1 van mijn favo DGK momenten allertijden. Natasia was toen echt de wanhoop nabij.quote:
Want voordat zij de villa in ging was ze ook wel een beetje bang voor haarquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Nada denkt dat Natasja een hoop shit over zich heenkrijgt als ze weer buiten is.
Hoe komt ze daar toch bij?
Ik moet toegeven dat ik uit die cap niet precies kan afleiden welk moment dat wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
1 van mijn favo DGK momenten allertijden. Natasia was toen echt de wanhoop nabij.
Jaap had net Juf Judith bekogeld met een ei. Judith over de zei, Natasia HELEMAAL over de zeik. Hysterisch..duwde hard tegen Jaap en begon te krijsen "IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET" waarop Jaap zegt "Ik snap mezzzeeeeellllug ook niet"quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik uit die cap niet precies kan afleiden welk moment dat was![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap had net Juf Judith bekogeld met een ei. Judith over de zei, Natasia HELEMAAL over de zeik. Hysterisch..duwde hard tegen Jaap en begon te krijsen "IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET" waarop Jaap zegt "Ik snap mezzzeeeeellllug ook niet"
Rond deze tijd zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap had net Juf Judith bekogeld met een ei. Judith over de zei, Natasia HELEMAAL over de zeik. Hysterisch..duwde hard tegen Jaap en begon te krijsen "IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET" waarop Jaap zegt "Ik snap mezzzeeeeellllug ook niet"
Ik denk wel dat ze in de veronderstelling zijn geweest dat ze het kwijt zouden zijn na een vrijwillige exit, maar ik denk dat ze het gewoon hebben terug gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik blijf er toch bij dat geen van alle 10.000 heeft betaald![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef ikreageer het volgende:
Ik weet nog dat Tasia verbaal op het graf van eric's moeder spuugde , en een paar dagen lang schreeuwde dat zijn moeder lekker dood was...en dat haar kinderen lekker wel een moeder hadden.
en ze zegt net :"ik sluit mensen onvoorwaardelijk in mijn hart, dat is mijn kracht, eric is mijn vriendje".
realiteitszin nul , nul
Dat denk ik ook.......Toneelhaak betekend geld terug, anders zouden Sylvia en Erik niet zo relaxed zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze in de veronderstelling zijn geweest dat ze het kwijt zouden zijn na een vrijwillige exit, maar ik denk dat ze het gewoon hebben terug gekregen.
En dat is grappig?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef ikreageer het volgende:
Hahaha nog 1 van Tas,
Amanda heeft wel een hele eigen wil!! Die kun je niets opleggen.
Haal me weg hier , muhahahahhaha
Vraag je nu of Brian dom is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef Maria44 het volgende:
Zou Brian echt gevraagd hebben aan Tas wat ie moest doen als de rest meeging met het ontslag? Zo dom zal hij toch niet zijn? Het kan ook zijn dat Tas dit zegt om Nadia te laten weten dat ze mee moet stemmen met de rest.
Nou daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Ja want haar eigen wil heeft een halfwaardetijd van 7 nanoseconden!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |