00 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_52235240
De belichaming van het Nederlands voetbal. Altijd op zoek naar winst via mooi aanvallend voetbal. lenstra en Wilkes waren goed in Nederland maar presteerden in Oranje nooit wat. Cruijff was de eerste die er voor zorgde dat Nederland internationaal meetelde. Interland voetbal telde in Nederland nooit voordat Cruijff schitterde op het WK-74. Dat team werd laatst dan ook gekozen tot op 2 na beste elftal ooit. Was daarvoor al 2 keer gekozen tot beste speler van europa. In zijn beste seizoen ooit werd het Beckenbauer omdat die op het EK-72 speelde. Grote toernooien hebben dan ook voorrang. In 74 won Beckenbauer het WK maar werd Cruijff gekozen tot beste. Drie maal op rij EC-1 winnaar met Ajax. In zijn eerste jaar bij Barcelona revolutionair door kampioen te worden, terwijl de dictator Franco al decennia bepaalde dat het Real Madrid moest zijn.
Helaas in verkeerde handen gevallen bij een bitch van een wijf. Die hield hem in de nacht voor de WK-74 finale met haar telefoontje al tot 5 uur 's ochtends wakker en bepaalde dat ie niet naar het WK-78 mocht gaan. Zijn broer Henniie zegt dan ook dat ie nog veel groter had kunnen zijn als ie zijn arbeidersroots niet had verlogend. Na door Ajax afgedankt te zijn op 36jarige leeftijd nog even Feijenoord landskampioen gemaakt uit wraak. Begin jaren 70 had ik een hond die ik Cruijffie noemde. Cruijffie scheet meer dan Johan scoorde. Maar ik hield van beiden net zo veel.
Johan Cruijff, een negen en een half. Pele heeft als enige de tien. Cruijff is uit ons kleine kikkerlandje een mooie tweede, samen met Diego. Een voetballer om trots op te zijn.

pi_52236008
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
De belichaming van het Nederlands voetbal. Altijd op zoek naar winst via mooi aanvallend voetbal. lenstra en Wilkes waren goed in Nederland maar presteerden in Oranje nooit wat. Cruijff was de eerste die er voor zorgde dat Nederland internationaal meetelde. Interland voetbal telde in Nederland nooit voordat Cruijff schitterde op het WK-74. Dat team werd laatst dan ook gekozen tot op 2 na beste elftal ooit. Was daarvoor al 2 keer gekozen tot beste speler van europa. In zijn beste seizoen ooit werd het Beckenbauer omdat die op het EK-72 speelde. Grote toernooien hebben dan ook voorrang. In 74 won Beckenbauer het WK maar werd Cruijff gekozen tot beste. Drie maal op rij EC-1 winnaar met Ajax. In zijn eerste jaar bij Barcelona revolutionair door kampioen te worden, terwijl de dictator Franco al decennia bepaalde dat het Real Madrid moest zijn.
Helaas in verkeerde handen gevallen bij een bitch van een wijf. Die hield hem in de nacht voor de WK-74 finale met haar telefoontje al tot 5 uur 's ochtends wakker en bepaalde dat ie niet naar het WK-78 mocht gaan. Zijn broer Henniie zegt dan ook dat ie nog veel groter had kunnen zijn als ie zijn arbeidersroots niet had verlogend. Na door Ajax afgedankt te zijn op 36jarige leeftijd nog even Feijenoord landskampioen gemaakt uit wraak. Begin jaren 70 had ik een hond die ik Cruijffie noemde. Cruijffie scheet meer dan Johan scoorde. Maar ik hield van beiden net zo veel.
Johan Cruijff, een negen en een half. Pele heeft als enige de tien. Cruijff is uit ons kleine kikkerlandje een mooie tweede, samen met Diego. Een voetballer om trots op te zijn.

Mooi verhaal tong.

Heb Cruijff niet bewust meegemaakt, maar wel veel beeldmateriaal gezien. Ben er nu ook van overtuigd dat als Nederland in 78 zelfs zonder Cruijff de finale kon halen, we met Cruijff wereldkampioen waren geworden. Het mocht niet zo zijn, mede door 'die bitch'. Komt op mij over als een eigenwijze voetballer; niet bij Ajax? Dan maak ik Feyenoord toch kampioen. Dat maakt hem vrijwel uniek, zeker in het Nederlandse voetbal. Zonde dat ik hem nooit live heb zien voetballen. Al heb ik hem wel een keer 'live' gezien, met de afscheidswedstrijd van Dennis Bergkamp. En met een paar simpele voetbewegingen zette hij de verdediging opzij van een Europese topclub. Hij kon voetballend nog altijd mee...

Ook heeft hij er voor gezorgd dat we nog een wereldtopper konden aanschouwen op de Nederlandse velden: Marco van Basten. Opgeleid als zijn pupil. Heeft eraan bijgedragen dat Marco zo vroeg moest stoppen, maar mede door Cruijff had hij toen wel al een hoop bereikt.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 20:08:03 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_52237581
Cijfer ?

pi_52237965
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:
Cijfer ?

Ik heb hem nooit zien voetballen, net zoals Rene vd Kerkhof geef ik 'm dus geen cijfer. Al zal het tussen de 9 en de 10 zitten.
pi_52239837
alles wat ik wou zeggen is al gezegd, een 9.2, minder verdient hij niet
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 21:38:59 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_52240025
Nu op Ned-2 met commentaar van Bob Spaak : 'Cruijffie' Zegt ie

pi_52240051
Bedankt voor de tip
Mods met een x zijn tof.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 21:41:25 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_52240100
Cees de Wolf

Legendarisch

pi_52240136
Mooi doelpunt trouwens, al zeg ik het zelf
Mods met een x zijn tof.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 21:44:07 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_52240185
Daar is Cruijfie zelf

pi_52240261
ik ga beneden kijken, bovne is mijn tv van slechte kwaliteit
Mods met een x zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')