abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51842452
Ik wil Rasmussen's verhaal eigenlijk wel horen. Met wat op ad.nl staat kan ik niet veel
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:14:05 #252
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842459
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:09 schreef Strychnine het volgende:
(niet sarcastisch bedoeld, ik was pas laat thuis en heb het begin van alle consternatie gemist, dus heb me snel in moeten lezen en overal info vandaan geplukt, excusez moi als ik iets mis)
Ik ook, ben volgens mij nog geen uur thuis.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51842460
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom ? Er zijn zat mensen die voor hun werk op gelijk welk moment kunnen opgeroepen worden door hun firma en ook telkens moeten laten weten welke momenten ze echt onbeschikbaar zijn ...
Vorige week zondag hebben we allemaal kunnen zien hoe het precies in zijn werk gaat met out of competition controles. Het is allemaal zo lek als een mandje, en de Denen moeten ook eens eerlijk zijn. Die hadden er het geld sowieso niet voor over om naar Mexico te vliegen.

En iedereen heeft nu wel zijn antwoord over Rasmussen klaar, maar wat nu als hij een week eerder terug ging naar Italië en echt zo dom was om dit niet door te geven (had tenslotte als 3 maanden eerder die lijst ingevuld).

Nu kwam er zo'n grote druk op die jongen zijn schouders waardoor die misschien vorige week al dacht; ''weet je wat, ik vertel maar even niet dat ik wel in Europa was''.

BTW, Willen jullie echt een leugenaar zien?? Netwerk Nederland 2, man met de baard .
pi_51842465
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

waarom loopt ie te roepen dat ze carriere over is?? hij zou toch nog wel ergens aan de bak kunnen??
Ja, maar voorlopig even niet. hij is tenslotte ook al door het deense gedoe op non actief gezet.
hij zou in principe ook niet aan de olympische spelen mee mogen doen, maar het olympisch comité heeft laten weten dat denemarken daar niets over te zeggen heeft, alleen het OS comité gaat daarover.

maar dit zal zijn stempel achterlaten op die gozer, en alles wat hij verder nog zal gaan doen in deze sport.
Vivre
pi_51842468
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Fiama het volgende:

[..]

In feite is nu naar buiten gekomen dat hij ook weer een regel van de UCI heeft overtreden (dacht ik)

That makes 3, en dat staat gelijk aan een positieve dopingtest
Nu versimpel je de situatie wel iets teveel denk ik. Het is niet in zijn algemeenheid je alle mogelijke overtredingen op de UCI regelementen kan turven, en dat als je aan drie zit dat dat gelijk staat aan positieve dopingtest.

Ik blijf hopen dat hier de onderste steen nog boven gaat komen en dat het nog bekend wordt waaróm hij heeft gelogen? Oftewel, was er echt doping in het spel?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51842471
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Fiama het volgende:

[..]

In feite is nu naar buiten gekomen dat hij ook weer een regel van de UCI heeft overtreden (dacht ik)

That makes 3, en dat staat gelijk aan een positieve dopingtest
Volgens mij is het verkeerd vermelden van je verblijfsplaats een aparte overtreding. 3x een controle missen zou een positieve test zijn, maar dit is het voorliegen van UCI/ASO en de ploegleiding.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Weet je niet, misschien steekt de vork heel anders in de steel.
Ja, hij ging er voor de pasta en pizza's heen
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:15:02 #257
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842473
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

waarom loopt ie te roepen dat ze carriere over is?? hij zou toch nog wel ergens aan de bak kunnen??
Hij zal natuurlijk wel bij elk succes verdacht makingen te horen krijgen na dit gedoe.
pi_51842477
Wat ik mij trouwens afvraag. Ben je als renner deelnemer aan de Tour de France of als ploeg? Dus zeg maar hetzelfde als in de Tweede Kamer, daar zit je er op persoonlijke titel en niet op titel van de fractie waar je in zit. Zou het dus theoretisch kunnen dat Rasmussen morgen toch van start gaat als hij enkel uit de Rabobank-ploeg is gezet?
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:15:52 #259
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51842485
Godverdomme wat baal ik hier van!
Het enige wat ik wilde is een Rabo-renner, met of zonder doping (ik ga ervan uit dat ze allemaal gebruiken), die de Tour wint.
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_51842490
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag. Ben je als renner deelnemer aan de Tour de France of als ploeg? Dus zeg maar hetzelfde als in de Tweede Kamer, daar zit je er op persoonlijke titel en niet op titel van de fractie waar je in zit. Zou het dus theoretisch kunnen dat Rasmussen morgen toch van start gaat als hij enkel uit de Rabobank-ploeg is gezet?
Goede vraag.

Maar, het lijkt me dat hij sowieso niet mag starten omdat hij de UCI bedrogen heeft?
Vivre
pi_51842500
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:14 schreef Cootz het volgende:

[..]

Nu versimpel je de situatie wel iets teveel denk ik. Het is niet in zijn algemeenheid je alle mogelijke overtredingen op de UCI regelementen kan turven, en dat als je aan drie zit dat dat gelijk staat aan positieve dopingtest.
hmm, oke, my bad.
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:17:04 #262
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51842505
quote:
De ploegleiding beslist uiteindelijk. Als marijnissen Kant niet in de kamer wil hebben heeft hij daar niks over te zeggen. Rabo wel over rasmussen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51842506
quote:
De ASO/UCI laat ploegen toe, de ploeg Rasmussen hoort daar niet bij lijkt me .
sig verwijderd door FA
pi_51842508
quote:
Hij heeft geen fiets.
***** Kraak.....
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:17:20 #265
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842509
quote:
Hij is in dienst van de ploeg, volgens mij. De ploeg moet van start mogen en kan dan mensen 'opstellen'. Maar de organisatie kan dan, volgens mij, wel weer bepaalde renners weigeren, waarna de ploeg met een vervanger wel door kan.

Maar ik kan er naast zitten.
pi_51842514
quote:
De ASO (tourorganisatie) beslist welke ploegen mee mogen doen. De ploegen selecteren de renners (maximaal 9) die mee mogen doen. Als Rasmussen uit de Rabo ploeg is gezet kan hij dus niet meer meedoen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51842516
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ik snap je vraag wel. Die grenzen zijn bepaald omdat ze onder die grens (in het legale gebied) niet met voldoende zekerheid kunnen zeggen dat de gemeten waarden ontstaan zijn door het gebruik van verboden middelen. Daarboven is er met genoeg zekerheid te zeggen dat het komt door gebruik van verboden middelen.

Maar stel nu dat je bijvoorbeeld toegeeft dat je structureel middelen gebruikt om precies net onder die grens te zitten, ben je dan schuldig?
Das dus mijn vraag
pi_51842529
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Das dus mijn vraag
Is dat dan te bewijzen? Aangezien je dan niet over de max heen zit?
Vivre
pi_51842551
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Een paar weken voor de tour een bloed of Epo kuurtje is niet meer te bewijzen als je zoek bent.
***** Kraak.....
pi_51842553
Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar, zal er ooit de onderste steen boven komen?
pi_51842560
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:19 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar, zal er ooit deonderste steen boven komen?
Ik geef je een kleine kans
Vivre
pi_51842561
quote:

[..]

Er zijn wel waardes bekend die renner X normaal heeft lijkt me, maar dan nog is het natuurlijk niet bewezen, als je onder de grens zit dat je doping hebt gebruikt. Onder de grens mag alles lijkt me.
sig verwijderd door FA
pi_51842563
quote:

[..]

Ja, het gebruik van EPO valt aan te tonen in zowel urine als in bloed.

Een verhoogde hematocriet is een indicatie van EPO gebruik, maar sinds een paar jaar is het dus ook mogelijk om direct aan te tonen dat iemand EPO heeft gebruikt.
pi_51842567
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:20 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ja, het gebruik van EPO valt aan te tonen in zowel urine als in bloed.

Een verhoogde hematocriet is een indicatie van EPO gebruik, maar sinds een paar jaar is het dus ook mogelijk om direct aan te tonen dat iemand EPO heeft gebruikt.
Dus dan blijft de vraag, ben je dan strafbaar, als je onder de 4 zit.
Vivre
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:20:49 #275
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842572
quote:

[..]

Dat maakt m.i. niet uit. Er zijn middelen verboden, als je die gebruikt vlieg je er uit. Ook als het niet gemeten wordt, maar je bekendt dat je het gebruikt hebt, vlieg je er dan uit. Volgens mij zijn er niet alleen bepaalde waardes 'verboden', maar ook gewoon middelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')