kun je wel lekker op headbangenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
tocotta en fugeu vind ik veel opwindender. Zo geniaal!
Ja okay... je krijgt de punt omdat ik niet duidelijk was... zocht eigenlijk zijn artiestennaamquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Da's toch die zangert van Kajagoogoo
Christopher Hamill
Limahlquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ja okay... je krijgt de punt omdat ik niet duidelijk was... zocht eigenlijk zijn artiestennaam
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Och, verschrikkelijk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Christopher Tucker
Ja volgens mij wel.... Maar weet 't niet zeker....quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Heb je ooit die docu over hem gezien FKA???
Ik wel! Briljant!
Maar die heeft ie niet gewonen hoor!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Je weet toch dat ik veel weet?
Ik kijk elk jaar de Oscaruitreiking, dan hoor je wel eens wat...
en de bandquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef Neleos het volgende:
Paul King, Love & Pride
Het plaatje wat ik geplaatst heb komt uit de videoclip...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ken hem zo
[afbeelding]
Ik ken heel die foto die jij plaats niet
trustenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Het plaatje wat ik geplaatst heb komt uit de videoclip...
Nu ga ik echt naar bed...slaap lekker...![]()
Wel een leuk filmpje trouwens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Neleos het volgende:
Nou, C, stel maar een nieuwe vraag.
beetje goeie riolering? bleek in gloucestershirequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
Soweeeeeee!! Het begint hier ineens te stortregenen!! Ik denk dat wij nu alles krijgen wat vergelijkbaar is met de UK de afgelopen dagen. Niet normaal meer zeg, als ik naar buiten kijk zie ik de straatlantaarn recht voor de deur niet eens meer!!!! (Ongeveer 20 meter van waar ik zit!)
Gekkenhuis dus. Maar dat hadden wij laatst hier in Enschede ook. Hagelstenen zo groot als pingpong ballen op mijn balkon en de straat leek op een rivier. Gelukkig woon ik op de eerste verdieping. Maar het klimaat verandert inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
Soweeeeeee!! Het begint hier ineens te stortregenen!! Ik denk dat wij nu alles krijgen wat vergelijkbaar is met de UK de afgelopen dagen. Niet normaal meer zeg, als ik naar buiten kijk zie ik de straatlantaarn recht voor de deur niet eens meer!!!! (Ongeveer 20 meter van waar ik zit!)
joh, zit je in ensche?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gekkenhuis dus. Maar dat hadden wij laatst hier in Enschede ook. Hagelstenen zo groot als pingpong ballen op mijn balkon en de straat leek op een rivier. Gelukkig woon ik op de eerste verdieping. Maar het klimaat verandert inderdaad.
Je woont niet te dicht in de buurt van een nare rivier toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
GEEN riolering. Dat kennen ze hier niet hoor. Als je remote woont dan heb je een sceptic tank om viezigheid af te voeren. Hemelwater moet hier gewoon zijn weg vinden. Ook veel te duur om in deze rotsbodem riolering aan te leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:40 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
beetje goeie riolering? bleek in gloucestershirehet één en ander aan te mankeren
2 rivieren zelfs!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je woont niet te dicht in de buurt van een nare rivier toch?
wonen m'n opa en omaquote:
En in Dublin had het de afgelopen 40 dagen geregend? Wat is er ook alweer zo tof aan Ierland??quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
GEEN riolering. Dat kennen ze hier niet hoor. Als je remote woont dan heb je een sceptic tank om viezigheid af te voeren. Hemelwater moet hier gewoon zijn weg vinden. Ook veel te duur om in deze rotsbodem riolering aan te leggen.
Is die knakker een Engelse Prins?? Hij komt me zo bekend voor.... maar kan er geen vinger op leggen
Ik heb een zus in Enschede wonen. Ze zitten bij ons door heel het land. Een in Mestrich, een in Enschede, en een in Heerlen. Mijn ouders wonen in Tilburg, mijn oma in Breda en ik in Ierlandquote:
Sja, Dublin!! Ik woon toch echt aan de andere kant hoor!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
En in Dublin had het de afgelopen 40 dagen geregend? Wat is er ook alweer zo tof aan Ierland??![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, Dublin!! Ik woon toch echt aan de andere kant hoor!!
Ik ga trouwens slapen!
Succes met de Duitser!
Okeej, ja, beetje simpel gedacht van mij ja. Ierland = Dublin.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, Dublin!! Ik woon toch echt aan de andere kant hoor!!
Ik ga trouwens slapen!
Succes met de Duitser!
Rillinge?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
Als ik die vent op het plaatje zie...begin ik al te trillen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Daniel Lohues Skik
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Kankerkachel-west in eindhoven dan?
Die wel en daar is het wel vaker bal, ook na de dood van Pierre Bouleij een paar jaar eerder...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Graafsewijk Den Bosch
Welk nummer van wie?quote:Zij kon het lonken niet laten
Zij lonkte naar iedere man
Dat liep veel te veel in de gaten
En o, o ,o ,o, o daar kwam narigheid van
Indeed!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Of nee, Waku Waku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |