spuit 122quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar Michael, waar zat je dan?
Ja, kut, euh .... die vlag met die dat groen en rood enzo ...
O ja, ik zat in Mexico
Zal ook wel een Italiaanse zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef Tup het volgende:
Wist niet dat Rasmussen een Mexicaanse vrouw had.
Of een italiaansequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef Tup het volgende:
Wist niet dat Rasmussen een Mexicaanse vrouw had.
Wie moet welke zaak sluiten dan? Rasmussen is ontslagen. Vanuit de kant van de Rabo is de zaak al gesloten. Rasmussen zal eventueel naar de rechter kunnen stappen, maar op een of andere manier zie ik dat niet zo snel gebeuren. De komende dagen komen hier nog even veel dingen over naar buiten, maar dan zal het toch langzaam uitdoven. Het precieze hoe, wat en waarom van de activiteiten van Rasmussen in juni zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:40 schreef Sethje het volgende:
Ik ben toch erg benieuwd wat er na de tour allemaal bekend word gemaakt. Met deze rommelige info die allemaal door elkaar loopt kunnen ze de zaak niet sluiten natuurlijk.
Dan hoop ik dat Rasmussen als een malloot gaat procederen om de onderste steen boven te krijgen. Ik wil weten wat de waarheid is. Dat vind ik ook een verplichting van Rabo naar alle nederlandse wielrenliefhebbers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wie moet welke zaak sluiten dan? Rasmussen is ontslagen. Vanuit de kant van de Rabo is de zaak al gesloten. Rasmussen zal eventueel naar de rechter kunnen stappen, maar op een of andere manier zie ik dat niet zo snel gebeuren. De komende dagen komen hier nog even veel dingen over naar buiten, maar dan zal het toch langzaam uitdoven. Het precieze hoe, wat en waarom van de activiteiten van Rasmussen in juni zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen.
Je hoopt dat een leugenaar erop staat dat de complete waarheid boven water gaat komenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Rasmussen als een malloot gaat procederen om de onderste steen boven te krijgen. Ik wil weten wat de waarheid is. Dat vind ik ook een verplichting van Rabo naar alle nederlandse wielrenliefhebbers.
Ja, en als Rasmussen fout blijkt te zijn. Dan moet Rabo alle kaarten open spelen, simple as that. Ik ben met die vage verhaal niet bevredigd. Er moeten meer feiten zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hoopt dat een leugenaar erop staat dat de complete waarheid boven water gaat komen? Volgens mij is het grote verhaal nu wel duidelijk en hoeft daar ook niet zo over getwijfeld worden. Wel ben ik nog benieuwd naar de details en die zou Rabobank ook moeten geven m.i.
.
Dan moet je Smeets even mailen, die Breukink onderbreekt als hij bijna gaat vertellen wat het harde bewijs is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:46 schreef Sethje het volgende:
Ik wil weten wat de waarheid is. Dat vind ik ook een verplichting van Rabo naar alle nederlandse wielrenliefhebbers.
Zo vaag is dit verhaal niet meer hoor. Wat zou je dan duidelijker willen hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja, en als Rasmussen fout blijkt te zijn. Dan moet Rabo alle kaarten open spelen, simple as that. Ik ben met die vage verhaal niet bevredigd. Er moeten meer feiten zijn.
Heel het RAsmussen verhaal met zijn waarschuwing en een vage italiaan in de Dolemieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo vaag is dit verhaal niet meer hoor. Wat zou je dan duidelijker willen hebben?
Een scan van het paspoort van Rasmussen, met entry en exit details mbt zijn verblijf in Mexico.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Falco het volgende:
Zo vaag is dit verhaal niet meer hoor. Wat zou je dan duidelijker willen hebben?
Ik zou dan maar de 12 topics teruglezen, daar staat toch meerdere malen duidelijk vermeld hoe Rasmussen tegen de lamp is gelopen door zijn leugens. Die meer feiten zijn inderdaad de details zoals vliegtickets e.d. en die zullen vast wel nog bekend gemaakt worden, maar zijn alleen maar een bevestiging voor Rasmussens leugens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heel het RAsmussen verhaal met zijn waarschuwing en een vage italiaan in de Dolemieten.![]()
Ik proef bij de Rooij en breuking dat er meer feiten aan het ligt zijn gekomen, dat is mijn gevoel.
I wonder why.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
En wat voor mij persoonlijk heel erg telt. Hij is altijd clean getest.
Ik zou graag nog drie dingen van de Rabobank willen weten:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Als de politie mij nooit kan vinden wanneer ik dronken achter het stuur zit dan rij ik ook nooit onder invloed ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
Compleet irrelevant, maar dat zal je vast al wel uitgelegd zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op zijn paspoort moet toch een stempel staan ? Hij moet toch een visum aangevraagd hebben ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:59 schreef Fiama het volgende:
Ik blijf het ook een vage situatie vinden. Zeker omdat ook de renners er niet echt een oordeel over hebben en die italiaanse ex-renner er vandaag ook maar verslagen bij zat.
Maarja áls Rasmussen écht in Mexico was, zoals hij beweerd, dan kan hij daar vast wel iets van aan tonen. Vliegtickets, aankopen of een menselijke alibi.
Jij gaat er vanuit dat hij fout is, ik ben misschien teveel liefhebber en ga er vanuit dat hij eerlijk is totdat ik harde bewijzen zie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou dan maar de 12 topics teruglezen, daar staat toch meerdere malen duidelijk vermeld hoe Rasmussen tegen de lamp is gelopen door zijn leugens. Die meer feiten zijn inderdaad de details zoals vliegtickets e.d. en die zullen vast wel nog bekend gemaakt worden, maar zijn alleen maar een bevestiging voor Rasmussens leugens.
En het blijft angstvallig stil.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:59 schreef Fiama het volgende:
Maarja áls Rasmussen écht in Mexico was, zoals hij beweerd, dan kan hij daar vast wel iets van aan tonen. Vliegtickets, aankopen of een menselijke alibi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |