Dat dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:08 schreef tevebe het volgende:
Het kan zo'n mooie sport zijn alleen de dopingschandalen verpesten het gewoon.
Mee eens, er moet meer zijn dan het overtreden van een 'interne regel'. Komende dagen zou er wel meer naar buiten komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 05:54 schreef speknek het volgende:
Ik ben benieuwd wat de Rabo ploegleiding nog meer weet wat ze niet naar buiten brengen. Hij heeft gelogen over z'n verblijfplaats, en daarom schop je je gele-truirijder eruit, die de Rabobankploeg voor het eerst naar het sterrendom katapulteert? Waarom niet het risico nemen tot de TDF leiding het zelf doet? Volgens mij is ie in Italie betrapt bij een steroiden arts ofzo.
Er zijn al zoveel rijders gepakt de afgelopen jaren en toch blijven ze het doen. Gewoon als je gepakt wordt... hoppa tijd voor andere carriere. Wielrencarriere moet meteen voorbij zijn. Alleen dan zullen renners 2x denken voor ze doping gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:16 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat dit uiteindelijk wel positief is. Laat alle dopers maar een jaar massaal op hun bek gaan, misschien dat het dan langzaam aan beter gaat.
Inderdaad.. Hoezo kan het koersen nu beginnen? Rasmussen maakte samen met Contador de bergetappes goed spannend terwijl Boonen lekker achterin t peloton op een 'rustig' tempo naar boven fietst.quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:17 schreef WEST het volgende:
uitspraak van Tom Boonen is helemaal achterlijk voor iemand die dope gebruikt![]()
De sport is nu meer "Hoe kun je dopen zonder gepakt te worden?"quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel rijders gepakt de afgelopen jaren en toch blijven ze het doen.
Ja voor mensen die niks om de sport geven is het idd makkelijker. Ik volg het echt al jaren. Ik ben ook lichtelijk geirriteerd door dit nieuws, omdat ik het pas sinds 2u weet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor iemand die sowieso niet van wielrennen houdt (zoals ik) gemakkelijk om er lekker cynisch over te zijn, maar ik kan me wel voorstellen dat een liefhebber er behoorlijk ziek van is/wordt.
Enige positieve is dat die fransen nu niets meer te zeiken hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:43 schreef Godlike02 het volgende:
Toch stiekem hulde voor de rabo ploeg om daadkrachtig te reageren.
Tijdbom was dit?
Het is wel gelijk duidelijk dat ze dit niet accepteren.
Dat dus. Denk aan al die krachtsinspanningen van zijn teamgenoten. Iedereen heeft zich weggecijferd voor Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:45 schreef Waaghals het volgende:
Het is ook vooral lullig voor de andere rabo's. Sinds Rasmussen de gele trui heeft, hebben ze allemaal moeten knechten tot ze erbij omvielen. En dan word je nu zo genaaid door die kip.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:45 schreef Waaghals het volgende:
Het is ook vooral lullig voor de andere rabo's. Sinds Rasmussen de gele trui heeft, hebben ze allemaal moeten knechten tot ze erbij omvielen. En dan word je nu zo genaaid door die kip.Theo de Rooij
Hij krijgt iedere dag telefoontjes en vragen van Franse kranten. Waarschijnlijk heeft de sponsor ook nog wat druk opgelegd, de druk werd hem gewoon teveel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:57 schreef Bullebak het volgende:
Hoe meer ik er over lees, hoe vreemder ik het vind![]()
![]()
Lijkt wel een ontzettend overhaaste, niet doordachte beslissing na een paar paniektelefoontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |