Ze steken er van alles in.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
Vertrouw geen Mexicanen, ze knoeien met conserven.
Juist! En dan krijg je weer ellende met de plasjes die ingeleverd moeten worden enzoquote:
Hmnzz.. ik weet niet blonchi... jouw voorbeeld lijkt meer op Scandinavië als je het mij vraagt....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef blonchi het volgende:
Maar toch, om een lange discussie toch enigszins in te korten.
Mexico is nu eenmaal [afbeelding]
genitalië(n)
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef jvnkie het volgende:
[..]
Hmnzz.. ik weet niet blonchi... jouw voorbeeld lijkt meer op Scandinavië als je het mij vraagt....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:45 schreef nicoo het volgende:
waarom roepen jullie de hele tijd mexico terwijl jullie het over italie hebben ??
waarom roepen jullie de hele tijd mexico terwijl jullie het over italie hebben ??:{
ge-wel-digquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef jvnkie het volgende:
[..]
Hmnzz.. ik weet niet blonchi... jouw voorbeeld lijkt meer op Scandinavië als je het mij vraagt....
[afbeelding]
Om de aandacht af te leiden is hij naar een van de buurlanden van Mexico afgereisd:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:39 schreef katerwater het volgende:
En waar zou rasmussen nu zijn? Hij is weer foetsie!
waarom roepen jullie de hele tijd mexico terwijl jullie het over italie hebben ??
We hebben het over Mexico suffiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:45 schreef nicoo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |