Die van mij kunnen er wel van genietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
getverrrrrrrrr mijn trommelvliezen auks
Ik vind Lieke echt zo'n bouwvakkers lichaam hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch zien die kuiten er wat te groot uit in combi met rokje en hakken
[afbeelding]
ga je niet menen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die van mij kunnen er wel van genieten![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het er totaal niet geil uitzien, maareh..ik ben geen man natuurlijk..heren....wat zeggen jullie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Nada staat Natasja behoorlijk op te geilen.
meen je nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:15 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia wil aandacht
Van haar spiegelbeeld ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:15 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia wil aandacht
het lijkt mij zo'n afknapper voor een man als je merkt dat zo'n meisje meer aandacht voor de spiegel heeft als voor jouquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:15 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik vind het er totaal niet geil uitzien, maareh..ik ben geen man natuurlijk..heren....wat zeggen jullie?
en wij vonden amanda ordinair....quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Nada staat Natasja behoorlijk op te geilen.
Ben je in de rouw?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb ook mijn spiegels bedekt met lakens![]()
ik vind het er ook niet uirtzien ,mar ja ik moet steeds aan die buiken van dr denken ,,ik denk als ik thuis sex heb en mn orgasme wil uistellen hoef ik niet meer aan mn schoonmoeder te tenken maar gewoon nu aan nadiaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:15 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik vind het er totaal niet geil uitzien, maareh..ik ben geen man natuurlijk..heren....wat zeggen jullie?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik vind het er ook niet uirtzien ,mar ja ik moet steeds aan die buiken van dr denken ,,ik denk als ik thuis sex heb en mn orgasme wil uistellen hoef ik niet meer aan mn schoonmoeder te tenken maar gewoon nu aan nadia
[..]
ik vind het er ook niet uirtzien ,mar ja ik moet steeds aan die buiken van dr denken ,,ik denk als ik thuis sex heb en mn orgasme wil uistellen hoef ik niet meer aan mn schoonmoeder te tenken maar gewoon nu aan nadia
nee dan zie ik mijn eigen gebreken niet en kan ik nada voor 3buikig geil hangzwijn uitmakenquote:
Die kan ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:16 schreef Meneermax het volgende:
Ze kunnen ook allemaal maar 1 dansje he?
Nadia:
1. Schud schouders
2. Raak je haar aan
3. Kijk in de spiegel
4. Kijk of de kamera op je staat
5. Raak je haar aan
6. Flubber je buik
7. Kijk in de spiegel
[..]
Dan is het goed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee dan zie ik mijn eigen gebreken niet en kan ik nada voor 3buikig geil hangzwijn uitmaken![]()
IK NIET, EENS EEN PRINSES ALTIJD EEN PRINSESquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en wij vonden amanda ordinair....![]()
kijk das de goeie instelling en bespaart je nachtmerries,,gewoon naar die bimbo dr schoenen kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:20 schreef De_Moester het volgende:
sorry maar 't moet me even van 't hart dat die schoenen van nadia ook uberlelijk zijn![]()
Ik kan het niet zien....maar pumps vind ik wel wat hebben...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:20 schreef De_Moester het volgende:
sorry maar 't moet me even van 't hart dat die schoenen van nadia ook uberlelijk zijn![]()
ben ik niet met je eens,,je lult wel anders als je klotsgeluiden hoort van dr buikenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:21 schreef Gigageil het volgende:
Als Nadia zo op je lul rijdt ben je zo klaar natuurlijk......![]()
nee maar.......terug van weggeweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
IK NIET, EENS EEN PRINSES ALTIJD EEN PRINSES
Vrouwen op een dansvloer vind ik per definitie niet geil. Dit, omdat ze meestal vooral bezig zijn met mooi en interessant te zijn, onecht dus. Los van dat, de enige die ik soms echt geil vind is Nadia en heeeeeel soms Natasia.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:15 schreef De_Moester het volgende:
[..]
waren het maar pumps..van die goedkope zilveren hema teenslipperachtige sandalenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien....maar pumps vind ik wel wat hebben...![]()
ik snap niet waarom ze dr op moet gaan staan dan,,best wel gevaarlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Dark het volgende:
Als Nadia uitgaat, staat ze volgens mij meer op het toilet dan ergens anders!
Op het toilet hangen immers spiegels![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en gemist dat we hem hebben !quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar.......terug van weggeweest![]()
ik nam je toch wel aardig serieus maar na dit commentaar ben je weer terrug bij afquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrouwen op een dansvloer vind ik per definitie niet geil. Dit, omdat ze meestal vooral bezig zijn met mooi en interessant te zijn, onecht dus. Los van dat, de enige die ik soms echt geil vind is Nadia en heeeeeel soms Natasia.
Zilveren slippersquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien....maar pumps vind ik wel wat hebben...![]()
Tja, als je zelf ook van de wagens afkomstig bent dan vindt je Amoede wel een dame/prinsesje.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, wanneer mag ik bij je logeren?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar.......terug van weggeweest![]()
Chanel e.d. verkopen die ook hoor...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef De_Moester het volgende:
[..]
waren het maar pumps..van die goedkope zilveren hema teenslipperachtige sandalen![]()
Maar leg hem op de grondquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Links is een spiegel uiteraard.
Als je die ooit kunt pakken, neem dan geen spiegel aan het plafond.![]()
Ja daar knap ik dan weer van afquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef De_Moester het volgende:
[..]
waren het maar pumps..van die goedkope zilveren hema teenslipperachtige sandalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |