Ik heb de saturatie wat verlaagd (-21), maar misschien komt dat omdat ik een foto te snel te licht vindquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:08 schreef RobinM87 het volgende:
Heb dit zelf een tijdje terug ook al geprobeerd, maar toen kwam er niet echt wat zinnigs uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.misschien dat ik vanavond nog wel ff wat ga aankooienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie in jouw foto trouwens niet echt wat...hij is wat te donker.
Het is meer op eigen inzicht idd, en afhankelijk wat de lichtsituatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk idee, denk dat het beter werkt als je de timing op 1 sec zet, en pas na een halve sec gaat inzoomen. Dat brengt meer scherpte in de plaat.
Wow, Re, hij is echt leuk! Het klopt gewoon.quote:
Joh! dat wil ik ook proberen....niet gedacht dat tv zo effect zou hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo cool!!!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou best kunnen, maar de bedoeling van fotografie is, IMO, zoveel mogelijk met de camera doen, en zo weinig mogelijk met de comp doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:45 schreef Robertje het volgende:
Dit kan toch ook met een Photoshop plugje?
prijs delenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo cool!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.omzetten naar ZW of wat van de omgeving wegcroppen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mén, ik krijg meteen een ideetje voor een challenge waar ik op zit te broedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
naamsvermelding als zijnde inspiratiebron ook goed?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef ableton het volgende:
[..]
prijs delenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je je instellingen een klein beetje verklappen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef ableton het volgende:
grappig om te doen jah.
3-d tv:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop