Ik kwam in de "verzonden berichten" map van mn chef, wiens computer ik bij zijnvervanging beman, ook al wat leuk chantage materiaal aan ja. Hij zei na 3 weken dat ik nog niet genoeg wist... Ik kwam een smeekmail van hem tegen naar ZIJN chef, van het moment dat hij er een half jaar wwerkte, met dat mijn voorganger toch echt niet op vakantie kon, omdat hijzelf nog niet genoeg wist. De lulhannes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de computer geruild met die van de baas.
En hij is vergeten om een hele hoop mail te verwijderen.
Anne is dan ook geen minderjarige gothic natuurlijkquote:
Mantaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rot op.
hier is een filmpje van een manta voor je
kilkje
Heb je een naam? Doetinchem is niet zo grootquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Ik heb wel vaak over 'm geklaagd bij de leraar. Maar die vond dat we 't zelf moesten oplossen (daarnaast kreeg ie wel een paar waarschuwingen uiteraard). Maarja, ik ga echt niet naar Doetinchem rijden om 'm uit zijn nest te trekken ofzo.
wel over. we ontlopen elkaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Anne is dan ook geen minderjarige gothic natuurlijk
Maar het is nog niet over dus?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hou jij je kart nou eerst maar eens heel![]()
Het enige wat hun zullen doen is bevestigen dat de zuiger te lang is en dat die vent me een verkeerde zuiger heeft verkocht hoop ik.quote:
En dan duw je daarna die zuiger "daar waar de zon niet dagelijks schijnt" bij die kerel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het enige wat hun zullen doen is bevestigen dat de zuiger te lang is en dat die vent me een verkeerde zuiger heeft verkocht hoop ik.
Ja en als hij me niets matst met de revisie het hele blok er achteraanquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En dan duw je daarna die zuiger "daar waar de zon niet dagelijks schijnt" bij die kerel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |