abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:41:42 #1
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51843939
Je wordt bedankt! Kon je de tour winnen met een schone rijder (meer dan 14 keer tijdens de tour negatief gecontroleerd) stuur je hem naar huis!

GODVERDOMME
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51843971
Heb je Theo gezien? Wat zat die man er door heen.

Schoon betekent ook dat je niet liegt.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:50:42 #3
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_51843976
doe dat maar niet okay?

[ Bericht 78% gewijzigd door Frutsel op 26-07-2007 08:16:02 ]
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:51:11 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51843981
Als jouw personeel liegt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel regels overtreedt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel als gevolg van die handelingen verdacht wordt van iets onoirbaars, wat een weerslag kan hebben op jou en je bedrijf en wat je een hoop geld kan kosten, geef je hem ook de zak.

En als je dat ontkent, ben je een leugenaar. Profwielrennen is big business, profploegen zijn te vergelijken met bedrijven.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_51843984
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:50 schreef Afwezig het volgende:
Ja, en Theo, sterf maar lekker. Kijken naar wielrennen doe ik nu niet meer en mijn rekening bij die kankerbank gaat ook er uit.
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:54:58 #6
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51843996
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als jouw personeel liegt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel regels overtreedt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel als gevolg van die handelingen verdacht wordt van iets onoirbaars, wat een weerslag kan hebben op jou en je bedrijf en wat je een hoop geld kan kosten, geef je hem ook de zak.

En als je dat ontkent, ben je een leugenaar. Profwielrennen is big business, profploegen zijn te vergelijken met bedrijven.
Nee ik denk dat ze intern niet met de (Franse) druk om konden gaan. Puur omdat wat Franse flutkrantjes de publieke opinie hebben bepaald, hebben ze Rasmussen om bijzaken ontslagen.

Als je als bedrijf geen risico wilt lopen, moet je niet in de wielersport gaan sponsoren.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:55:23 #7
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_51843998
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:49 schreef Slaughter het volgende:
Heb je Theo gezien? Wat zat die man er door heen.
-Edit-. Doe dit wat mij betreft na de huldiging in parijs, maar niet daags voor een spannende ontknoping waar de meeste liefhebbers graag naar hadden willen kijken. Dit maakt gewoon alle tijd die ik afgelopen weken gestopt heb in het kijken naar de tour verloren. Niet vanwege Rabobank die wint of Rasmussen, maar er komt zo'n enorme anti climax te liggen over de laatste paar dagen van de tour die eigenlijk de ultieme climax moeten zijn, dat ik er gewoon ziek van ben.

En trouwens, schoon als je niet liegt? Van welke planeet kom jij? Iedereen liegt.

-Dikke Edit- Iets minder mag ook wel.

[ Bericht 15% gewijzigd door nikky op 26-07-2007 08:13:57 ]
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_51844001
HIj heeft gewoon groot gelijk.

Liegen over je verblijfsplaats is nergens voor nodig als er niets achter zit. Als je dan liegt en je zit in Italie ipv Mexico dan is dat alles behalve 'schoon'.

en @Afwezig; ben je echt zo dom?
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:56:08 #9
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_51844002
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als jouw personeel liegt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel regels overtreedt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel als gevolg van die handelingen verdacht wordt van iets onoirbaars, wat een weerslag kan hebben op jou en je bedrijf en wat je een hoop geld kan kosten, geef je hem ook de zak.

En als je dat ontkent, ben je een leugenaar. Profwielrennen is big business, profploegen zijn te vergelijken met bedrijven.
Ik geef je helemaal gelijk, maar je doet het niet NU.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:56:24 #10
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_51844005
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:56 schreef Rhapsody het volgende:
HIj heeft gewoon groot gelijk.

Liegen over je verblijfsplaats is nergens voor nodig als er niets achter zit. Als je dan liegt en je zit in Italie ipv Mexico dan is dat alles behalve 'schoon'.

en @Afwezig; ben je echt zo dom?
Ja
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:57:13 #11
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51844009
Die Fransen hebben precies wat ze willen, Prudhomme heeft wat hij wil, McQuaid heeft wat hij wil. En wij zitten met een anti-climax
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:58:57 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51844021
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:56 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk, maar je doet het niet NU.
Wanneer dan? Na Parijs? Een tweede Landis? Nee, daar zitten we als wielerfans op te wachten, natuurlijk. Idioot.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:59:06 #13
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51844023
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:55 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Doe dit wat mij betreft na de huldiging in parijs, maar niet daags voor een spannende ontknoping waar de meeste liefhebbers graag naar hadden willen kijken. Dit maakt gewoon alle tijd die ik afgelopen weken gestopt heb in het kijken naar de tour verloren. Niet vanwege Rabobank die wint of Rasmussen, maar er komt zo'n enorme anti climax te liggen over de laatste paar dagen van de tour die eigenlijk de ultieme climax moeten zijn, dat ik er gewoon ziek van ben.

En trouwens, schoon als je niet liegt? Van welke planeet kom jij? Iedereen liegt.

Bedankt voor het zo nauwkeurig beschrijven van mijn huidige gedachten.

[ Bericht 14% gewijzigd door nikky op 26-07-2007 08:15:32 (Quote aangepast) ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51844025
en Rasmussen heeft het aan zichzelf te danken. Die regels zijn duidelijk. Overtreden is nergens voor nodig, ZEKER niet meerdere malen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:59:37 #15
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51844029
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:59 schreef Rhapsody het volgende:
en Rasmussen heeft het aan zichzelf te danken. Die regels zijn duidelijk. Overtreden is nergens voor nodig, ZEKER niet meerdere malen.
Ja maar moet je dan een tourwinnaar ontslaan?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:00:39 #16
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51844035
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:57 schreef Damzkieee het volgende:
Die Fransen hebben precies wat ze willen, Prudhomme heeft wat hij wil, McQuaid heeft wat hij wil. En wij zitten met een anti-climax
Dat doet ook pijn. Die klote Fransen hebben met hun flutkrantjes de publieke opninie bepaald en iedereen stinkt er met open ogen in
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51844039
Al won ie alle truien tegelijk: ja.

Je wilt als ploeg een goed imago hebben. En dat is al lastig zat in deze tijd. Rasmussen heeft gewoon meerdere malen keihard gelogen. Over niets. (dus er moet meer aan de hand zijn)
pi_51844049
Die fransen zijn maar op 1 ding uit: iedere niet-fransman uit de tour krijgen. En zolang die niet-fransen niet allemaal een schone lei hebben dan lukt ze dat nog ook.



Ik baal er echt gruwelijk van, maar de hoofdschuldige is en blijft Rasmussen zelf.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:04:16 #19
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51844056
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:03 schreef Rhapsody het volgende:
Die fransen zijn maar op 1 ding uit: iedere niet-fransman uit de tour krijgen. En zolang die niet-fransen niet allemaal een schone lei hebben dan lukt ze dat nog ook.
Daar zijn ze heus niet op uit. Dan is er namelijk geen Tour de France meer, dan is er een landelijk wielerwedstrijdje voor Franse renners. En dat kost ze veel te veel geld.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_51844068
Herstel: de fransen zijn maar op 1 ding uit: alle GOEDE niet-fransen de tour uit krijgen. Zodat ze zelf weer een ronderenner hebben die mee kan doen om die gele trui.
pi_51844090
jaja het is weer de schuld van de fransen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:10:41 #22
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_51844098
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:06 schreef Rhapsody het volgende:
Herstel: de fransen zijn maar op 1 ding uit: alle GOEDE niet-fransen de tour uit krijgen. Zodat ze zelf weer een ronderenner hebben die mee kan doen om die gele trui.
Het is een liegende Deen, ontslagen door een Nederlander / Nederlands bedrijf en eraan genaaid door een Italiaan.. Maar de Franse media heeft het veroorzaakt.. hmhm

Oorzaak zit hem in het liegen.
pi_51844104
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef petitlapin2 het volgende:
jaja het is weer de schuld van de fransen
Als je iets verder kijkt dan dat je neus lang is zie je dat ik aangeef dat de schuld puur bij Rasmussen ligt. En Rasmussen is tot op heden nog steeds een Deen.
pi_51844118
Theo de Rooij kon niet anders.

Als hij niets had gedaan, had Micael Rasmussen de tour gewonnen en werd een week later bekend dat hij in plaats van twee vier keer onvindbaar was en dus geschorst zou moeten worden. Dat kan de Rabobank niet hebben.
pi_51844128
Waarom zou Rasmussen gelogen hebben.

Hij heeft gezegd in Mexico te zijn terwijl hij in Italie was. Waarom daarover liegen? Dan moet er toch meer achter zitten, toch?
pi_51844140
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:13 schreef Rhapsody het volgende:
Waarom zou Rasmussen gelogen hebben.

Hij heeft gezegd in Mexico te zijn terwijl hij in Italie was. Waarom daarover liegen? Dan moet er toch meer achter zitten, toch?
uiteraard.... hij heeft niet gelogen voor de fun, dat mag duidelijk zijn
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51844157
Zeker met dat aspect erbij (en ik denk dat de rabo meer weet als dat wij weten hierover) is het mijns inziens volkomen terecht dat Rasmussen ontslagen is.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:17:11 #28
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51844159
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:13 schreef Rhapsody het volgende:
Waarom zou Rasmussen gelogen hebben.

Hij heeft gezegd in Mexico te zijn terwijl hij in Italie was. Waarom daarover liegen? Dan moet er toch meer achter zitten, toch?
NOGMAALS: het gaat om de tour zelf. Hij is tijdens de tour meer dan 14 keer gecontroleerd! HIJ REED EEN SCHONE TOUR!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51844175
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef LENUS het volgende:

[..]

NOGMAALS: het gaat om de tour zelf. Hij is tijdens de tour meer dan 14 keer gecontroleerd! HIJ REED EEN SCHONE TOUR!
Wat nu als dit na de tour uit kwam? Dan zou het over zijn voor de Rabobank.
pi_51844176
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef LENUS het volgende:

NOGMAALS: het gaat om de tour zelf. Hij is tijdens de tour meer dan 14 keer gecontroleerd! HIJ REED EEN SCHONE TOUR!
DOPING MOET JE VOORAL OP VOORHAND NEMEN om goed te kunnen rijden in de tour, zo kan er ook niets meer opgespoord worden TIJDENS de tour, kijk naar sinkewitz.... doping werkt nu eenmaal op langere termijn, waarom denk je dat er zo veel out of competition controles zijn???
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51844193
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef LENUS het volgende:

[..]

NOGMAALS: het gaat om de tour zelf. Hij is tijdens de tour meer dan 14 keer gecontroleerd! HIJ REED EEN SCHONE TOUR!
Je hebt toch ook middelen die bepaalde soorten doping weer maskeren? Daarbij, een hoop doping is vooral effectief tijdens training, en als je dan zegt in Mexico te zijn terwijl je in Italië bent is het niet zo moeilijk te raden wat er gebeurd is...
pi_51844195
Het wielerseizoen is meer dan de tour.
Hij wordt tijdens het wielerseizoen ontslagen, dat dat dan tijdens de tour is; tja so be it.

Vooralsnog is er geen dopinggeval van hem bekend. Maar je begrijpt denk ik ook wel dat de kans behoorlijk is dat dat geval nog wel zal komen.
pi_51844202
Tuurlijk lopen de medici die doping verstrekken altijd een stapje op de controleurs voor. Dat is altijd zo, ze lopen al jaren achter de feiten aan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51844215
ik vind bij deze de schuld zeer zekere bij die kutfransen liggen. Theo De Rooij wordt nu al bijna 2 weken bestookt door de franse pers en in mindere mate de duitse en voor de rest helemaal niet. Wat ik trouwens altijd wel heel opvallend vind is dat le'quipe altijd 'doping'nieuws altijd veel eerder weet te melden dan de UCI zelf. ( zelfs vorig jaar met landis ) Hypocriete kut fransen.

Theo is bezweken door die kut fransen. Op elk habbekratsje wat in de pers kwam vroeg theo hem direct na de koers of het zo was. Uiteraard ben ik van mening dat de schuld niet volledig bij de franse pers ligt maar ook wat bij rasmussen. Zij het, mocht hij die 'vermeende epo' kuur gedaan hebben dan is het percentage bloedlichaampjes op het einde van de tour duidelijk significant anders zijn dan normaal. En ookal zou hij epo gebruikt hebben en zo z'n limiet onder de 50% hebben gehouden zodat hij mocht starten, waarom hebben we die resultaten niet gekregen dan? Aan het begin van de tour hoe hoog dat percentage was?

De man heeft zelf toegegeven fout te zitten, en wordt zo afgestrafd ongelooflijk. En dat na de bergen.. theo sleept de hele rabobank formatie naar de bodem.
govver -_-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51844228
Het is een goed besluit van Theo de rooij, maar de meest bizar slechte timing die je maar kunt bedenken.....
Heeft je ploeg zich uit de naad gereden voor die kwast, mag ie in de gele trui vlak voor het einde naar huis. Arme renners.

En wederom een klap voor de Tour de France, voor sponsoren en voor de sport zelf.

Toch besluipt mij ook het gevoel dat de ASO (of UCI, of beiden) veel druk hebben opgelegd.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51844244
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:24 schreef Gitanki het volgende:
Het is een goed besluit van Theo de rooij, maar de meest bizar slechte timing die je maar kunt bedenken.....
Heeft je ploeg zich uit de naad gereden voor die kwast, mag ie in de gele trui vlak voor het einde naar huis. Arme renners.

Toch besluipt mij ook het gevoel dat de ASO (of UCI, of beiden) veel druk hebben opgelegd.
Die timing heeft te maken met het moment waarop de waardheid de leugen achterhaalde.
pi_51844252
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:19 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

DOPING MOET JE VOORAL OP VOORHAND NEMEN om goed te kunnen rijden in de tour, zo kan er ook niets meer opgespoord worden TIJDENS de tour, kijk naar sinkewitz.... doping werkt nu eenmaal op langere termijn, waarom denk je dat er zo veel out of competition controles zijn???
onzin, de beste doping is bloeddoping, transfusies, en dat kan alleen tijdens de tour zelf. Je hebt daar 1000 maal meer baat bij dan bij een epo kuur of iets anders in die geest. Daar komt nog bij dat als je doping op voorhand neemt, de waarden na de tour een ander gemiddelde aangeven dan de normale waarden van je lichaam. Zo valt het altijd nog op. Dat sinkewitz op out of competition is gepakt wil nog niet zeggen dat hij doping gebruikte om beter te zijn in de tdf..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51844269
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef sitting_elfling het volgende:

onzin, de beste doping is bloeddoping, transfusies, en dat kan alleen tijdens de tour zelf. Je hebt daar 1000 maal meer baat bij dan bij een epo kuur of iets anders in die geest. Daar komt nog bij dat als je doping op voorhand neemt, de waarden na de tour een ander gemiddelde aangeven dan de normale waarden van je lichaam. Zo valt het altijd nog op. Dat sinkewitz op out of competition is gepakt wil nog niet zeggen dat hij doping gebruikte om beter te zijn in de tdf..
bloeddoping moet je uiteraard op de moment zelf doen, maar de meeste producten werken echt maar na een tijdje, en ik wil er mijn kop om verwedden dat rasmussen in italie aan de verboden middeltjes zat
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:29:39 #39
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_51844280
top vent! werkelijk waar! sprotieve prestaties doen er blijkbaar niet toe bij de rabobank, ze hebben liever een ploeg die altijd in de middenmoot eindigt want dan krijg je geen gezeik en hoef je je niet te verdedigen

goed gedaan jongen!

oh ook fijn dat je de ploegleider niet informeert maar dat die dat van de renner moet horen, erg goed geregeld
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:32:07 #40
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_51844312
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:20 schreef Rhapsody het volgende:
Het wielerseizoen is meer dan de tour.
Hij wordt tijdens het wielerseizoen ontslagen, dat dat dan tijdens de tour is; tja so be it.

Vooralsnog is er geen dopinggeval van hem bekend. Maar je begrijpt denk ik ook wel dat de kans behoorlijk is dat dat geval nog wel zal komen.

als je tijdens de tour al 14x bent gecontroleerd, daar buiten ook nog een aantal keer en je bent constant negetief, hoe kan er dan volgens jouw bewijs komen dat rasmussen aan de dope is?
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_51844319
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

bloeddoping moet je uiteraard op de moment zelf doen, maar de meeste producten werken echt maar na een tijdje, en ik wil er mijn kop om verwedden dat rasmussen in italie aan de verboden middeltjes zat
dan moet je dat altijd nog kunnen zien!! Als je met kuurtjes etc sommige zuurstof/bloedlichaam levels procentueel gaat verhogen vervalt dat altijd na een poos naar een lager eigen gemiddelde van je bloed level. Oftewel dan krijg je een extreem laag level.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51844326
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:29 schreef werkeend het volgende:
top vent! werkelijk waar! sprotieve prestaties doen er blijkbaar niet toe bij de rabobank, ze hebben liever een ploeg die altijd in de middenmoot eindigt want dan krijg je geen gezeik en hoef je je niet te verdedigen

goed gedaan jongen!

oh ook fijn dat je de ploegleider niet informeert maar dat die dat van de renner moet horen, erg goed geregeld
Oh ook fijn dat een van je toprenners waar de rest van het team zich helemaal voor kapotgereden heeft blijkt te liegen over zaken. Fijn dat ie daarmee het hele team in de problemen helpt. (als ie zou blijven)

Sportieve prestaties doen er blijkbaar wel toe, hij zal niet voor niets in Italie zijn geweest. Anders had ie daar niet over hoeven liegen.
pi_51844341
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:32 schreef werkeend het volgende:

[..]


als je tijdens de tour al 14x bent gecontroleerd, daar buiten ook nog een aantal keer en je bent constant negetief, hoe kan er dan volgens jouw bewijs komen dat rasmussen aan de dope is?


Dat is nou juist het hele verhaal. Dat hij de dopingcontroles omzeild heeft. Vino is zo dom geweest in de Tour doping te gebruiken. Dat is de impulsieve manier. Rasmus is veel leper en slimmer en heeft het in de maanden daarvoor gedaan.

De fout van De Rooji is dat hij hem zo lang is blijven verdedigen. Rabo is een groot stuk van de geloofwaardigheid kwijt doordt ze Rasmussen hebben laten starten. Achteraf hebben de Franse kranten dus toch gelijk.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:35:05 #44
118933 Arid
SLow Cheetah
pi_51844342
Ik was zo aan het genieten, en dan dit

Volgend jaar ga ik zelf maar meedoen!!
pi_51844344
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:32 schreef werkeend het volgende:

[..]


als je tijdens de tour al 14x bent gecontroleerd, daar buiten ook nog een aantal keer en je bent constant negetief, hoe kan er dan volgens jouw bewijs komen dat rasmussen aan de dope is?
Dat ze het nu niet kunnen vinden wil niet zeggen dat het er niet is. Maar tot op heden is Rasmussen inderdaad negatief getest tijdens de tour.

HIj is ook ontslagen omdat hij meerdere malen keihard heeft gelogen. En je kunt mij niet wijsmaken dat ie stiekem in italie zat omdat ie het mexicaanse eten niet zo lekker vond.
pi_51844347
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:25 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Die timing heeft te maken met het moment waarop de waardheid de leugen achterhaalde.
Dat is wel zo, maar het is echt zwaar ongelukkig.
Ik denk dat Boogerd Rasmussen wel kan vermoorden.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51844352
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

onzin, de beste doping is bloeddoping, transfusies, en dat kan alleen tijdens de tour zelf. Je hebt daar 1000 maal meer baat bij dan bij een epo kuur of iets anders in die geest. Daar komt nog bij dat als je doping op voorhand neemt, de waarden na de tour een ander gemiddelde aangeven dan de normale waarden van je lichaam. Zo valt het altijd nog op. Dat sinkewitz op out of competition is gepakt wil nog niet zeggen dat hij doping gebruikte om beter te zijn in de tdf..
Ja, maar dat kun je niet op je eigen houtje doen he. Je bent de hele tijd in koers of in je hotel. Als je team niet gestructureerd aan de bloeddoping is, kun je dat dus gewoon niet doen. Dan moet je wat anders doen, zoals een kuurtje een maandje voor de Tour.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51844357
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:35 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar het is echt zwaar ongelukkig.
Ik denk dat Boogerd Rasmussen wel kan vermoorden.
Wacht maar tot Boogerd over 3 jaar een tranentrekkende persconferentie geeft: "Ik heb er zo'n spijt van maar de druk van presteren was zo groot"
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
pi_51844369
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, maar dat kun je niet op je eigen houtje doen he. Je bent de hele tijd in koers of in je hotel. Als je team niet gestructureerd aan de bloeddoping is, kun je dat dus gewoon niet doen. Dan moet je wat anders doen, zoals een kuurtje een maandje voor de Tour.
De doping lang te voren heeft ook zeker veel effect. Bloeddoping heeft een shockeffect maar lange termijn doping geeft lange termijn resultaten.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
pi_51844385
Theo had weinige keuze, anders had de ASO of UCI wel sancties getroffen natuurlijk. Kan je beter de eer aan jezelf houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')