Had je liever contactadvertenties willen hebben dan?quote:
neemt trouwens niet weg dat ik een schijthekel aan advertenties heb en dat fok de verkeerde kant op gaat qua rotzooi zoals ditquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef thedude0 het volgende:
zie hier weinig ads in de text only layout
Kamp 1 zegt: adverteer meer en koop nieuwe, snellere servers. Kamp 2 wil geen ads maar wil WEL een snel FOK!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:48 schreef thedude0 het volgende:
[..]
neemt trouwens niet weg dat ik een schijthekel aan advertenties heb en dat fok de verkeerde kant op gaat qua rotzooi zoals dit
Maar fok zit vol met ads en het is nog steeds zo traag als de tering. Goh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kamp 1 zegt: adverteer meer en koop nieuwe, snellere servers. Kamp 2 wil geen ads maar wil WEL een snel FOK!
Raar dat Danny voor Kamp 1 kiest zeg.
Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Maar fok zit vol met ads en het is nog steeds zo traag als de tering. Goh?![]()
Denk maar niet dat ik ooit op ads klik (diegene die ik nog niet geblokkeerd heb). Mocht ik toevallig iets interessants zien dan typ ik het gewoon in in een nieuwe browser maar reken maar niet dat ik ooit zal klikken.![]()
Zo steun je fok op zn best!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Maar fok zit vol met ads en het is nog steeds zo traag als de tering. Goh?![]()
Denk maar niet dat ik ooit op ads klik (diegene die ik nog niet geblokkeerd heb). Mocht ik toevallig iets interessants zien dan typ ik het gewoon in in een nieuwe browser maar reken maar niet dat ik ooit zal klikken.![]()
En wat kan jij daar aan doen? Niks!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!.
Oh nee, lame-ass triest, dat was het
Nee, en wat boeit mij dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En wat kan jij daar aan doen? Niks!![]()
Het is gelukkig al te merken, die snellere servers...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kamp 1 zegt: adverteer meer en koop nieuwe, snellere servers. Kamp 2 wil geen ads maar wil WEL een snel FOK!
en dat gaat tegenwoordig ook zoooo snel hey!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is gelukkig al te merken, die snellere servers...
FOK! is nog even traag als vroeger maar er komt wel meer reclamequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, he, die ads staan er verdomme al zeker 3 uur! Waar blijven die servers men!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is gelukkig al te merken, die snellere servers...
dus?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FOK! is nog even traag als vroeger maar er komt wel meer reclame![]()
ik weet niet hoe het bij jou gaat, maar ik moet altijd eerst geld hebben voordat ik het kan uitgeven...?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FOK! is nog even traag als vroeger maar er komt wel meer reclame![]()
Ik ga even op ads klikken als relatieplanet en lexadatingquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en dat gaat tegenwoordig ook zoooo snel hey!
meer op ads klicken, hoe snleer die servers er zijn...
EN NU KLIKKEN!
En die banners erboven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, he, die ads staan er verdomme al zeker 3 uur! Waar blijven die servers men!
*zucht*. soms......
OK, doe heel even alsof je wel een brein hebt ok?quote:
heb ik dat betaald dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt dan vraag je toch je lidmaatschapsgeld terug? Oh wacht.....
quote:
Maak jij gratis gebruik van fok?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kamp 1 zegt: adverteer meer en koop een nieuwe, snellere wagen. Kamp 2 wil geen ads, en gunt Danny geen nieuwe auto.
Nee, nee, ja, nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en wat boeit mij dat?
Nog ontelbaar veel minder. Laat me raden, petje, hiphopper of trance liefhebber, scootertje?
Quote mij eens waarin ik letterlijk zeg dat ik ads blokkeer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:49 schreef Jumparound het volgende:
Ach, hij kan een ban krijgen HW, toegeven adds te blocken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |