Het zou helemaal leuk zijn als Filemon een mooie uiteenzetting over doping, dopingcontroles en de effecten kan gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef barthol het volgende:
Tja maar of de gasten van vanavond zo goed voor de geloofwaardigheid zijn? Ik weet nog wel wat voor gevoel ik kreeg vroeger bij de tour elke keer als Jeroen Blijlevens geinterviewd werd.
Lijkt me ook leuk om aan die Fransen uit te leggen wie hij is en wat hij doetquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:44 schreef xienix84 het volgende:
Daarnaast wordt de uitzending met Filemon ook leuk denk ik:) Hij schijnt inderdaad ontzettend veel van wielrennen te weten!
Jouw interpretatie hoeft natuurlijk niet gelijk te zijn aan de daadwerkelijke krachtsverhoudingen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald, na de renners de belangrijkste.
Nee, maar het kan niet dat De Rooy bovenaan staat en de rest allemaal simpele werknemers zijn, dat mag ik niet hopen iig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jouw interpretatie hoeft natuurlijk niet gelijk te zijn aan de daadwerkelijke krachtsverhoudingen.
Prudhomme en alle Franse en Duitse pers schilderen Rasmussen af als dopingzondaar. En dat is niet de reden van zijn ontslag. Bah, de suggestieve beeldvorming in de pers, je wordt er gek vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Eduard37 het volgende:
Die tour de france directeur. Lult ook uit zijn nek. Hij geeft geen antwoord maar zegt dat het in het belang is van de kijkers en toeschouwers. Hij heeft al een verklaring afgegeven maar eigenlijk zegt die niets inhoudelijks over de zaak rasmussen.
Wel een reden om een inval te doen, daar zijn ze toch goed in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om aan die Fransen uit te leggen wie hij is en wat hij doet
Er staan ook nog mensen boven de Rooy in ieder geval. En ik mag idd ook niet hopen dat de vork zo in de steel zit,wellicht dat het in de komende tijd duidelijker wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, maar het kan niet dat De Rooy bovenaan staat en de rest allemaal simpele werknemers zijn, dat mag ik niet hopen iig.
Qua communicatie naar de renners toe was het beter geweest om Breukink in te lichten. Het idee van een teamband wordt nu door Rabobank niet uitgedragen, en dat tegen hun eigen werknemers. En dat vind ik raar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Die vraag kun je zelf beantwoorden...............![]()
Breukink is ook maar een simpele werknemer.
De werkelijk wereld is hard. Je moet nog veel zien en leren volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar het kan niet dat De Rooy bovenaan staat en de rest allemaal simpele werknemers zijn, dat mag ik niet hopen iig.
Morgen in L'Equipe:quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Wel een reden om een inval te doen, daar zijn ze toch goed in.![]()
Ja, en laatst hadden ze het hier over dat Rasmussen geen teamplayer was. En zo kun je blijven gissen. Vergeet ook niet dat De Rooij ook emoties heeft en verplichtingen. Misschien had die helemaal geen tijd om Breukink in te lichten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Qua communicatie naar de renners toe was het beter geweest om Breukink in te lichten. Het idee van een teamband wordt nu door Rabobank niet uitgedragen, en dat tegen hun eigen werknemers. En dat vind ik raar.
Mwoh...dan hadden ze dat allang gedaan met Nederland, ons drugsminnend landje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Morgen in L'Equipe:
NOS juicht doping toe!
Dus zou dat mooi zijn als dat opgehelderd zou wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, en laatst hadden ze het hier over dat Rasmussen geen teamplayer was. En zo kun je blijven gissen. Vergeet ook niet dat De Rooij ook emoties heeft en verplichtingen. Misschien had die helemaal geen tijd om Breukink in te lichten.
Ben jij nu helemaal omgeturnd van het voordeel van de twijfel naar de Rooij ipv Rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, en laatst hadden ze het hier over dat Rasmussen geen teamplayer was. En zo kun je blijven gissen. Vergeet ook niet dat De Rooij ook emoties heeft en verplichtingen. Misschien had die helemaal geen tijd om Breukink in te lichten.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
De werkelijk wereld is hard. Je moet nog veel zien en leren volgens mij.
Dan zullen ze binnenkort wel roepen om een deelnameverbod voor Nederlandersquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:54 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Mwoh...dan hadden ze dat allang gedaan met Nederland, ons drugsminnend landje.
Jerommeke.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef barthol het volgende:
Tja maar of de gasten van vanavond zo goed voor de geloofwaardigheid zijn? Ik weet nog wel wat voor gevoel ik kreeg vroeger bij de tour elke keer als Jeroen Blijlevens geinterviewd werd.
Nee, weet nog niet wie ik moet geloven. Heb ook nog nooit een voorkeur uitgesproken!!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij nu helemaal omgeturnd van het voordeel van de twijfel naar de Rooij ipv Rasmussen
We zijn aan het praten. Voeg waarde toe aan de discussie of hou je mond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, dat zegt iemand die consequent "ik vindt" typt
. Dit is trouwens het Sportzomer topic.
Maakt niet uit, niemand die je serieus neemt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Nee, weet nog niet wie ik moet geloven. Heb ook nog nooit een voorkeur uitgesproken!!!!!!
Ha ha ha, die haat die jullie verspreiden is al een topic waard. Hebben jullie niets beters te doen dan mensen lastig vallen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Maakt niet uit, niemand die je serieus neemt.![]()
Ik spreek je juist bemoedigend toe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ha ha ha, die haat die jullie verspreiden is al een topic waard. Hebben jullie niets beters te doen dan mensen lastig vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |