In het Deens spreek je dat uit als Mexico.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ga eens naar school, dat is Italië
Niet waar, dat is Mexico.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ga eens naar school, dat is Italië
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Niet waar, dat is Mexico.
Rasmussen heeft er weken gezeten.
Dat is ouderdomquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Maar auto's maken kunnen ze wel die mexicanen![]()
Wat lul je nou,quote:
Die moeten ze ook eens een keer afbreken... rotzooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat lul je nou,
[afbeelding]
D'r staan nog veel oudere dingen in Mexico![]()
[..]
bahquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:04 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
En dit is Berlusconez, die oud dictator van dat prachtige land.
Kan het niet goed zien, die naakte man staat ervoor. Had je geen betere foto kunnen posten, ik zie hem niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:04 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
En?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dan moet je vooral een plaatje posten van een door een Duits bedrijf getunede F430![]()
[afbeelding]
![]()
Iemand die graag in Mexico op vakantie gaat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef Frollo het volgende:
lol, waar gaat dit over, wie is Rasmussen?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef Frollo het volgende:
lol, waar gaat dit over, wie is Rasmussen?
Ik heb serieus geen idee!quote:
Er steekt een grasspriet in zijn slurfje!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:04 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Rasmussen is de tour uit getrapt omdat hij zei dat ie in mexico zat, terwijl hij in werkelijkheid in Italie was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee!
Het zal wel iets met sport te maken hebben, het enige onderwerp waar niets maar dan ook echt niets van afweet.
Ok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rasmussen is de tour uit getrapt omdat hij zei dat ie in mexico zat, terwijl hij in werkelijkheid in Italie was.
Dat dus.
En van "Liegen tegen Theo".quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef Slaughter het volgende:
Rasmussen is een Deense dichter, bekend van de bundels
"Ik ben er even niet", "Epo de pepo" en "Geel is de kleur"
Die geflopt toch? Ligt bij De Slegte volgens mij. Naast de stapel novelles van die geweldige Kazachstaanse auteur "Vino, vedi, vici"quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Die geflopt toch? Ligt bij De Slegte volgens mij. Naast de stapel novelles van die geweldige Kazachstaanse auteur "Vino, vedi, vici"
[..]
Die geflopt toch? Ligt bij De Slegte volgens mij. Naast de stapel novelles van die geweldige Kazachstaanse auteur "Vino, vedi, vici"
[..]
[..]
Snap ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef Slaughter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik snap dit hele topic niet, maar ja, je kan niet alles snappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PekingDuck op 26-07-2007 18:12:16 ]http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
[..]
Ze steken er van alles in.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
Vertrouw geen Mexicanen, ze knoeien met conserven.
Juist! En dan krijg je weer ellende met de plasjes die ingeleverd moeten worden enzoquote:
Hmnzz.. ik weet niet blonchi... jouw voorbeeld lijkt meer op Scandinavië als je het mij vraagt....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef blonchi het volgende:
Maar toch, om een lange discussie toch enigszins in te korten.
Mexico is nu eenmaal [afbeelding]
genitalië(n)
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef jvnkie het volgende:
[..]
Hmnzz.. ik weet niet blonchi... jouw voorbeeld lijkt meer op Scandinavië als je het mij vraagt....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:45 schreef nicoo het volgende:
waarom roepen jullie de hele tijd mexico terwijl jullie het over italie hebben ??
waarom roepen jullie de hele tijd mexico terwijl jullie het over italie hebben ??:{
ge-wel-digquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef jvnkie het volgende:
[..]
Hmnzz.. ik weet niet blonchi... jouw voorbeeld lijkt meer op Scandinavië als je het mij vraagt....
[afbeelding]
Om de aandacht af te leiden is hij naar een van de buurlanden van Mexico afgereisd:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:39 schreef katerwater het volgende:
En waar zou rasmussen nu zijn? Hij is weer foetsie!
waarom roepen jullie de hele tijd mexico terwijl jullie het over italie hebben ??
We hebben het over Mexico suffiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:45 schreef nicoo het volgende:
[..]
quote:
lees de krant van donderdag nog eens, met name de sportsectie en er wordt je een hoop duidelijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kaart van italie en zeggen dat het mexico is 'ha-ha0ah0a
Vrouwen verkrachten in de naam van de profeet is meer jouw humor?quote:
Of je laat je kinderen bij je lieve oude buurman achter want je wilt boodschappen doen en kom je zo terug hebben ze allemaal cumstains op hun hoofdjes en zeg je zo tegen je buurman '' mijn kinderen wat doe je''quote:Op zondag 29 juli 2007 14:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten in de naam van de profeet is meer jouw humor?
Of wacht ik heb nog een goeie, we gaan zo een dorp in, daar moorden we iedereen uit die het niet met ons eens is, en daarna verkrachten we vrouwen en kinderen, en vervolgens gaan we zeggen dat het allemaal Amerika's schuld is. Haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag die humor uit het midden oosten wel![]()
De paus zit niet in Mexico, hij zit in Vaticaanstad, een landje vlak bij Mexico-City, dat wordt omringd door Mexico.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:00 schreef SlimShady het volgende:
de paus heeft het toch goed voor mekaar daar in Mexico.
Klopt. Vlakbij die prachtige Sixtijnse Kapel waarvoor veel toeristen speciaal naar Mexico vliegenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
De paus zit niet in Mexico, hij zit in Vaticaanstad, een landje vlak bij Mexico-City, dat wordt omringd door Mexico.![]()
Idd. De paus woont in de de San-Pedro, ook een mooi kerkjequote:Op maandag 30 juli 2007 10:16 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Klopt. Vlakbij die prachtige Sixtijnse Kapel waarvoor veel toeristen speciaal naar Mexico vliegen![]()
Daar hebben de Italianen behoorlijk wat peso's in gestoken.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Idd. De paus woont in de de San-Pedro, ook een mooi kerkje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |