Dude, dat is 'hip', vind ie denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
maar dat is toch bedoeld om te gaan hardlopen ofzo hé?
of een lounge-broek voor tijdens het bankhangen...?
zo'n outfit doet het altijd wel goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
TS begint:
[afbeelding]
Adidas|Zara|Skull|Chucks
erg leuk, is die rok uit de nieuwe collectie van h&m? pumps ook zeker? vind je ketting ook tof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef parselmouth het volgende:
Allemaal lelijk
grapje natuurlijk
[afbeelding]
gekkeweerk die wiite swear shoes wil ik ook nog fixcen, maar swear look a like wannabe schoentjes liggen nu ook al bij de amigo en dat vind ik minderssquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef sweps het volgende:
eej pie cr kom ik je hier ook al tegen. Ik zat ook op supertalk.
[afbeelding]
Deep u neck
Nudie black coated
Swear dean serie
Die Vans met dat shirtje! Tof.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
Diesel shirtje
Diesel deetak
vans era
Je kleding is allemaal tof hoor, daar niet van, maar het grootste compliment gaat toch naar je bankquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
TS begint:
[afbeelding]
Adidas|Zara|Skull|Chucks
ah, bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef sweps het volgende:
[..]
Bij lock stock & barrels in amsterdam. Dat ligt in de 9 straatjes.
Ja, dat is *de* rokquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef MargotTenenbaum het volgende:
[..]
erg leuk, is die rok uit de nieuwe collectie van h&m? pumps ook zeker? vind je ketting ook tof.
Zijn dat die nieuwe lakpumps van de H&M ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, dat is *de* rokBen er echt heel blij mee, de stof is ook zo mooi! Alles wat ik aanheb is van de H&M op die foto
Bedankt!
Dacht al iets te zien ja ;p stukkie hoger.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef parselmouth het volgende:
Nee, zijn niet dezelfde. Die uit de catalogus zijn laag en de hak glimt niet mee, die van mij zo'n 8cm hoog inclusief shiny hak
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
Idee is tres simple. Je post een foto met wat je op het moment draagt. En daarna wordt je door de rest van Fok gedisst. Klaar.
gelukkig wel, stel je voor dat ik het allemaal uit zou doen en dan over straat gingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef BrauN het volgende:
W00t, kk styl0 gek.
Ga je daar ook mee over straat?
Jaahaaa dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Goed. Zwarte pantalon. Donkerbruin (waarom geen zwart Anne? Nou, ik had een donkerbruine handtas bij me) hempje met daarboven een groen t-shirt. Zwarte pumps en een kralenketting.
En nee, mijn broek is niet te kort, dat lijkt op deze foto alleen zo.
En nee, ik ben niet zwanger.
Je buik lijkt nou eenmaal een stuk dikker als je hem van schuin bovenaf neemt.
Zo.
Ik weet het. Via de spiegel zie je het ook bijna niet. De volgende keer dus maar een statief erbij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaahaaa dat zeggen ze allemaal. Maar, zo van bovenaf zie je nog niet echt goed wat het totaalresultaat is
.
Sexy hoor. Die riem moet wel helemaal zwart zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bij gebrek aan goede spiegel:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07316/DSC00647.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Naar opening van een nieuwe gallery in Rotterdammmm
Nike SB Backpack (weer ja), HM overhemd (lijkt wel alsof ie voor mijn lichaam gemaakt is qua pasvorm) x HM Sliq x Avengersss
Ik had je niet herkend..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Goed. Zwarte pantalon. Donkerbruin (waarom geen zwart Anne? Nou, ik had een donkerbruine handtas bij me) hempje met daarboven een groen t-shirt. Zwarte pumps en een kralenketting.
En nee, mijn broek is niet te kort, dat lijkt op deze foto alleen zo.
En nee, ik ben niet zwanger.
Je buik lijkt nou eenmaal een stuk dikker als je hem van schuin bovenaf neemt.
Zo.
sliq zit echt super lekker maargoede het blijft h&m dus de kwaliteit is ruk ;pquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef jovink het volgende:
volgens mij moet ik ook maar is naar zon sliq kijken zitten ze lekker? katoen neem ik aan?
@ dzire ik heb de shcoenen ook aangehad zeer vet maar vond ze vrij lomp lopen dus toch mara niet gedaan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07315/DSC00644.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nike SB backpack, HM tee, zara broek, Adidas zx 600
(ging ff boodschappen doen)
Nike SB Backpack (weer ja), HM overhemd (lijkt wel alsof ie voor mijn lichaam gemaakt is qua pasvorm) x HM Sliq x Avengersss
mooi (over)hemdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef Jaguar645 het volgende:
ff snel een foto met de telefoon gemaakt... bij gebrek aan een grote spiegel op deze manier
[[url=http://tweakers.net/ext/f/a8812586a9acfe7de9c1050150f1592c/full.jpg]afbeelding][/url]
klik voor een grote en betere overzicht ;p
hemd: Matinique
broek: Matinique
slippers: Havaianas
alleen verneukt het blauwe consolidated logo de restquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al is die tweede outfit inderdaad leuker met die riem die je draagt bij je 1e outfit
en dasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07315/DSC00644.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nike SB backpack, HM tee, zara broek, Adidas zx 600
(ging ff boodschappen doen)
Inmiddels heb ik dat shirt aangetrokken wat ik over mijn kop heb..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:10 schreef DuTank het volgende:
[afbeelding]
Iedereen bedekt hun gezicht met een balkje met Paint, ik doe Al-Qaida stijl.Mijn hoofd ziet er langwerpig uit joh....
![]()
is hij niet gelukkig
Junk DeLuxe Trui/Longsleeve, hoe het je wilt noemen, dikte van longsleeve iig..
Tommy Hilfiger Broek
Lacoste Sport Schoenen(exclusives, bronze kleur)
Fossil Speedway Blue ofzo. Horloge.
Mijn Al-Qaida geval: shirt van Buutvrij For Life.
Toffe broek, had em aatst nog gezien bij de h&m alleen niet in mijn maat.. die dingen zijn zowat nergens meer verkrijgbaar in die kleur & mijn maat.. Mag ik vragen waar jij ze vandaan hebt gehaald? *welk finiaal dan hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
offtopic je jat me topic wat ook op mynudies staatquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
Dit topic is er eerder geweest maar volgens mij een stille dood gestorven.
Zonde, want er zijn genoeg forums waar dit soort topics wel. zeer goed, lopen.
Idee is tres simple. Je post een foto met wat je op het moment draagt. En daarna wordt je door de rest van Fok gedisst. Klaar.
Je mouwen zijn een beetje kortquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef sarlo het volgende:
Gister
[afbeelding]
oldschool fred perry jacket
slim jim greycast
fred perry
het is maar een vest en hij zit superfijn dusja..en zo blijft hij ook niet achter mijn horloge hangenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mouwen zijn een beetje kort..
welke wassing is die Diesel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef sarlo het volgende:
Vandaag
[afbeelding]
Die For It
Diesel
Slip-ons
you gotta use ur jeans.. you gotta use use use usequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:22 schreef w00h00 het volgende:
jammer van die broek,
waren dicht toen ik hem kocht maar door de loop van tijd gaan uitscheuren.. werk namelijk in een distributie centrum en moet heledag vracht tillen etc en dus door me knieen om een rug over te houdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef Pie.cr het volgende:
Ze zien er een beetje zelf geknipt uit. (nofi)
geen porum.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef sarlo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
stone island denims
aia
nudie
fred perry
mooiboy dat je der bentquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:32 schreef Provincie het volgende:
Brandweer heeft een dope stijl meer zeg ik niet! sju weetzzzzzzz
Japanquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef D.zire het volgende:
waar heb je die skull vandaan?
hossel wat dope sneakersquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Pie.cr het volgende:
hehe, afgelopen week gewerkt en om nu een vale spijkerbroek + wit t-shirt te posten.
In ieder geval, dit droeg ik vandaag:
[afbeelding]
New Era|H&M|J.C. Rags|Skull 5010xx|Chucks
und:
[afbeelding]
Casio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |