Daarom ben ik ook nog niet tevreden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben niet heel erg onder de indruk van je pan, TS. Een langere sluitertijd zou toffer zijn.
Net even aangepastquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef qless het volgende:
Mischien is het handig om even je gebruikte sluitertijd erbij te posten?
Een handig programma waarmee je de info kan uitlezen is bijvoorbeeld Opanda IExifquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef qless het volgende:
Mischien is het handig om even je gebruikte sluitertijd erbij te posten?
Nee, ik kan er geen fuck van, dus dat bespaar ik de wereld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Sport_Life het volgende:
Maak jij dan eens een pan foto, Veldmuis.
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik kan er geen fuck van, dus dat bespaar ik de wereld.
Lijkt mij dat je toch nog (kunt) "schuintrekken" als je met schouderstatief werkt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Pannen met een statief is wat lastig. Lukt je eigenlijk alleen goed met een schouderstatief.
Dit was ook min of meer een toevalstreffer hoor. Heb em uit de hand geschoten op 200mm. (heb geen statief)quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Uit de losse hand geshoten....
Bij zo'n lange sluitertijd kun je beter een statief gebruiken.
[..]
FF jenne
Oefening baart kunst![]()
Daarom staat er ook een vraagteken bijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:14 schreef veldmuis het volgende:
Dat heeft weinig met pannen te maken lijkt me.
OK...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:53 schreef Gremen het volgende:
Dat noemen ze gewoon zooming en daar is zelfs een apart topic voor
[lens zooming] Creatieve fotografie
Dat is een mooie.....quote:
Nordschleife bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Paar probeersels van mijn kant bij het Nurburgring circuit:
Strakke foto's! Bij 7 een bepaald filter gebruikt?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef GenesiZ het volgende:
Hier een aantal van mijn panners
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
6: Let op de neuswiel
[afbeelding]
7: Niet echt pannen, wel de look van beweging
[afbeelding]
Zilverfilter? Nog nooit van gehoord. Zit deze standaard in PS? Ik vind de kleuren namelijk geweldig.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef GenesiZ het volgende:
Jep. Een pola-filter voor de vlek in de lucht. 12mm lens+pola geeft een driehoekvlek en met photoshop een zilverfilter erover voor een 'koudere' look.
Toevallig zondag de 16e op Schiphol geweest?quote:
Ik heb de filter erin gezet met een progje van Nikon Deze heeft een zwik filters voor PS. Stuur me maar even een mail naar info(at)genesiz.nl voor meer info.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
Zilverfilter? Nog nooit van gehoord. Zit deze standaard in PS? Ik vind de kleuren namelijk geweldig.
Ik denk dat hij vaker komt op Schipholquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
Toevallig zondag de 16e op Schiphol geweest?
Ik heb deze daar gemaakt toen:
[afbeelding]
quote:Spectaculair programma Bavaria City Racing 2007
19 augustus is Rotterdam omgebouwd tot een waar racecircuit. Auto's uit de snelste raceklassen, zoals formule 1, A1 Grand Prix, Champ Car en WTCC, laten zich horen, zien en ruiken tijdens Bavaria City Racing!
Dit evenement geheel in stijl van de Monaco straatraces, mag je als racefan niet missen! Bekende coureurs die hun kunsten vertonen zijn onder andere onze eigen Robert Doornbos, Adrian Sutil, Heikki Kovalianen, Nelson Piquet jr., Tom en Tim Coronel en Jeroen Bleekemolen
Het programma ziet er als volgt uit:
12.00 Warming Up & Drive for Kids
14.00 Start Bavaria City Racing
14.05 Spyker F1 Demonstratie
Coureur: nnb
14.20 WTCC
Coureurs: Duncan Huisman (BMW) en Tom Coronel (SEAT)
14.35 ING Renault F1 Demonstratie
Coureur: Heikki Kovalainen
14.55 NL Drift Series
Coureurs: Olaf Comijs, Tim en Tom Coronel
15.05 A1 Grand Prix
Coureurs: Jeroen Bleekemolen en John O'Hara
15.20 ChampCar World Series
Coureur: Robert Doornbos
15.40 Spyker F1 demonstratie
Coureur: Adrian Sutil
15.55 Classis Formula
Coureurs: Michael Bleekemolen en Ho-Ping Tung
16.15 ING Renault F1 demonstratie
Coureur: Nelson Piquet jr.
16.30 Einde
Op het Strand aan de Maas vindt vanaf 18.00 uur de Monaco Club afterparty plaatst. Een glamour party geheel in stijl van de autosport. Met Eddie Jordan en zijn band, Kid Creole & The Coconuts en DJ Ferry Corsten die o.a. de hitsong voor Bavaria City Racing maakte.
ik hoop dat iedereen daar heen gaat... zal het lekker rustig zijn op het eurocircuit!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef -CRASH- het volgende:
Voor wie in pannen wil gaan oefenen is er op 19 augustus een mooie gelegenheid om dat te doen....
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |