hé? hoe bedoel je van je bank naar paypal of...????quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef thaWarhead het volgende:
Volgens mij kun je dus niet meer naar je Paypal boeken, alleen naar een adres.
ja kan wel, maar dat duurt dus langer dan vroegah (tenminste misschien dat er nog verbetering in komt omdat het is veranderd..).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef thaWarhead het volgende:
E Check is super handig normaal moest je eerst geld op je pay pal zetten van je bankrekening en dan kon je pas betalen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef thaWarhead het volgende:
1x geweest ik vond het niks adidas store ging nog wel maar je moet echt net geluk hebben dat er wat vets isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Iemand keer in die outlet in Roermond geweest?? Wil er graag keer heen, maar moet wel de moeite zijn om 3 uur te gaan treinen.
Mmmmh nee toen niet wel adidas stan smith zoals gewoonlijk, adidas superstar en wat adidas top ten. Adidas Adicolor BL4 Stan Smith II CF (Tron) enige beetje aparte toen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vans houd ik zowiezo niet vanHadden ze daar ook de ZX?
Veel nepperds en veel USA, en mijn maat hebben ze vaak niet (11.5)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Mmmmh nee toen niet wel adidas stan smith zoals gewoonlijk, adidas superstar en wat adidas top ten. Adidas Adicolor BL4 Stan Smith II CF (Tron) enige beetje aparte toen.
Miscchien dat ze nu wel ZX hebben maar toen vond ik het zwaar tegenvallen. maar ik ben 1 maand geleden geweest geen idee
Maar er staan super veel ZX jes op ebay moet je daar eens kijken.
Heb er ook over zitten denken diezelfde Adicolor Low te kopen via Sneakerstuff. Ik vind het jammer dat ze die Adicolors niet in de Superstar stijl doen, kortom met een lagere rand. Nu oogt / en zit ie lomper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Mmmmh nee toen niet wel adidas stan smith zoals gewoonlijk, adidas superstar en wat adidas top ten. Adidas Adicolor BL4 Stan Smith II CF (Tron) enige beetje aparte toen.
Miscchien dat ze nu wel ZX hebben maar toen vond ik het zwaar tegenvallen. maar ik ben 1 maand geleden geweest geen idee
Maar er staan super veel ZX jes op ebay moet je daar eens kijken.
nice nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef Jeltos het volgende:
[..]
E Check is super handig normaal moest je eerst geld op je pay pal zetten van je bankrekening en dan kon je pas betalen.
Maar nu als je via E Check doet schrijft pay pal het geld van jouw eigen bankrekening af (dus niet van je pay pal rekening) wel moet je hiervoor je bankrekening bij pay pal bevestigen (niet met creditcard).
Voordeel niet heletijd wachten totdat geld erop staat 6 dagen nu. je kan gewoon zeggen betalen via Echeck en dat schijft pay pal het bedrag van je bankrekening af dus je hoeft eigelijk geen geld meer op je pay pal te zettenwant pay pal schrijft het meteen van je rekening af
ik vind het heilig haat dat overboek gedoe altijd
Je moet wel je rekening bevestingen maar dat is super makkelijk alles uitgelegd via pay pal
nog even wachten en dan men adidas oddity low via ebay kopen:D [afbeelding]
nu nog een paartje Iron Maiden SB en dan stop ik wel met die mailtjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef floydvisser het volgende:
[..]
shooto, heb je die floms nog niet ontvangen dan?
Zag ze pas ook nog gewoon in de winkel staan, toffe schoenen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef Jeltos het volgende:
[..]
E Check is super handig normaal moest je eerst geld op je pay pal zetten van je bankrekening en dan kon je pas betalen.
Maar nu als je via E Check doet schrijft pay pal het geld van jouw eigen bankrekening af (dus niet van je pay pal rekening) wel moet je hiervoor je bankrekening bij pay pal bevestigen (niet met creditcard).
Voordeel niet heletijd wachten totdat geld erop staat 6 dagen nu. je kan gewoon zeggen betalen via Echeck en dat schijft pay pal het bedrag van je bankrekening af dus je hoeft eigelijk geen geld meer op je pay pal te zettenwant pay pal schrijft het meteen van je rekening af
ik vind het heilig haat dat overboek gedoe altijd
Je moet wel je rekening bevestingen maar dat is super makkelijk alles uitgelegd via pay pal
nog even wachten en dan men adidas oddity low via ebay kopen:D [afbeelding]
is dat dan echt alles?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:42 schreef SHOOOTO het volgende:
seto: damn, hoeveel centjes heeft dat gekost?![]()
HenkBenzinetank: leuke stabs hoor
[..]
nu nog een paartje Iron Maiden SB en dan stop ik wel met die mailtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |