Zo kan je het ook zien ja volgende keer dat ik de gasten alleen tegenkom mag ie een kettingslot tussen zijn ogen vandaan peuteren .quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef 8D het volgende:
Pwnd
Nee ook geen Marokkaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Darklight het volgende:
Negers?
Stoer. Alsof je dat ooit gaat doen, angsthaas.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien ja volgende keer dat ik de gasten alleen tegenkom mag ie een kettingslot tussen zijn ogen vandaan peuteren .
Kop houden trutquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:25 schreef mandatory het volgende:
[..]
Stoer. Alsof je dat ooit gaat doen, angsthaas.
Zie eerdere posts der zat niets multicultureels op dat dingquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je bent gewoon gevallen en probeert je klunzigheid af te schuiven op de multiculturele samenleving
Ja, idd het is je eigen schuldquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef FootballPlayer het volgende:
Fiets? Jij gebruikt zeker ook doping.![]()
Je bent van de linkSSe kerk en je wil ons wijsmaken dat niet alles de schuld is van de alegtoonen!quote:
Ik troost me altijd met de gedachte dat zij mijn vuilnis later mogen ophalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef Laton het volgende:
ja laatst nog gezellig in mijn gezicht gespuugd door zo;n scooterdwaas. en bedankt he en snel ervandoor.
ach ik troost me met de gedachte dat de meesten van hen een kutleven hebben en altijd zullen hebben en amper geluk en liefde zullen kennen.
exactquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik troost me altijd met de gedachte dat zij mijn vuilnis later mogen ophalen
Nee moest lopen mijn ketting lag er afquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef El_Rolando het volgende:
En toen reed je snel naar huis om dit topic te openen?.
Dusch, heb je pappie je nooit geleerd hoe je een ketting erop legt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee moest lopen mijn ketting lag er af.
Ja, zo kun je het ook zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Het waren waarschijnlijk jongeren die de kans hadden om langs te rijden met uitgestoken benen maar tegenwind ondervonden door jouw lichaam.
Zitten nu idd wel grasvlekken op mijn lacoste patta'squote:Op donderdag 26 juli 2007 12:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij de user Steve-O had ik altijd een ghetto straatheld in gedachten die op z'n Lacoste patta's naar mooie hiphopklanken luistert. Wat een domper zeg.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zitten nu idd wel grasvlekken op mijn lacoste patta's, Jammer dat ik mijn pipa niet mee had ouwe anders zaten we nu met een bloedbad
.
Of zwarte pieten!?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:35 schreef Ivo1986 het volgende:
Waren het Moslims?
Dat is wannabe ruige praatquote:
Mongolen woord voor een wapen, zal wel pistool zijn ofzo.quote:
Ah, ok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mongolen woord voor een wapen, zal wel pistool zijn ofzo.
Ipv normaal nederlands te leren zodat ze een goede baan kunnen krijgen gaan ze zelf een of andere kuttaal verzinnen, zodat ze geen goede baan krijgen en in van die kuthuizen blijven wonen en dan bendes opzetten om elkaar af te maken... en ons de schuld kunnen geven natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah, ok.
waarom zegt die kneus dan niet gewoon "jammer dat ik mijn vlindermes/pistool/choroform oid niet bij me had"
Beetje mensen verwarren... zal wel hip zijn deze zomer...
Er moeten politiemannen/militairen staan die ze neer kunnen schieten. Waarom zou je eigenlijk het leger niet kunnen laten lopen/patrouilleren door de steden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef janspj het volgende:
Shit man pak gewoon je gun en schiet ze neer!!
Die jasquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Thomass het volgende:
Uhm en terecht, het was je straf hiervoor
[afbeelding]
waarschijnlijk gaat dat moeilijk als je op de grond gekegeld word en hun op een scooter zittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Mongool, en je doet niks terug? Ik zou je ook van de fiets trappen dan als k je zag.
Begrijp jij jezelf wel ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ipv normaal nederlands te leren zodat ze een goede baan kunnen krijgen gaan ze zelf een of andere kuttaal verzinnen, zodat ze geen goede baan krijgen en in van die kuthuizen blijven wonen en dan bendes opzetten om elkaar af te maken... en ons de schuld kunnen geven natuurlijk
nee maar wel belachelijk dat ze je van je fiets af trappenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:16 schreef reetveter het volgende:
in deventer
Hm als je je eigen ketting niet eens op je fiets kunt zetten heb je ook niet het recht om erop te fietsen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee moest lopen mijn ketting lag er af.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:25 schreef Bernard0s het volgende:
Wat een lijers! Waren het mocro's?
Ik heb ook een brommer,een old timer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Willaaam het volgende:
Jongeren die langs je rijden op een brommer, ik snap echt niet dat je ze niet gewoon preventief onderuit getrapt hebt. Ze proberen dat wat je overkomen is toch altijd. Het scooter omtrappen heeft mij nu al twee keer vet veel plezier opgeleverd (eerste keer bij mij heb ik overigens ook het asfalt gekust, schrale troost).
gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef Steve-O het volgende:
Zie TT
Kom ik net uit mijn werk rij terug naar huis op de fiets zie ik 2 van die etters lopen kloten op zo'n kutscootert. Op een gegeven moment vonden ze het wel leuk om langs te rijden en mij een trap in mijn rug te geven waardoor ik mijn evenwicht verloor .
Klacht : Vuile teringlijers op K#nkerscooters die dit soort dingen tof vinden zonder ook maar iets van aanleiding!
quote:
Lezen is lastig, he?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef Steve-O het volgende:
Zie eerdere posts der zat niets multicultureels op dat ding![]()
Ja, jij met je MBO opleiding zal namelijk een veel hoger niveau halen dan datquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik troost me altijd met de gedachte dat zij mijn vuilnis later mogen ophalen
Diploma zegt geen flikker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, jij met je MBO opleiding zal namelijk een veel hoger niveau halen dan dat
Ik moet zorgen dat de putertjes goed blijven werken en wat projectmanagement zoals ze dat daar noemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:05 schreef Bananenman het volgende:
Wat doe je dan? Je fotoboek doet een callcenter vermoeden
Elk normaal denkend wezen ziet het verschil tussen een liefhebber op z'n oldtimer en breezahjosties op een opgefokte aprilia.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:27 schreef Motar het volgende:
[..]
Ik heb ook een brommer,een old timer.
Denk niet dat je mij voor jonger persoon aan wilt zien, als je me aanraakt gaan je schrale lipjes om mijn uitlaat tijdens flink gas geven.
Kortom, doe niet zo stoer gozert, danlijk je wat minder op die scooter helden.
En tjah, ik heb een brommer dus ik moet wel stoer doen![]()
Mja, maar elk normaal denkend wezen is ook wel in staat zijn ketting weer te bevestigen op zijn tandwieltjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:00 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Elk normaal denkend wezen ziet het verschil tussen een liefhebber op z'n oldtimer en breezahjosties op een opgefokte aprilia.
1 Het zijn kettingwielenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:19 schreef Motar het volgende:
[..]
Mja, maar elk normaal denkend wezen is ook wel in staat zijn ketting weer te bevestigen op zijn tandwieltjes.
Waar woon je dan? Timboektoe?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
1 Het zijn kettingwielen
2 Was half 1 in de nacht erg veel licht heb je dus niet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |