Je zit bijvoorbeeld in de ziektewet en geeft door dat je thuis bent, komt 2x controle maar je bent er niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah dat is dus niet zo. De Rabobank vertrouwt Rasmussen en vliegt zelfs een advocaat in om op de rustdag Rasmussen te ondersteunen tijdens de persconferentie. Als dan toch blijkt, dat hij liegt over zoiets essentieels als zijn verblijfplaats, dan is er sprake van een flinke vertrouwensbreuk en staat daar ontslag op.
http://www.dolomitimeteo.com/quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef thettes het volgende:
Ik kan het weer in Val di Fassa van 13/14 juni nergens vinden, zou leuk zijn als het daar helemaal niet stortregende zoals die Italiaan beweert :p
Die petit nerd is in werkelijkheid een bijstandsmoeder die droomde van een bloeiende carriere als advocaat. Geloven dat Petit advocaat is, is hetzelfde als Theo de Rooij op zijn woord geloven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Naah jij hebt ook gelogen over dat je advocaat bent, mijn conclusie is dan dat je hier de boel probeert op te jutten met je leugens,
Bewijs me nu maar eens van het tegendeel..
Althans zo praat jij over rasmussen...
maar jullie weten wel dat het allemaal de schuld is door de "druk" van UCI, ASO, fransen ... theo is GEK, gezwicht ... dat weten jullie dan wel allemaal, dat mag allemaal gezegd wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Naah jij hebt ook gelogen over dat je advocaat bent, mijn conclusie is dan dat je hier de boel probeert op te jutten met je leugens,
Bewijs me nu maar eens van het tegendeel..
Althans zo praat jij over rasmussen...
Menchov afgestapt? ben niet aant kijken namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef Arcee het volgende:
Menchov stapt af.
Denis Menchov stapt uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Eduard37 het volgende:
Menshov.............![]()
![]()
Eindelijk een renner die ballen heeft.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef LENUS het volgende:
Die petit nerd is in werkelijkheid een bijstandsmoeder die droomde van een bloeiende carriere als advocaat. Geloven dat Petit advocaat is, is hetzelfde als Theo de Rooij op zijn woord geloven.
ja de rest zal wel vandaag of morgen volgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Menchov afgestapt? ben niet aant kijken namelijk
En terecht, die tour de neuk hadden ze af moeten lasten voor dit jaar. Wat een enorme puinhoop/quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Menchov afgestapt? ben niet aant kijken namelijk
Good point! Volgens wunderground.com heeft het zowel op 13 als 14 juni NIET geregend in Bolzano, 40 kilometer verderop.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef thettes het volgende:
Ik kan het weer in Val di Fassa van 13/14 juni nergens vinden, zou leuk zijn als het daar helemaal niet stortregende zoals die Italiaan beweert :p
Nee je mag alles zeggen wat je wilt, maar ik ontkracht je beweringen gewoonquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar jullie weten wel dat het allemaal de schuld is door de "druk" van UCI, ASO, fransen ... theo is GEK, gezwicht ... dat weten jullie dan wel allemaal, dat mag allemaal gezegd worden, bewijzen zie ik hier ook niet hoor!
rabobank is hier ook al een klotebank genoemd ... komaan zeg, niemand protesteert, en ik mag maar gewoon niets zeggen![]()
Hoe dan ook, Rasmussen zal binnen nu en drie weken wel van de Kleine Zeemeermin afspringen. Treurig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn genoeg sporttakken of sportbonden waarbij het missen of ontwijken van een dopingcontrole gelijk staat aan een positieve controle.
Je kan het natuurlijk blijven trivialiseren tot een "verkeerd adresje".
dat hoeft niks te betekenen in de dolomieten kan het beestenweer zijn op bepaalde plaatsen terwijl het aan de andere kant van een berg dat niet hoeft te doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Good point! Volgens wunderground.com heeft het zowel op 13 als 14 juni NIET geregend in Bolzano, 40 kilometer verderop.....
Op http://www.meteox.nl/hist.aspx zit ik te zoeken, maar volgens mij wordt Italië niet helemaal goed gecoverd bij de buienradar. Wel zijn er op 13 juni opeens flinke regenbuien in Tirol (boven de Dolomieten). Even verder uitpluizen dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
http://www.dolomitimeteo.com/
hier misschien even zoeken
Nou nee hoor, maar we moeten wel op de feiten afgaan. En die spreken tot nog toe niet echt voor de Rabobank. Misschien moeten ze maar voetbal gaan sponsoren, blijkens hun eigen paniekvoetbal hebben ze daar duidelijk affiniteit mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
uiteraard geloven we rasmussen wel op zijn woord![]()
ok, maar begrijp dan dat het hier allemaal nogal ... raar ... overkomt. Als belgisch/franse is het echt een vreemd spektakel om dit allemaal te lezen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:02 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Nee je mag alles zeggen wat je wilt, maar ik ontkracht je beweringen gewoon
Rasmussen zag de bui al hangenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Op http://www.meteox.nl/hist.aspx zit ik te zoeken, maar volgens mij wordt Italië niet helemaal goed gecoverd bij de buienradar. Wel zijn er op 13 juni opeens flinke regenbuien in Tirol (boven de Dolomieten). Even verder uitpluizen dus.
En ik iedere keer serieus op jou ingaanquote:
Valt wel mee, het is zomer. Ik ken het gebied, ben er op vakantie geweest. Bovendien waaide het ook nauwelijks in Bolzano en er was geen enorme drop in luchtdruk (hoogstens 14 juni 's avonds, maar ook niet echt super). Dit zijn toch wel noodzakelijkheden om het 40 kilometer verder te laten plenzen.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat hoeft niks te betekenen in de dolomieten kan het beestenweer zijn op bepaalde plaatsen terwijl het aan de andere kant van een berg dat niet hoeft te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |