Die heeft gewoon een overdosis cocaïne genomen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Pantani is niet voor niets een aantal geleden op veel te jonge leeftijd overleden aan een hartaanval?!
Precies!! Ik snap die kerels ook niet hoor. Zo je leven op het spel zetten! Zo met je gezondheid googhelen. Echt heel raar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Mee eens... Ik maakte vandaag de suggestie om iedereen die aan de Tour de France mee doet maat helemaal vrij te laten in wat ze slikken....
Dan zullen we pas echt zien wie het sterkste is (en wie het sterkste hart heeft).
Pantani is niet voor niets een aantal geleden op veel te jonge leeftijd overleden aan een hartaanval?!
;t is niet waar ....dan is het nog knapper ....quote:
was gisteren bij Astana ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoor net dat er zometeen zelfs een politie inval komt in het hotel van de Rabo-ploegongelooflijk.... wat een belachelijke sport
Rabo had de gele truidrager..... Heel vervelend voor ze...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
was gisteren bij Astana ook
maar Rabo heeft wel een wat betere naam dan Astana da's waar
En dat met jouw naamquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef C21H23NO5 het volgende:
rasmussen is een junk
daarom juist, als ik in de spiegel kijk zie ik rasmussenquote:
Neuh, behalve dat die ook kaal is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Burny Bos lijkt ie wel wat op
komt me ook erg bekend voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, behalve dat die ook kaal is.
Deze persoon zit in de muziek.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Brian Eno?
mijn computer iep spontaan vastquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb even een foto bewerkt en gepost in het fotoforum terwijl jullie allemaal druk waren hierzo. Ist wat??? Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 13
+ prachtige foto 50% prachtige lucht 50% landquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb even een foto bewerkt en gepost in het fotoforum terwijl jullie allemaal druk waren hierzo. Ist wat??? Beoordeel de mooiste foto (1!!) van vandaag - Deel 13
wil jij mij niet voor zijn !?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dickens?
sorry hoorquote:
Alstuquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
mijn computer iep spontaan vast
Edit: Heb je hem ook zonder kader, staat mooier als bureau achtergrond:P
Thanx echt super mooi!! waar in Ierland heb je het genomen?quote:
't Is inderdaad onze Guiseppequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef C21H23NO5 het volgende:
verdi
Bij mij achter, Lough Corrib heet het meer. En dit is er maar een heel klein stukkie van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Thanx echt super mooi!! waar in Ierland heb je het genomen?
Jeutje dat je daarop uitkijkt... wat is Ierland mooi he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mij achter, Lough Corrib heet het meer. En dit is er maar een heel klein stukkie van.
Hier hebbie een kaartje, zo groot is Lough Corrib. En ik woon in Anaghdown. Dat vind je rechtsonderin.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:47 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jeutje dat je daarop uitkijkt... wat is Ierland mooi he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |