Zijn antwoord. Ik ben nooit positief bevonden bij een controle.quote:
Het zou wel stoer zijn.. even de Duitsers achterna... massaal biechten op tv. Helaas zit er vandaag geen pastoor bij de biecht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die gaat dat natuurlijk stellig ontkennen![]()
mischien is die homo van gisteravond nog wel blijven zittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het zou wel stoer zijn.. even de Duitsers achterna... massaal biechten op tv. Helaas zit er vandaag geen pastoor bij de biecht.
Ik hoop ook op vuurwerk... Go Martquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:22 schreef ScudRaket het volgende:
Mart zal PrudHomme vanavond verder aan de schandpaal nagelen, komt dat zien mensen!
Straks wordt de NOS nog de TdF uitgekickt
Dat ga ik zekers kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Cootz het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Mart nog wat nieuws of verduidelijking te vertellen heeft in de hele zaak Rasmussen. Hij vertelde net in het Tourjournaal dat hij naar Erik Breukink toeging en nu het hele ware verhaal wilde horen.
Dat begint eindelijk weer eens op een 'onderzoekende pers' te lijken, in plaats van de sensatie-sentimenten die vooral in Duitsland de boventoon voeren.
Wat ik dan wel weer raar vind is dat Rasmussen al wist dat hij ontslagen zou worden op het moment dat Breukink hem juist wilde feliciteren met zijn zege. Kon de Rooij dan niet ff een telefoontje plegen naar Breukink in de tijd dat Rasmussen terugging naar het hotel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ga ik zekers kijkenRasmussen zei toch dat Theo de Rooy een leugenaar was
Tenminste dat hoorde ik vanmiddag paar keer op de radio..
Die vraag kun je zelf beantwoorden...............quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer raar vind is dat Rasmussen al wist dat hij ontslagen zou worden op het moment dat Breukink hem juist wilde feliciteren met zijn zege. Kon de Rooij dan niet ff een telefoontje plegen naar Breukink in de tijd dat Rasmussen terugging naar het hotel?
Niet bepaald, na de renners de belangrijkste.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Die vraag kun je zelf beantwoorden...............![]()
Breukink is ook maar een simpele werknemer.
Ik ook ja! Ik ben benieuwd wat Mart voor interview krijgt, en met wie, en wat voor antwoorden. Ik zag iets anders in zijn ogen en hoorde iets anders in zijn stem. Naast het gebasel en poetisch geneuzel van de laatstje weken(jaren) hoorde ik passie, journalistieke passie... passie voor échte antwoorden, rechtoe rechtaan. Misschien is t niet meer dan een hoop van me, maar ik hoop dat het een rechtoe rechtaan interview wordt, met duidelijke antwoorden en vragen. Die heb ik ook nodig...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ga ik zekers kijkenRasmussen zei toch dat Theo de Rooy een leugenaar was
Tenminste dat hoorde ik vanmiddag paar keer op de radio..
Het zou helemaal leuk zijn als Filemon een mooie uiteenzetting over doping, dopingcontroles en de effecten kan gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef barthol het volgende:
Tja maar of de gasten van vanavond zo goed voor de geloofwaardigheid zijn? Ik weet nog wel wat voor gevoel ik kreeg vroeger bij de tour elke keer als Jeroen Blijlevens geinterviewd werd.
Lijkt me ook leuk om aan die Fransen uit te leggen wie hij is en wat hij doetquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:44 schreef xienix84 het volgende:
Daarnaast wordt de uitzending met Filemon ook leuk denk ik:) Hij schijnt inderdaad ontzettend veel van wielrennen te weten!
Jouw interpretatie hoeft natuurlijk niet gelijk te zijn aan de daadwerkelijke krachtsverhoudingen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald, na de renners de belangrijkste.
Nee, maar het kan niet dat De Rooy bovenaan staat en de rest allemaal simpele werknemers zijn, dat mag ik niet hopen iig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jouw interpretatie hoeft natuurlijk niet gelijk te zijn aan de daadwerkelijke krachtsverhoudingen.
Prudhomme en alle Franse en Duitse pers schilderen Rasmussen af als dopingzondaar. En dat is niet de reden van zijn ontslag. Bah, de suggestieve beeldvorming in de pers, je wordt er gek vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Eduard37 het volgende:
Die tour de france directeur. Lult ook uit zijn nek. Hij geeft geen antwoord maar zegt dat het in het belang is van de kijkers en toeschouwers. Hij heeft al een verklaring afgegeven maar eigenlijk zegt die niets inhoudelijks over de zaak rasmussen.
Wel een reden om een inval te doen, daar zijn ze toch goed in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om aan die Fransen uit te leggen wie hij is en wat hij doet
Er staan ook nog mensen boven de Rooy in ieder geval. En ik mag idd ook niet hopen dat de vork zo in de steel zit,wellicht dat het in de komende tijd duidelijker wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, maar het kan niet dat De Rooy bovenaan staat en de rest allemaal simpele werknemers zijn, dat mag ik niet hopen iig.
Qua communicatie naar de renners toe was het beter geweest om Breukink in te lichten. Het idee van een teamband wordt nu door Rabobank niet uitgedragen, en dat tegen hun eigen werknemers. En dat vind ik raar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Die vraag kun je zelf beantwoorden...............![]()
Breukink is ook maar een simpele werknemer.
De werkelijk wereld is hard. Je moet nog veel zien en leren volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar het kan niet dat De Rooy bovenaan staat en de rest allemaal simpele werknemers zijn, dat mag ik niet hopen iig.
Morgen in L'Equipe:quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Wel een reden om een inval te doen, daar zijn ze toch goed in.![]()
Ja, en laatst hadden ze het hier over dat Rasmussen geen teamplayer was. En zo kun je blijven gissen. Vergeet ook niet dat De Rooij ook emoties heeft en verplichtingen. Misschien had die helemaal geen tijd om Breukink in te lichten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Qua communicatie naar de renners toe was het beter geweest om Breukink in te lichten. Het idee van een teamband wordt nu door Rabobank niet uitgedragen, en dat tegen hun eigen werknemers. En dat vind ik raar.
Mwoh...dan hadden ze dat allang gedaan met Nederland, ons drugsminnend landje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Morgen in L'Equipe:
NOS juicht doping toe!
Dus zou dat mooi zijn als dat opgehelderd zou wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, en laatst hadden ze het hier over dat Rasmussen geen teamplayer was. En zo kun je blijven gissen. Vergeet ook niet dat De Rooij ook emoties heeft en verplichtingen. Misschien had die helemaal geen tijd om Breukink in te lichten.
Ben jij nu helemaal omgeturnd van het voordeel van de twijfel naar de Rooij ipv Rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, en laatst hadden ze het hier over dat Rasmussen geen teamplayer was. En zo kun je blijven gissen. Vergeet ook niet dat De Rooij ook emoties heeft en verplichtingen. Misschien had die helemaal geen tijd om Breukink in te lichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |