zeer wreed shirt/overhemd jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:36 schreef innov het volgende:
Vandaag lekker simpel, jeans + shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij iets té hipquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
New Era|Zara|AA|Skull 5010XX|Spring Court
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe maar duur!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:46 schreef Syheriat het volgende:
Zwart longsleeve shirt- Hugo Boss
Blauw Button-down overhemd- Ralph Lauren
Zwarte jeans- Armani Jeans
Zwarte schoenen- Fred Perry
Sorry kan geen pics makenNouja, overhemd, zwart t-shirt erover, studentikoos-achtig.
Oh valt mee hoor, dat ralph overhemd was met 50% korting 60 euro, de schoenen in uitverkoop 70 en de broek kreeg ik in Amerika van de vliegtuigmaatschappij vergoed omdat onze bagage was achtergeblevenquote:
DuvelDuvel! Ik wilde hem eerst ook gaan halen, maar mijn maat was op ofzo..quote:
doe een andere riem om en dan heb je een toffe outfitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
h&m, h&m, Nudie thin finn, en mijn vers uitgewasssen all stars
Ik vind die riem er juist tof bij staan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:47 schreef grasmat het volgende:
[..]
doe een andere riem om en dan heb je een toffe outfit
Is dat die ene jas met die ribbeltjes aan de zeikant?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ribbeltjes? De onderkant en mouwen hebben idd 'ribbeltjes'. Hij is van vorig seizoen, mischien dat je daar iets aan hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef duncannn het volgende:
[..]
Is dat die ene jas met die ribbeltjes aan de zeikant?
die van heb blijkbaar ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
DuvelDuvel! Ik wilde hem eerst ook gaan halen, maar mijn maat was op ofzo..![]()
Is al een paar keer voorbijgekomen, goed zoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:30 schreef SuperS het volgende:
past misschien niet totaal in deze topic maar: weten jullie nog meer forums als dit waar mensen hun kleding showe?
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
www.mynudies.com
www.superdudes.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |