Ook niet. Ze was al 12quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Flitspaal het volgende:
Anna Paquin?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef ChrisJX het volgende:
Elizabeth Taylor?
Ach, die bedoelde ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:12 schreef ElizabethR het volgende:
Shirley Temple??
Brrr, ik mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Die enge trut van een Dakota Fanning?
Inderdaad!! Ik zou nachtmerries krijgen van dat mens, serieus waarquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
ow dat is allang geleden, effe denken wie hebben we nog meer
TatumO'Neal??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Het is soldatenvoedsel van vroeger, maar geen idee wat precies...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef Terpentin07 het volgende:
Crash test dummies?
Hoe dan ook. Een punt verdienen is een vraag stellen. Geen vraag, geen punt, zie OP.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
MM doet dit niet vaker of wel?
Dan ook bij Nembro, da's wel zo eerlijk dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zeg: puntje eraf![]()
Blood Hound Gang?
In principe eens met dat laatste, maar dat is niet volgens de spelregelsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef ElizabethR het volgende:
Dan ook bij Nembro, da's wel zo eerlijk dan.
En Wyccie krijgt die punten erbij , want die heeft nu al twee keer in plaats van die respectievelijke 'lapzwansen' een vraag gesteld!! EN daardoor niet de kans gehad om zelf te scoren. En dat is erg onbaatzuchtig van haar, en daarom verdient zij dan de punten van Nem en MM
Da's een meissie. Nancy nogwattus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoe heet de stemacteur van Bart Simpson?
Aaarghhh, tranen met tuiten gehuild bij die film!! Vooral als dat joch met die grote ogen afscheid van Debra Winger komt nemen. Mijn hemel!!!quote:
Je bent in de war met Heartquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Kate Wilson van de B52's.
Shiny happy people met REM en Candy met Iggy Pop.
ik post ook wel andere vragen hoor, maar muziekvragen zijn altijd leuk vind ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom post jij dan altijd muziekfragmenten, Plasterk?Ik probeer mijn vragen altijd een beetje te variëren.
Daar heeft ze wel wat van weg!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef ElizabethR het volgende:Ik dacht aan Mieke Stemerdink van de Gigantjes
![]()
![]()
Wat ik zei en de artiest en het nummer van Wa erbijquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Kate Pierson en voor de rest wat ik zei.
checkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Kate Pierson van de B52's, REm Shiny happy people, Candy met Iggy Pop.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef qonmann het volgende:
Serge Gainsbourg ?
Even een reaktie mijnerzijds:quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan ook bij Nembro, da's wel zo eerlijk dan.
En Wyccie krijgt die punten erbij , want die heeft nu al twee keer in plaats van die respectievelijke 'lapzwansen' een vraag gesteld!! EN daardoor niet de kans gehad om zelf te scoren. En dat is erg onbaatzuchtig van haar, en daarom verdient zij dan de punten van Nem en MM
Welja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Mag het punt van MM terug?
Alléee! Je weet best hoe ik dat bedoel!! En zo niet, dan mijn excuses! En uiteraard willen we je niet kwijt!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En om als lapzwans (als is het tussen quootjes) betiteld te worden, u wordt bedankt!
Nee, dat hoef ik niet en al krijg ik nooit meer een punt, ook goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Mag het punt van MM terug?
Goed gezien dan !quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Edam, het staat op de drager zelfs...
Daar heb ik je net uitleg over gegeven, stukkie hierboven. Je zou je ook eens kunnen indenken hoe vervelend het soms is voor de rest als degene die aan de beurt is om een vraag te stellen uren wegblijft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de reakties die er omheen gedaan zijn, die slaan namelijk nergens op.
Excuus aanvaard en onze postings lopen langs elkaar heen, omdat ik op dat moment op de posting van Wyccie reageerde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar heb ik je net uitleg over gegeven, stukkie hierboven. Je zou je ook eens kunnen indenken hoe vervelend het soms is voor de rest als degene die aan de beurt is om een vraag te stellen uren wegblijft.
Maar goed, nogmaals mijn excuses. Jammer dat je niet begrijpt dat ik dat woord niet in de letterlijke zin bedoel.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
Purdy - the avengers
Oftewel....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:17 schreef Plasterk het volgende:
ordinair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |