inderdaad, dat is vreemd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Zeg advocaat het gaat niet wie er geloofwaardiger overkomt, het gaat om de feiten
En die zijn er nog niet echt, er doen 10 verhalen de ronde, alleen vind ik het raar dat Boogerd niet achter de rooij staat.
ik kan er ook bijna niet meer fatsoenlijk van werken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmm, ben je even niet online komen er weer nieuwe "feiten".
We blijven het voorlopig nog maar even volgen.
Lijkt me sterk dat ze puur op de beweringen van één man zullen afgaan...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef Kallstrom het volgende:
Die italiaanse commentator is ook voor geen cent te vertrouwen natuurlijk hoop dat Rabobank wel beter bewijzen heeft dan dat.
Mijn gedachten exact dus ook al. Iemand op de frontpage had ook nog wel een rake opmerking: Waarom zou je een of andere renner uit italie wel geloven boven je eigen rennerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef Eduard37 het volgende:
Rasmussen heb ik altijd een intelligente oprechte en eerlijke man gevonden. Hij kwam niet raar over. Hij gaf normaal antwoord. Ze hebben hem geslachtofferd. De rooij is een goedzak die zich laat meeslepen door de druk op de naam Rabobank. Wat zal Rasmussen er kapot van zijn....![]()
Dat je zo met mensen omgaat is veel erger dan LIEGEN. Als die dat al gedaan heeft.
want? hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef Kallstrom het volgende:
Die italiaanse commentator is ook voor geen cent te vertrouwen natuurlijk
ze hadden een bekentenis.... dachten zequote:hoop dat Rabobank wel beter bewijzen heeft dan dat.
Nou idd... wat een matennaaiers lijken het tot zover.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef Kallstrom het volgende:
Die italiaanse commentator is ook voor geen cent te vertrouwen natuurlijk hoop dat Rabobank wel beter bewijzen heeft dan dat.
Zoals alles nu op me overkomt is hij te vroeg geofferd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef du_ke het volgende:
Waar rook is is vuur. Maar misschien is rasmussen toch iets te vroeg geofferd.
volgens mij kwamen de rooy en rasmussen ook niet echt overeen. eergisteren of zo heb ik een interview op de vrt gezien met de rooy. De vraag werd gesteld of rasmussen volgend jaar nog voor rabo zou rijden. De rooy wou niet antwoorden maar zijn blik sprak boekdelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Ik vind hem wel constant erg onzeker overkomen.![]()
Zoeken naar de "juiste" woorden enz..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef Mike.Strutter het volgende:
Gister was ik nog dolgelukkig met z'n overwinning die ik nu weer terugzie. Daar is weinig meer van over.
Precies en daarom wil ik wel weten waarom ze hem dr dan hebben uitgehaald staat ook op rabosport.tv dat ie heeft vernomen dat ie in italie was en niet in mexico.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze puur op de beweringen van één man zullen afgaan...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef teamlead het volgende:
ze hadden een bekentenis.... dachten ze
Whehe..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik kan er ook bijna niet meer fatsoenlijk van werken.
En ik verkondig steeds weer nieuwe feitjes die ik hier lees aan m'n collega's, die zich echt afvragen waar ik die onzin dan ineens weer vandaan haal
![]()
Rasmussen heeft dat bevestigtquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh? En dat wordt dan maar klakkeloos als waarheid aangenomen?
In ieder geval beter dan Goede Tijden Slechte Tijden.quote:
Je trekt nu wel erg snel conclusies dat de Rooij zich heeft laten meeslepen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef Eduard37 het volgende:
Rasmussen heb ik altijd een intelligente oprechte en eerlijke man gevonden. Hij kwam niet raar over. Hij gaf normaal antwoord. Ze hebben hem geslachtofferd. De rooij is een goedzak die zich laat meeslepen door de druk op de naam Rabobank. Wat zal Rasmussen er kapot van zijn....![]()
Dat je zo met mensen omgaat is veel erger dan LIEGEN. Als die dat al gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |