Haal dat shirt uit je broek men,je lijkt zo een jaren 80 italo superstar. Voor de restquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef jovink het volgende:
eindelijk heb ik mn gsm weer dus ik zal als ik zin heb ook is wat posten hier. t zijn geen super fotos maar daar moeten jullie het maar mee doen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuw reef gek!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef jovink het volgende:
ik houd niet zo van die losse shaize
iig niet qua shirts broeken wel soms
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen omdat het niet mainstream is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:07 schreef MikeLowrey het volgende:
mooie schoenen,vind sowieso dat jij een aparte smaak hebt, maar smaken verschillen
![]()
Nee, omdat IK het niet mooi vindt, daarom zet ik er ook achter, smaken verschillen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef roburt het volgende:
[..]
alleen omdat het niet mainstream is?
check die kleding... dát is afstichtelijk!!!quote:
Jij voelt je lekker veilig in je massakledingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
check die kleding... dát is afstichtelijk!!!
zo laat je een dronken poolse hoer er nog niet bijlopen
lol liever in massa kleding rondlopen dan als een ontplofte popovquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij voelt je lekker veilig in je massakleding![]()
met die broek ziet het er meteen 10x beter uit ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:54 schreef grasmat het volgende:
ik ga zo weg.. avondoutfit:
[afbeelding]
ja heb toch maar weer de skinny aangetrokken, die dingen zitten te lekker
Waag maar een poging.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef Pie.cr het volgende:
Zou een slowchat werken in lifestyle?
U hebt gezocht op afstichtelijk:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
check die kleding... dát is afstichtelijk!!!
zo laat je een dronken poolse hoer er nog niet bijlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |