quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de beelden blijven maar binnenkomen!
Belachelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Blawh het volgende:
Alle cameramensen waren bij de avondetappe?
Precies, fuck ERquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef Arcee het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze geen beelden hadden bij de Avondetappe...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef Flem het volgende:
Wie is dat op Radio 1? Aart Vierhouten?
Die fietst ook verdacht hard.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef Flem het volgende:
Wie is dat op Radio 1? Aart Vierhouten?
Nou ja, je hebt niet overal camera's..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef Arcee het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze geen beelden hadden bij de Avondetappe...
"Mensen moeten in elkaar blijven gelooooooooooven!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
* zet Avondetappe uit
Het leek wel alsof ik naar een EO zondagochtend-programma zat te kijken waar het af en toe per ongeluk over wielrennen ging
Juist jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:55 schreef tomttt het volgende:
Ik heb zojuist een gedeelte van de avondetappe gekeken en die lelijke gast met dat christelijke kostuum is behoorlijk irritant![]()
Man, die dude praat alleen maar over het geloo met af en toe per ongeluk het woord fietsen ertussen door.quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:09 schreef Perico het volgende:
Zit er eens iemand die goed uit zijn woorden kan komen en niet a la Gerard Veldscholten na 2 lettergrepen al dichtklapt, of als een knipperlicht zit te seinen, is het weer niet goed...
Ok, er was er dus al zoeenquote:Op donderdag 26 juli 2007 03:22 schreef tong80 het volgende:
De heilige Maria is uit de Tour gezet.
Ik gaat weer legge
Probleem van de NOS was dat ze geen camera's ter plekke hadden en dat er feitelijk op dat moment niet veel meer te melden was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef Remzz het volgende:
Kijk die kijkcijfers ook... 1.6 miljoen kijkers bijna 50% marktaandeel. Al die mensen dachten nieuws over Rasmussen te krijgen.
precies, afgezien van die kutgast van een dominee valt de NOS niks te verwijten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef dolfg het volgende:
Feit is dat er geen enkele camera met straalverbinding was in het rabo hotel.
Wordt ook een beetje kostbaar, niet?
En satelliet tijd is ingekocht, na een uur word je dan gewoon van de lijn gekickt.
Anders waren ze wel langer doorgegaan.
Lekker makkelijk om die NOS verrrot te schelden terwijl de meesten geen idee hebben hoe het werkt in TV land.
Je was emotioneel! Het is daar Frankrijk en niet Nederland. Denk je echt dat de NOS daar met zijn cameraatje wat te zeggen heeft. Mart heeft een verbinding gehad met radio 1 die af en toe nieuwe feiten konden geven. Voor de rest was het allemaal speculatie omdat de Rabodirectie nog zat te vergaderen en geen verklaring hebben afgegeven. De renners zaten stuk en wilden ook niet reageren. Alle feiten zijn in de uitzending weergegeven. Morgen is een nieuwe dag. Je doet net of de 3e wereldoorlog is uitgebroken. Het is belangrijk nieuws van Rasmussen maar niet zo belangrijk dat je daar de hele nacht voor moet uitzenden. NOS heeft gedacht we kunnen op dit moment niet meer doen en wachten gewoon op de feiten die morgen binnenstromen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
dat kan je menen, ik was zo onthutst over de nieuwsvoorziening van de NOS dat ik gisternacht nog een boze mail heb gestuurd, het was echt beneden peil. Op ned.1 eruit gaat op het moment van de persconferentie, met een toch al zwakke uitzending, en vervolgens op ned. 3 die uitzending direct herhalen, waarom daar dan niet live verder of een extra sportjournaal desnoods!
Grote blunder van de NOS als je het mij vraagt
Een grote blunder van Smeets dat hij daar niet op is door gegaan. Koerts was volgens mij bereid alles te vertellen. Ik had graag willen weten hoe en wat hij gebruikt heeft en wie er nog meer bij betrokken waren. In ieder geval is voor dit soort renners wat mij betreft het zwarte gat er.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef Remzz het volgende:
Wel erg opvallend dat Jans Koerts gewoon ff tussen neus en lippen door bevestigd dat hij doping heeft gebruikt.
Als Koerts zo open was bij Mart (die ook vrij emotioneel was en rasmussen in zijn achterhoofd had zitten, en ook nog eens een normaal programma moest maken) dan komen we daar heel snel achter. Geduld is een schone zaak. Koerts zal echt al die informatie wel geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:53 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Een grote blunder van Smeets dat hij daar niet op is door gegaan. Koerts was volgens mij bereid alles te vertellen. Ik had graag willen weten hoe en wat hij gebruikt heeft en wie er nog meer bij betrokken waren. In ieder geval is voor dit soort renners wat mij betreft het zwarte gat er.
Ook zei hij dat hij bij de controles ervoor zorgde dat hij negatief was. Hoe zou hij dat gedaan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |