HiDiHo zegt (13:24):quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef Marrije het volgende:
Regie, laat Nadia zich eens aankleden ipv zo goedkoop classy sexy in een handdoek rond te lopen
Ze maakt TVquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou zij een eisenpakket op tafel kunnen leggen dan?
Ik weet niet wie ik liever op die schopstoel zie...Dennis of Nadiaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee... die Nadia liegt alles aan elkaar en zit vanavond rustig met een uitgestreken smoelwerk Natasia de hut uit te stemmen als Amanda haar verteld heeft dat dat de bedoeling is.
Het is een echt kreng maar ze weet dondersgoed dat ze het zich niet kan permitteren iedereen tegen zich te krijgen, en daarmee het risico te lopen op 30 augustus zelf op de schopstoel te zitten.
Precies 2 of 3 weken terug zei ze tegen Jaap dat ze eerst nog een gesprek had met 'achter' over haar borg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze maakt TV
Maar uit haar opmerking de laatste tijd is duidelijk naar voren gekomen dat ze met "achter" in onderhandeling over haar vertrek was... dus kennelijk wil ze wel een deal maken als "achter" door haar vertrek (net) voor 23 september een nieuwe bewoner in de villa kan zetten
En hoe komen ze aan deze info dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef ikreageer het volgende:
Nog 1 keer een quote van vol "
zo zien jullie het weer..ik zeg al vanaf dag 1 dat Drolasocrimidreigefantasia nergens naar toe gaat, ook niet over 2 maanden..ze heeft afgelopen februari de 10000 terug gekregen van Deborah Flens en haar aso clan......wacht maar af..de villa is allllllllllll lang door Asoasia gewonnen..ik zeg het al vanaf dag 1....ze lachen ons heel hard uit..zielig hoor..bah bah bah
Precies, ik dacht ik spreek de regie er even op aan, mischien helpt hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
HiDiHo zegt (13:24):
jezelf zo showen voor 16 miljoen mensen, nou nou
HiDiHo zegt (13:25):
ze kan zich nu natuurlijk ook gewoon aankleden ofzo
Laat dat soort quotes lekker staan waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef ikreageer het volgende:
Nog 1 keer een quote van vol "
zo zien jullie het weer..ik zeg al vanaf dag 1 dat Drolasocrimidreigefantasia nergens naar toe gaat, ook niet over 2 maanden..ze heeft afgelopen februari de 10000 terug gekregen van Deborah Flens en haar aso clan......wacht maar af..de villa is allllllllllll lang door Asoasia gewonnen..ik zeg het al vanaf dag 1....ze lachen ons heel hard uit..zielig hoor..bah bah bah
Ik blijf er toch bij dat geen van alle 10.000 heeft betaaldquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan deze info dan?
Bedoel je met TV maken al die Kamervragen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze maakt TV
Maar uit haar opmerking de laatste tijd is duidelijk naar voren gekomen dat ze met "achter" in onderhandeling over haar vertrek was... dus kennelijk wil ze wel een deal maken als "achter" door haar vertrek (net) voor 23 september een nieuwe bewoner in de villa kan zetten
Ow, dat denk ik ook hoor. Alleen al het voorbeeld van Brian, zo arm als een kerkrat, meldt zich aan als poolboy en komt binnen als miljonair.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik blijf er toch bij dat geen van alle 10.000 heeft betaald![]()
Mja... dat zou dan inderdaad hetgene kunnen zijn wat ze te "bieden" heeft. Aan andere kant: ze hebben al meerdere 100%-kansen gehad om haar gewoon uit de show te flikkeren wegens gewelddadig gedrag. Dan hadden ze dát toch wel gewoon gedaan lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
kennelijk wil ze wel een deal maken als "achter" door haar vertrek (net) voor 23 september een nieuwe bewoner in de villa kan zetten
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... dat zou dan inderdaad hetgene kunnen zijn wat ze te "bieden" heeft. Aan andere kant: ze hebben al meerdere 100%-kansen gehad om haar gewoon uit de show te flikkeren wegens gewelddadig gedrag. Dan hadden ze dát toch wel gewoon gedaan lijkt me.
Dan is ze die van mij waarschijnlijk vergeten. Zowieso leest ze ook het forum van haar vriendjes op gay.nl en daar wordt ze door genoeg mensen ook uitgekotst.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft nog nooit negatieve reacties gekregen op haar optreden in de Kooi.
Nee hoor, alleen is de winterschilder langsgeweest.![]()
1 van mijn favo DGK momenten allertijden. Natasia was toen echt de wanhoop nabij.quote:
Want voordat zij de villa in ging was ze ook wel een beetje bang voor haarquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Nada denkt dat Natasja een hoop shit over zich heenkrijgt als ze weer buiten is.
Hoe komt ze daar toch bij?
Ik moet toegeven dat ik uit die cap niet precies kan afleiden welk moment dat wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
1 van mijn favo DGK momenten allertijden. Natasia was toen echt de wanhoop nabij.
Jaap had net Juf Judith bekogeld met een ei. Judith over de zei, Natasia HELEMAAL over de zeik. Hysterisch..duwde hard tegen Jaap en begon te krijsen "IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET" waarop Jaap zegt "Ik snap mezzzeeeeellllug ook niet"quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik uit die cap niet precies kan afleiden welk moment dat was![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap had net Juf Judith bekogeld met een ei. Judith over de zei, Natasia HELEMAAL over de zeik. Hysterisch..duwde hard tegen Jaap en begon te krijsen "IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET" waarop Jaap zegt "Ik snap mezzzeeeeellllug ook niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |