abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52041515

en ze zitten heerlijk!
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_52044364
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef thaWarhead het volgende:
Volgens mij kun je dus niet meer naar je Paypal boeken, alleen naar een adres.
hé? hoe bedoel je van je bank naar paypal of...????
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_52047452
Ik ben de laatste tijd wel gecharmeerd van deze:

toch maar es bestelen een dezer dagen!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:59:27 #129
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_52053789
quote:
ja kan wel, maar dat duurt dus langer dan vroegah (tenminste misschien dat er nog verbetering in komt omdat het is veranderd..).

Je kan nu ook via ebay zodra je iets gewonnen hebt, gelijk betalen. Paypal regelt vervolgns dat het van je rekening wordt gehaald etc en de verkoper krijgt meteen bericht dat er is betaald (en zo kan er dus gelijk verstuurd worden ).
pi_52061858
Mijn nieuwe schatjes:

Converse Red All Stars door Ricky Powell.
pi_52063668
Als ik OV heb moet ik ook maar eens naar Roermond heen Wel een takke tijd vanaf Almelo maar ja Is het iig. aan te raden daar? Zoek vooral schoenen en vééél koopjes
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:03:08 #132
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_52065118
Net even 9292ov gecheckt, het is meer dan 3 uur reizen
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:10:58 #133
161120 Luie-princes
Don't kick the baby.
pi_52069774
Ik heb gister Homegrowns ge-bint (Met wat hulp) alleen het is maat 40, als ze véél te groot zijn verkoop ik ze gewoon weer haha.
En er stond maat 7 / 25 CM.
Alleen dat klopt toch niet?
Put your money where your mouth is.
pi_52072751
quote:
E Check is super handig normaal moest je eerst geld op je pay pal zetten van je bankrekening en dan kon je pas betalen.

Maar nu als je via E Check doet schrijft pay pal het geld van jouw eigen bankrekening af (dus niet van je pay pal rekening) wel moet je hiervoor je bankrekening bij pay pal bevestigen (niet met creditcard).

Voordeel niet heletijd wachten totdat geld erop staat 6 dagen nu. je kan gewoon zeggen betalen via Echeck en dat schijft pay pal het bedrag van je bankrekening af dus je hoeft eigelijk geen geld meer op je pay pal te zetten want pay pal schrijft het meteen van je rekening af ik vind het heilig haat dat overboek gedoe altijd

Je moet wel je rekening bevestingen maar dat is super makkelijk alles uitgelegd via pay pal

nog even wachten en dan men adidas oddity low via ebay kopen:D
pi_52072903
Iemand keer in die outlet in Roermond geweest?? Wil er graag keer heen, maar moet wel de moeite zijn om 3 uur te gaan treinen.
pi_52073239
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Iemand keer in die outlet in Roermond geweest?? Wil er graag keer heen, maar moet wel de moeite zijn om 3 uur te gaan treinen.
1x geweest ik vond het niks adidas store ging nog wel maar je moet echt net geluk hebben dat er wat vets is en die vans store was ook prut
pi_52073285
Vans houd ik zowiezo niet van Hadden ze daar ook de ZX?
pi_52073619
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vans houd ik zowiezo niet van Hadden ze daar ook de ZX?
Mmmmh nee toen niet wel adidas stan smith zoals gewoonlijk, adidas superstar en wat adidas top ten. Adidas Adicolor BL4 Stan Smith II CF (Tron) enige beetje aparte toen.
Miscchien dat ze nu wel ZX hebben maar toen vond ik het zwaar tegenvallen. maar ik ben 1 maand geleden geweest geen idee

Maar er staan super veel ZX jes op ebay moet je daar eens kijken.
pi_52075224
Die Adidasjes van Jeltos vind ik wel tof, kleuren niet zo maar het model staat me wel aan.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:45:16 #140
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_52077507
Zo, vandaag langs de Sneakers geweest .

Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_52079531
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Jeltos het volgende:

[..]

Mmmmh nee toen niet wel adidas stan smith zoals gewoonlijk, adidas superstar en wat adidas top ten. Adidas Adicolor BL4 Stan Smith II CF (Tron) enige beetje aparte toen.
Miscchien dat ze nu wel ZX hebben maar toen vond ik het zwaar tegenvallen. maar ik ben 1 maand geleden geweest geen idee

Veel nepperds en veel USA, en mijn maat hebben ze vaak niet (11.5)
pi_52081329
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Jeltos het volgende:

[..]

Heb er ook over zitten denken diezelfde Adicolor Low te kopen via Sneakerstuff. Ik vind het jammer dat ze die Adicolors niet in de Superstar stijl doen, kortom met een lagere rand. Nu oogt / en zit ie lomper.

Jammer.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:22:19 #143
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52081376
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef Jeltos het volgende:

[..]

E Check is super handig normaal moest je eerst geld op je pay pal zetten van je bankrekening en dan kon je pas betalen.

Maar nu als je via E Check doet schrijft pay pal het geld van jouw eigen bankrekening af (dus niet van je pay pal rekening) wel moet je hiervoor je bankrekening bij pay pal bevestigen (niet met creditcard).

Voordeel niet heletijd wachten totdat geld erop staat 6 dagen nu. je kan gewoon zeggen betalen via Echeck en dat schijft pay pal het bedrag van je bankrekening af dus je hoeft eigelijk geen geld meer op je pay pal te zetten want pay pal schrijft het meteen van je rekening af ik vind het heilig haat dat overboek gedoe altijd

Je moet wel je rekening bevestingen maar dat is super makkelijk alles uitgelegd via pay pal

nog even wachten en dan men adidas oddity low via ebay kopen:D [afbeelding]
nice nice
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:42:52 #144
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_52084986
seto: damn, hoeveel centjes heeft dat gekost?
HenkBenzinetank: leuke stabs hoor
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef floydvisser het volgende:

[..]

shooto, heb je die floms nog niet ontvangen dan?
nu nog een paartje Iron Maiden SB en dan stop ik wel met die mailtjes

[ Bericht 62% gewijzigd door SHOOOTO op 03-08-2007 21:49:18 ]
pi_52085049
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef Jeltos het volgende:

[..]

nog even wachten en dan men adidas oddity low via ebay kopen:D [afbeelding]
Zag ze pas ook nog gewoon in de winkel staan, toffe schoenen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 02:34:27 #146
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52091315
Homegrowns komen eraan via ups vandaag verzonden hoop dat het niet te lang duuuuurt .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:31:54 #147
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_52096356
8/4/2007 8:23 am Arrived at DHL facility. Amsterdam, Netherlands, The

Stabs liggen nu al in Amsterdam.. Binnen drie dagen dus al
pi_52096441
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:42 schreef SHOOOTO het volgende:
seto: damn, hoeveel centjes heeft dat gekost?
HenkBenzinetank: leuke stabs hoor
[..]

nu nog een paartje Iron Maiden SB en dan stop ik wel met die mailtjes
is dat dan echt alles?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:11:30 #149
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_52101077
Heeft iemand een idee of de spaties in je code belangerijk zijn bij ups, heb het gewoon aan 1 stuk gekregen: EB 628696446 US.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_52103508
Hoe vallen deze t.o.v. dunks?

Ben nog op zoek naar een paartje niet zo besmettelijke schoenen, voor uitgaan enzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')