Iets met ene Patrick.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
Is straks alleen de T-mobile ploeg nog over
Rabo heeft er zelf tot beslist?quote:Le maillot jaune Michael Rasmussen ne sera pas au départ de la 17e étape du Tour de France, jeudi, à Pau. Son équipe, Rabobank, a décidé de ne pas l'aligner pour des raisons encore non précisées. Cette décision intervient quelques heures après le départ volontaire de l'équipe Cofidis dont le coureur italien Christian Moreni a été contrôlé positif à la testostérone. Mardi, c'était l'équipe kazakhe Astana qui était mise à l'écart par la direction du Tour : son leader, Alexandre Vinokourov, avait été contrôlé positif aux transfusions homologues.
quote:**Klassementsleider Michael Rasmussen
is woensdagavond door de directie van
de Rabo-ploeg uit de Tour de France
gehaald.De Deen zou de interne regels
van de Nederlandse formatie hebben
overtreden.
"Het is niet bekend of de rest van de
ploeg donderdag in de 17de etappe van
start gaat",aldus woordvoerder Jacob
Bergsma.Meer informatie wilde hij nog
niet verstrekken.
Kan iemand dit vertalen?quote:Le maillot jaune Michael Rasmussen ne sera pas au départ de la 17e étape du Tour de France, jeudi, à Pau. Son équipe, Rabobank, a décidé de ne pas l'aligner pour des raisons encore non précisées. Cette décision intervient quelques heures après le départ volontaire de l'équipe Cofidis dont le coureur italien Christian Moreni a été contrôlé positif à la testostérone. Mardi, c'était l'équipe kazakhe Astana qui était mise à l'écart par la direction du Tour : son leader, Alexandre Vinokourov, avait été contrôlé positif aux transfusions homologues.
quote:25 Juli 2007
RABOBANK ZET RASMUSSEN UIT TOUR
Klassementsleider Michael Rasmussen is woensdagavond door de directie van de Rabo-ploeg uit de Tour de France gehaald. De Deen zou de interne regels van de Nederlandse formatie hebben overtreden.
"Het is niet bekend of de rest van de ploeg donderdag in de 17de etappe van start gaat", aldus woordvoerder Jacob Bergsma. Meer informatie wilde hij nog niet verstrekken.
Positieve interne dopingcontrole, denk ik...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef Arth_NL het volgende:
Ben benieuwd wat je gedaan moet hebben om er door je eigen ploeg uitgezet te worden.
Bel Fatima anders even...quote:
Rasmussen gaat morgen niet van start. De team, Rabobank, besloot hiertoe, meer informatie niet bekend. Deze beslissing komt enkele uren na de beslissing van Cofidis om de Tour te verlaten nadat Moreni betrapt was met testosterone. Dinsdag verliet de Kazakstaanse ploeg Astana al de Tour nadat de leider Vinokourov positief bevonden was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef TargaFlorio het volgende:
L'Equipe:
[..]
Kan iemand dit vertalen?
Lijkt me duidelijk dat Rabo morgen ook gevlogen is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef popolon het volgende:
Radio1: Rest van de ploeg ook niet onwaarschijnlijk uit de Tour.
't Wordt steeds gekker.
^ Wat hij zegt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef Gitanki het volgende:
Wat een kneuzenkermis LOL
altijd leuk zijn one-man-showquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart raadt aan om naar de Avondetappe te kijken ...
'Interne regels he? Misschien kliederde hij wel met de macaroni.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Rabo morgen ook gevlogen is.
Mss is de Tour eik een voorfilmpje voor de Gouden Kooiquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eilk zou John de Mol de regie van deze tour moeten doen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef Leatherface het volgende:
Hoe frappant, nu een Rabobank-reclame op TV.
Ook allemaal strak van de epo me dunkt!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Arme Dekker, Boogerd, Menchov en al die anderen die zo hard voor em gewerkt hebben
hij stortte zijn salaris misschien niet op een rabo rekeningquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
'Interne regels he? Misschien kliederde hij wel met de macaroni.
Nah, Rabo is ook weg, reken er maar op.
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef SunChaser het volgende:
verbeter me ff als ik t verkeerd heb
Rasmussen maakte kans de Tour te winnen en rijdt voor de Rabobank. En de Rabobank gooit zn paradepaardje eruit?
Inderdaad, wat een trieste zooi voor die mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Arme Dekker, Boogerd, Menchov en al die anderen die zo hard voor em gewerkt hebben
normaal gesproken is het dan ook einde sponsor rabo toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
'Interne regels he? Misschien kliederde hij wel met de macaroni.
Nah, Rabo is ook weg, reken er maar op.
Ja, meest bizarre is datquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef SunChaser het volgende:
verbeter me ff als ik t verkeerd heb
Rasmussen maakte kans de Tour te winnen en rijdt voor de Rabobank. En de Rabobank gooit zn paradepaardje eruit?
En van een kipquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef Leatherface het volgende:
Hoe frappant, nu een Rabobank-reclame op TV.
En we weten allemaal wat er met Landis gebeurd is...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef Mika25 het volgende:
Ugh, dan gaat Contador of Leipheimer de tour winnen. De enige 2 die ik het eigenlijk niet gun
Net als vorig jaar, iedereen mocht van mij winnen behalve Landis
Ach die dopen ook, ik geloof binnen de wielersport helemaal niemand meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:
dit is nog maar het begin....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Againzender het volgende:
jezus, de beker moet ook helemaal leeg
Bij georganiseerd gebruik wel, echter bij individueel gebruik denk ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
normaal gesproken is het dan ook einde sponsor rabo toch?
Contador is ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef BB-boy het volgende:
Oh geweldig dit...
Maar hopen dat Contador zuiver is en wint anders krijg je de drollen Evans of Leipheimer als winnaar
Is dat ook in sigaretformaat verkrijgbaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Drugshond het volgende:
tijd voor epo.
Dat doen de fransen niet, want die verwachtten dit natuurlijk al lang... let maar op de reacties morgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Bartoli het volgende:
tour opdoeken en niet meer verder rijden dit gaat gewoon te ver
Eigenlijk deed ik dat toch al niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef knep het volgende:
[..]
Ach die dopen ook, ik geloof binnen de wielersport helemaal niemand meer.
Vuige vampierquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hij heeft bloed van Vino gebruikt.
Het bizarre is dat de etappes nooit zo leuk waren. Maar het drama is nog groterquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Contador is ook
En het was vandaag nog wel zo'n mooie etappe.
Dat is liegen tegen de ploegleiding en de UCI terwijl je al verdacht bezig was.quote:
Ongetwijveld onder druk van................quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Dus om één beschuldiging trapt Rabo em zonder meer uit de Tour.
Dat lijken op dit moment maar aannames. Lijken wel Fransen of Duitsersquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Dat geldt voor elke tak van topsport.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef Mathijz het volgende:
Ten onder aan het geld, hele wielersport kan nu wel opdoeken...
Ik mag hopen dat er wel even hoor en wederhoor toegepast is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
tuurlijk niet er zal ook nu wel direct bewijs zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Ik lag er al in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef Jane het volgende:
Haal dat 'gerucht' maar uit de titel.
En dan te bedenken dat ik al bijna in bed gelegen had...
Ik deel dat gevoel momenteel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef Mr.Natural het volgende:
Bah ben het nou wel beu die hele TDF
Voor het behoud van hun eigen geloofwaardigheid of zo? Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Bernard0s het volgende:
Jongens, het zal wel doping wezen, dit is een loze kreet.
Die homofiele dominee? Goede gast-keuze!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemachtig wat een relnicht naast Mart....
Als de leugen over zijn verblijfplaats waar is dan is het terecht. In Mexico beweren te zijn terwijl je in de Dolomieten bent, ja dan hang je.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad, hij zal rabobank wel voorgelogen hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als de leugen over zijn verblijfplaats waar is dan is het terecht. In Mexico beweren te zijn terwijl je in de Dolomieten bent, ja dan hang je.
Ik vind het wel vreemd dat Cassani NU met dit bericht komt. Terwijl hij het al veel eerder had kunnen melden. Vreemd.quote:
Dan heb je als team lef om hem eruit te gooien, maar het was toch wel uitgekomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal rabobank wel voorgelogen hebben.
Volgens mij is er niet echt een topsport die zulke rellen heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke tak van topsport.
Haha, ik ook! Dat kan nog wel even wachten denk ik zoquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef Jane het volgende:
Haal dat 'gerucht' maar uit de titel.
En dan te bedenken dat ik al bijna in bed gelegen had...
Jep, beter dan het Portugeze elftal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
wanneer komt de film uit? Deze tour is goed te verfilmen.
Dat is toch ook een kutverhaal. Maar ja, dat is de afspraak toch? (Zie Astana)quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef popolon het volgende:
Radio1: Raboploeg dus zeer waarschijnlijk naar huis.
je bent niet de enige hoor...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik schrok wel echt toen ik het hoorde
maar wat dan wel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef Ole het volgende:
geen doping vlgs radio1
de meeste renners gebruiken niet rijdens, maar voor de tdf...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Feit blijft dat ie minstens 14 keer tijdens de Tour is gecontroleerd en nergens op is betrapt .......
tour de fraudequote:
Inderdaad, maar hij maakt de situatie waarschijnlijk wel onmogelijk voor de Rabobank en waarschijnlijk heeft Rasmussen het ook wel bekend aan de leiding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat Cassani NU met dit bericht komt. Terwijl hij het al veel eerder had kunnen melden. Vreemd.![]()
Als hij gewoon clean rijdt dan is Rasmussen gewoon verschrikkelijk dom geweest. Ik ben uiteten geweest en zat ongeveer in feeststemming te wachten op deze uitzendingquote:
Lekker belangrijk. Dit f=gaaat veel verderquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
Lekker dan.
Heeft de rest van de Rabo-ploeg zich het snot voor de ogen gefietst voor hem. Kunnen ze naar huis.
Zo dom is ie niet, hij gebruikt gewoon en heeft z'n kuur in dolomieten ten volle benut.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Als hij gewoon clean rijdt dan is Rasmussen gewoon verschrikkelijk dom geweest. Ik ben uiteten geweest en zat ongeveer in feeststemming te wachten op deze uitzending
Je zou het toch spontaan gaan gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef Pool het volgende:
Wat kut voor Boogerd en Dekker zeg. Ik hoop voor hen dat ze zelf ook doping gebruikt hebben, dat maakt het wat minder zuur.![]()
Dr zit meer achter, anders dondert de directie van de Rabobank hem er niet uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef Fides het volgende:
Hij wordt echt niet uit de Tour geflikkerd omdat een eppo zegt dat hij in Italie is terwijl zegt dat hij in Mexico is. Zal wel om doping/gokken/omkoping gaan.
Hij zou dit zeer waarschijnlijk wel eerder hebben vermeld. Rabo houdt het geheim, checkt de feiten, hoort Rasmussen aan. En dan ditquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat Cassani NU met dit bericht komt. Terwijl hij het al veel eerder had kunnen melden. Vreemd.![]()
Volgens mij is er geen tak van topsport waar zo intensief gecontroleerd wordt. Als ze dat bij de andere takken ook zo zouden doen denk ik dat de schandalen om je oren vliegen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet echt een topsport die zulke rellen heeft
Stttttt, jezus kijkt mee...............quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef PICHT het volgende:
Wat is dit voor dom geleuter op ned1?
Wel als het blijkt dat dat klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef Fides het volgende:
Hij wordt echt niet uit de Tour geflikkerd omdat een eppo zegt dat hij in Italie is terwijl zegt dat hij in Mexico is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |