Volgens mij bedoelde Vandeweghe dat Riis hem gedumpt heeft toen (tegen de wil van de sponsor in)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rasmussen heeft toch voor CSC gereden in 2001 en 2002? maar dan zal Riis zeker pas in 2003 zijn gekomen
Zijn job heeft ie goed gedaan, de manier waarop de voorbereiding is gegaan heeft zijn baas genoeg reden in gevonden om 'm op staande voet te ontslaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja ik zou hem ook niet de kas laten beheren, maar dat is zijn job ook niet![]()
Gelukkig mag de rechter oordelen over het al dan niet terecht zijn van dit ontslag, dat laat ik toch liever niet eenzijdig over aan de werkgeverquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zijn job heeft ie goed gedaan, de manier waarop de voorbereiding is gegaan heeft zijn baas genoeg reden in gevonden om 'm op staande voet te ontslaan.
Ik vraag me af of hij Rasmussen het echt gaat aanvechten bij de rechter.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig mag de rechter oordelen over het al dan niet terecht zijn van dit ontslag, dat laat ik toch liever niet eenzijdig over aan de werkgever![]()
En waarom niet? Als hij het niet aanvecht is hij ook nog eens zijn inkomen kwijt...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij Rasmussen het echt gaat aanvechten bij de rechter.
Ik stelde deze vraag al eerder, maar zou je eigenlijk het contract van zo'n renner als een arbeidsovereenkomst kunnen definieren? De verhouding (zeker van een Rasmussen) met zijn ploeg is toch zo zwak dat je moeilijk kan spreken dat er gedurende het hele jaar sprake is van een 'gezagsverhouding'.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En waarom niet? Als hij het niet aanvecht is hij ook nog eens zijn inkomen kwijt...
quote:Michael Rasmussen: I upcoming again
»i multiø no, that i am committed to publicly that tell of, where i be feel me«, says the detroniserede danish Tour- king på sprgsmløå about one frdenæ to june mnedå.
From Mogens Jacobsen, FranceRoute itemPrint item
»Da i had had the crucial talk by Theo they Rooij, went i asked that leave the hotel. So there's no way, that i snail me ud«, telling Michael Rasmussen about his exit from Tour they Stamp. - photo CHRISTOPHE ENA
»Nej, i am no at home to Italy. And i've that bloody awful til«.
It was some of they first observations, Denmark detroniserede Tour they Stamp- all Michael Rasmussen arose by, when Politician getting compound to him, after his employer Rabobank a nine days' wonder by had shipped him homes from universe greatly cykelbegivenhed on the ground that, he had odd about his whereabouts to the time up to Tour they Stamp.
'Jeg is far, far down
TO the days by had that dutch crew administration consistent and unconditionally the advocacy him by so abrupt that carry out a volte-face – a action hovedpersonen themselves settled no fatter.
»Det aren't 24 classes the paper, i went throw forth from Tour they Stamp, so i am far, down-and-out. And i can be settled no realize that, there occurred. However actually have i had age to that healthy me awhile, and i can be warrant, that i no is finished that cykelrytter«, states Michael Rasmussen.
»Jeg cant bring to light more explicit about, how i notices the future shapes themselves, however i am certain at, that i very likely shall get job, too of which i proves sacked from Rabobank. By it is i cleanly actuals no been yet.
»På the hectic wednesday getting i instruction at, that i am suspenderet, however no, that i am been said up. It has i so the paper could read through to the media. However it is relationships, that my solicitor actually handles themselves from. I've to they latest weeks proveed, that i am a from universe good cykelryttere. And item that i've that stærkeste brain to field. Else had i no could clear they difficult relationships, i was through. That i so to the last terminate no themselves were master by, what there occurred, is quite a different story sag«.
'Følte i had vundet'
»Jeg felt, that i had vundet Tour they Stamp while i come ultimate by stregen at Col dAubisque’ last wednesday. When had i real course to my hollow hand. However actually is the victory been hooked from me. And that shall no være anyone secret, that i am mad with Rabobanks manager Theo they Rooij. It is solely at his initiative, decision has been truffet. However i wish to other no that go into more explicit details about, what there's previous, by it is a part from that jobs, my solicitor actually are you walk med«.
»Jeg known good, that i am come too late by facts about mine the whereabouts. It is i been the punishment by by atone and warnings, however that that should carry to so drastically measurements that they, there actually is truffet, is all out from ratios.
Stamp to applied
»Har you straight stamp to your passport, that certificates, that you've been to Mexico at the time when, where that actually affirm, that you are noted to Italy?«
»Jeg vil consequently no accent me about that sort of thing things longish. I feel no, that i am committed to publicly that tell of, where i be feel me. However from now on handles the attorney themselves from all det«, discloses Michael Rasmussen
He has sometime stated, that that no is precisely, that he can be være observe to Italy at a dance certain time to june, and that he has lots of vidner to Mexico at, that he vitterligt stayed themselves dér.
»Kunne you at your last day in sense, that you no were particularly velset?«
»Selvfølgelig could i that, however it is when no so peculiar by the smear campaign, there's driven against me to the french push. It is evident, that the affects they.
»Da decision about that subtract yourself forth from course went published, were you no longer at Rabobanks hotel. Why?«
»Det wasn't anything, i had by that do. When i had had the crucial talk by Theo they Rooij, went i asked that leave the hotel. So there's no way, that i snail me forth. I went whole single guided away from Rabobank«.
Leuk verhaal, maar je vergeet de helft vet te drukken:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
Let op de dik gedrukte stukken.Mocht dit kloppen dan is er een reele kans dat hij voor niets de tour uitgezet is.
Dus je krijgt in het 1ste kwartaal al een waarschuwing voor het 2de kwartaal?quote:'Met de armen achter het hoofd gevouwen en de benen op een tafel neemt somt hij (Theo de Rooij) de feiten op. De eerste rapportage over Rasmussen dateert van 24 maart 2006: een waarschuwing van de UCI, wegens het te laat opgeven van de zogenoemde 'where-about' gegevens voor het tweede kwartaal van 2006.
In de UCI bepalingen staat dat je MOET faxen. http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/14ant-E.pdfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
"'Met de armen achter het hoofd gevouwen en de benen op een tafel neemt somt hij (Theo de Rooij) de feiten op. De eerste rapportage over Rasmussen dateert van 24 maart 2006: een waarschuwing van de UCI, wegens het te laat opgeven van de zogenoemde 'where-about' gegevens voor het tweede kwartaal van 2006. Dan een waarschuwing op 8 mei van dit jaar, gegeven door het Deense antidopingbureau, omdat hij een controle had gemist op 6 april. Hetzelfde vergrijp herhaalde zich op 21 juni, de bekeuring ontving Rasmussen een week later. Die werd gevolgd door een reprimande van de UCI, vanwege het veel te laat opsturen van de informatie over zijn verblijfplaats in juni. Van 4 tot en met 12 juni zou Rasmussen op Mexicaanse bodem zijn; de info daarover lag pas op 11 juni op het UCI-kantoor. Het gegoochel van de Deen met de data en plekken waar hij zich had moeten bevinden, is in feite de spreekwoordelijke druppel geweest.
Plus de aanvullende getuigenis van oud-renner Davide Cassani, tegenwoordig tv-commentator bij de Italiaanse RAI, voegt De Rooij eraan toe. ,,Hij vertelde me woensdag dat hij Rasmussen trainend in de Dolomieten was tegengekomen op de dertiende juni. Terwijl Rasmussen volgens een brief van hemzelf aan de UCI op dat moment in Mexico moest zijn. Ik wist toen genoeg. Hij heeft gewoon gelogen.''
Voor de volledigheid: op 12 juni ging er een brief in Mexico op de post die pas zeventien dagen (!) later bij de UCI arriveerde. In dat schrijven maakte Rasmussen melding van een langer verblijf in Midden-Amerika (tot en met 28 juni). Helaas voor hem reed hij de dertiende juni in de buurt van Val di Fassa Cassani tegen het lijf. De confrontatie betekende het einde. "
uit het ad.
Let op de dik gedrukte stukken.Mocht dit kloppen dan is er een reele kans dat hij voor niets de tour uitgezet is.
En??ik was vorig jaar juli in mexico en de kaarten die we stuurden waren er pas eind septemberquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar je vergeet de helft vet te drukken:
Voor de volledigheid: op 12 juni ging er een brief in Mexico op de post die pas zeventien dagen (!) later bij de UCI arriveerde. In dat schrijven maakte Rasmussen melding van een langer verblijf in Midden-Amerika (tot en met 28 juni). Helaas voor hem reed hij de dertiende juni in de buurt van Val di Fassa Cassani tegen het lijf. De confrontatie betekende het einde. "
Heb jij die altijd op zak?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:45 schreef Tup het volgende:
[..]
In de UCI bepalingen staat dat je MOET faxen. http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/14ant-E.pdf
Maakt niet uit dat die post er zo lang over deed. Het maakt uit dat hij een bericht naar de UCI heeft gestuurd waarin hij zegt dat hij langer in Mexico zou blijven. Maar daar was hij niet op 13 juni.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:45 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
En??ik was vorig jaar juli in mexico en de kaarten die we stuurden waren er pas eind september![]()
Ik kan er echt niks van maken. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:39 schreef Tup het volgende:
Valt niet mee politiken.dk door Intertrans: http://politiken.dk/touren/article349531.ece
[..]
Als hij op dat moment te laat was met het opgeven van zijn gegevens voor het komende 2e kwartaal ,wat is daar dan vreemd aan ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus je krijgt in het 1ste kwartaal al een waarschuwing voor het 2de kwartaal?
Dan zijn die controle reglementen nog zieliger dan ik dacht!
Heklaas niet, behalve datquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Cootz het volgende:
Ik kan er echt niks van maken. Jij wel?
gaat over stempels in het paspoort..quote:Stamp to applied
»Har you straight stamp to your passport, that certificates, that you've been to Mexico at the time when, where that actually affirm, that you are noted to Italy?«
»Jeg vil consequently no accent me about that sort of thing things longish. I feel no, that i am committed to publicly that tell of, where i be feel me. However from now on handles the attorney themselves from all det«, discloses Michael Rasmussen
He has sometime stated, that that no is precisely, that he can be være observe to Italy at a dance certain time to june, and that he has lots of vidner to Mexico at, that he vitterligt stayed themselves dér.
Het 1ste kwartaal is nog gaande, kun jij zeggen waar jij over dik 3½ / 4 maanden bent?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij op dat moment te laat was met het opgeven van zijn gegevens voor het komende 2e kwartaal ,wat is daar dan vreemd aan ?
Nee, Grote Googelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef DarkShine het volgende:
Heb jij die altijd op zak?
Dat zijn de regels. Als hij dat niet aan kan is hij niet geschikt om in dit era wielrenner te zijn. Hoe makkelijk is het wel niet om één of ander verhaal te verzinnen als je NIET STRENG BENT.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:50 schreef DarkShine het volgende:
Het 1ste kwartaal is nog gaande, kun jij zeggen waar jij over dik 3½ / 4 maanden bent?
Als je het toch voor het begin van het 2de kwartaal binnen hebt zou het in orde moeten zijn. Dit is onmenselijk.
Daar ging ie ook de mist in, de post eerst via Mexico versturen , leverde een dikke vertraging op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:45 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
En??ik was vorig jaar juli in mexico en de kaarten die we stuurden waren er pas eind september![]()
Nogmaals, kun jij zeggen waar je over 4 maanden bent?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:52 schreef Tup het volgende:
[..]
Dat zijn de regels. Als hij dat niet aan kan is hij niet geschikt om in dit era wielrenner te zijn. Hoe makkelijk is het wel niet om één of ander verhaal te verzinnen als je NIET STRENG BENT.
Ja, thuis. Hij moet zijn verblijfplaats bekend maken niet waar hij elke seconde is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:58 schreef DarkShine het volgende:
Nogmaals, kun jij zeggen waar je over 4 maanden bent?
Ik kan wel binnen een uur een wijziging van verblijfplaats doorgeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:58 schreef DarkShine het volgende:
Nogmaals, kun jij zeggen waar je over 4 maanden bent?
81. The Rider shall send his whereabouts information and updates to the AntiDoping Commission byquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Ik kan wel binnen een uur een wijziging van verblijfplaats doorgeven.
Je bent totaal gestoord als je denkt dat je wegkomt met een brief -per post, niks FedEx of DHL- uit zo'n land.
Zeker als je al eerder gewaarschuwd bent.
Ik zie daar niet een envelop met postzegel tussen staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef Tup het volgende:
81. The Rider shall send his whereabouts information and updates to the AntiDoping Commission by
fax. The Rider may also provide whereabouts information and updates by electronic means, once an
appropriate electronic system is in place and the Rider is informed accordingly.
Hij is dan ook een leugenaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie daar niet een envelop met postzegel tussen staan.
En hij kon toch zo lekker snel fietsen?
Dan moet het makkelijk mogelijk zijn om binnen een uur een Internetcafeetje te vinden om even te mailen.![]()
Zeker als die mail er zoveel dagen over doet. Ik zou toch willen zien dat ie echt aankomt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
Wel fiets op slot zetten natuurlijk, anders is dat ding zo gestolen in Mexico.![]()
spuit 122quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar Michael, waar zat je dan?
Ja, kut, euh .... die vlag met die dat groen en rood enzo ...
O ja, ik zat in Mexico
Zal ook wel een Italiaanse zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef Tup het volgende:
Wist niet dat Rasmussen een Mexicaanse vrouw had.
Of een italiaansequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef Tup het volgende:
Wist niet dat Rasmussen een Mexicaanse vrouw had.
Wie moet welke zaak sluiten dan? Rasmussen is ontslagen. Vanuit de kant van de Rabo is de zaak al gesloten. Rasmussen zal eventueel naar de rechter kunnen stappen, maar op een of andere manier zie ik dat niet zo snel gebeuren. De komende dagen komen hier nog even veel dingen over naar buiten, maar dan zal het toch langzaam uitdoven. Het precieze hoe, wat en waarom van de activiteiten van Rasmussen in juni zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:40 schreef Sethje het volgende:
Ik ben toch erg benieuwd wat er na de tour allemaal bekend word gemaakt. Met deze rommelige info die allemaal door elkaar loopt kunnen ze de zaak niet sluiten natuurlijk.
Dan hoop ik dat Rasmussen als een malloot gaat procederen om de onderste steen boven te krijgen. Ik wil weten wat de waarheid is. Dat vind ik ook een verplichting van Rabo naar alle nederlandse wielrenliefhebbers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wie moet welke zaak sluiten dan? Rasmussen is ontslagen. Vanuit de kant van de Rabo is de zaak al gesloten. Rasmussen zal eventueel naar de rechter kunnen stappen, maar op een of andere manier zie ik dat niet zo snel gebeuren. De komende dagen komen hier nog even veel dingen over naar buiten, maar dan zal het toch langzaam uitdoven. Het precieze hoe, wat en waarom van de activiteiten van Rasmussen in juni zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen.
Je hoopt dat een leugenaar erop staat dat de complete waarheid boven water gaat komenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Rasmussen als een malloot gaat procederen om de onderste steen boven te krijgen. Ik wil weten wat de waarheid is. Dat vind ik ook een verplichting van Rabo naar alle nederlandse wielrenliefhebbers.
Ja, en als Rasmussen fout blijkt te zijn. Dan moet Rabo alle kaarten open spelen, simple as that. Ik ben met die vage verhaal niet bevredigd. Er moeten meer feiten zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hoopt dat een leugenaar erop staat dat de complete waarheid boven water gaat komen? Volgens mij is het grote verhaal nu wel duidelijk en hoeft daar ook niet zo over getwijfeld worden. Wel ben ik nog benieuwd naar de details en die zou Rabobank ook moeten geven m.i.
.
Dan moet je Smeets even mailen, die Breukink onderbreekt als hij bijna gaat vertellen wat het harde bewijs is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:46 schreef Sethje het volgende:
Ik wil weten wat de waarheid is. Dat vind ik ook een verplichting van Rabo naar alle nederlandse wielrenliefhebbers.
Zo vaag is dit verhaal niet meer hoor. Wat zou je dan duidelijker willen hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja, en als Rasmussen fout blijkt te zijn. Dan moet Rabo alle kaarten open spelen, simple as that. Ik ben met die vage verhaal niet bevredigd. Er moeten meer feiten zijn.
Heel het RAsmussen verhaal met zijn waarschuwing en een vage italiaan in de Dolemieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo vaag is dit verhaal niet meer hoor. Wat zou je dan duidelijker willen hebben?
Een scan van het paspoort van Rasmussen, met entry en exit details mbt zijn verblijf in Mexico.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Falco het volgende:
Zo vaag is dit verhaal niet meer hoor. Wat zou je dan duidelijker willen hebben?
Ik zou dan maar de 12 topics teruglezen, daar staat toch meerdere malen duidelijk vermeld hoe Rasmussen tegen de lamp is gelopen door zijn leugens. Die meer feiten zijn inderdaad de details zoals vliegtickets e.d. en die zullen vast wel nog bekend gemaakt worden, maar zijn alleen maar een bevestiging voor Rasmussens leugens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heel het RAsmussen verhaal met zijn waarschuwing en een vage italiaan in de Dolemieten.![]()
Ik proef bij de Rooij en breuking dat er meer feiten aan het ligt zijn gekomen, dat is mijn gevoel.
I wonder why.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
En wat voor mij persoonlijk heel erg telt. Hij is altijd clean getest.
Ik zou graag nog drie dingen van de Rabobank willen weten:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Als de politie mij nooit kan vinden wanneer ik dronken achter het stuur zit dan rij ik ook nooit onder invloed ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
Compleet irrelevant, maar dat zal je vast al wel uitgelegd zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op zijn paspoort moet toch een stempel staan ? Hij moet toch een visum aangevraagd hebben ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:59 schreef Fiama het volgende:
Ik blijf het ook een vage situatie vinden. Zeker omdat ook de renners er niet echt een oordeel over hebben en die italiaanse ex-renner er vandaag ook maar verslagen bij zat.
Maarja áls Rasmussen écht in Mexico was, zoals hij beweerd, dan kan hij daar vast wel iets van aan tonen. Vliegtickets, aankopen of een menselijke alibi.
Jij gaat er vanuit dat hij fout is, ik ben misschien teveel liefhebber en ga er vanuit dat hij eerlijk is totdat ik harde bewijzen zie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou dan maar de 12 topics teruglezen, daar staat toch meerdere malen duidelijk vermeld hoe Rasmussen tegen de lamp is gelopen door zijn leugens. Die meer feiten zijn inderdaad de details zoals vliegtickets e.d. en die zullen vast wel nog bekend gemaakt worden, maar zijn alleen maar een bevestiging voor Rasmussens leugens.
En het blijft angstvallig stil.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:59 schreef Fiama het volgende:
Maarja áls Rasmussen écht in Mexico was, zoals hij beweerd, dan kan hij daar vast wel iets van aan tonen. Vliegtickets, aankopen of een menselijke alibi.
Dat viel wel mee. Op die beelden van de NOS was hij niet verslagen, maar gewoon druk met zijn werk. Hij werkt voor de Italiaanse tv en was op die beelden duidelijk aan het wijzen van: "nee, nu niet, ik ben daar mee bezig".quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:59 schreef Fiama het volgende:
die italiaanse ex-renner er vandaag ook maar verslagen bij zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |