Dude, dat is 'hip', vind ie denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
maar dat is toch bedoeld om te gaan hardlopen ofzo hé?
of een lounge-broek voor tijdens het bankhangen...?
zo'n outfit doet het altijd wel goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
TS begint:
[afbeelding]
Adidas|Zara|Skull|Chucks
erg leuk, is die rok uit de nieuwe collectie van h&m? pumps ook zeker? vind je ketting ook tof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef parselmouth het volgende:
Allemaal lelijk
grapje natuurlijk
[afbeelding]
gekkeweerk die wiite swear shoes wil ik ook nog fixcen, maar swear look a like wannabe schoentjes liggen nu ook al bij de amigo en dat vind ik minderssquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef sweps het volgende:
eej pie cr kom ik je hier ook al tegen. Ik zat ook op supertalk.
[afbeelding]
Deep u neck
Nudie black coated
Swear dean serie
Die Vans met dat shirtje! Tof.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
Diesel shirtje
Diesel deetak
vans era
Je kleding is allemaal tof hoor, daar niet van, maar het grootste compliment gaat toch naar je bankquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
TS begint:
[afbeelding]
Adidas|Zara|Skull|Chucks
ah, bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef sweps het volgende:
[..]
Bij lock stock & barrels in amsterdam. Dat ligt in de 9 straatjes.
Ja, dat is *de* rokquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef MargotTenenbaum het volgende:
[..]
erg leuk, is die rok uit de nieuwe collectie van h&m? pumps ook zeker? vind je ketting ook tof.
Zijn dat die nieuwe lakpumps van de H&M ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, dat is *de* rokBen er echt heel blij mee, de stof is ook zo mooi! Alles wat ik aanheb is van de H&M op die foto
Bedankt!
Dacht al iets te zien ja ;p stukkie hoger.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef parselmouth het volgende:
Nee, zijn niet dezelfde. Die uit de catalogus zijn laag en de hak glimt niet mee, die van mij zo'n 8cm hoog inclusief shiny hak
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Pie.cr het volgende:
Idee is tres simple. Je post een foto met wat je op het moment draagt. En daarna wordt je door de rest van Fok gedisst. Klaar.
gelukkig wel, stel je voor dat ik het allemaal uit zou doen en dan over straat gingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef BrauN het volgende:
W00t, kk styl0 gek.
Ga je daar ook mee over straat?
Jaahaaa dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Goed. Zwarte pantalon. Donkerbruin (waarom geen zwart Anne? Nou, ik had een donkerbruine handtas bij me) hempje met daarboven een groen t-shirt. Zwarte pumps en een kralenketting.
En nee, mijn broek is niet te kort, dat lijkt op deze foto alleen zo.
En nee, ik ben niet zwanger.
Je buik lijkt nou eenmaal een stuk dikker als je hem van schuin bovenaf neemt.
Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |