Ja, dat heeft niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het verband tussen Ajax en Feyenoord ontgaat mij ook volledig![]()
verkeerde smileyquote:
Ja maar het zijn allemaal afdankertjes. Was het dan echt zo slecht ? Ze doen net alsof ze Kaka en Messi hebben gekocht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Het is beter dan wat er de afgelopen jaar heeft rond gelopen. Dat zal het zijn.
'clerc'quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Tim de Clerc te slecht voor Ajax bij AZ op een zijspoor beland
Makaaij zijn beste tijd gehad en optijd verkocht door Bayern
Kevin Hofland gekocht van een degradatiekandidaat
Michael Mols ik schat hem op 43 en gedegradeerd met ADO
Van Bronkhorst laatste jaar reserve bij Barcelona
Een Egyptenaar of is het een Irakees gekocht
Ik schat ze niet hoger dan de 4de plaats het aankomende jaar.
Maar goed, de Kuip is iig weer een keer uitverkocht.
Heb je gelijk in. Was ook een fan van hem. Maar heeft ie het daarna zo goed gedaan dan ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:26 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
'clerc'![]()
'bronkhorst'
Maar om effe op eentje te reageren: Hofland speelde Champions League met PSV en behoorde tot de selectie van het Nederlands elftal voor z'n blessure. Die blessure is de enige reden dat 'ie bij die 'degradatiekandidaat' speelde.
Hij was iig aanvoerder bij Wolfsburg. Die overigens nog nooit uit de Bundesliga gedegradeerd zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Was ook een fan van hem. Maar heeft ie het daarna zo goed gedaan dan ?
Jean Paul de Jong was aanvoerder van FC Utrechtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Hij was iig aanvoerder bij Wolfsburg
de Cler speelde gewoon alles vorig seizoen en moest weg omdat hij niet wilde verlengenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dat is inmiddels ook al weer een jaar of 36 geleden dat Kevin in Oranje speelde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:26 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
'clerc'![]()
'bronkhorst'
Maar om effe op eentje te reageren: Hofland speelde Champions League met PSV en behoorde tot de selectie van het Nederlands elftal voor z'n blessure. Die blessure is de enige reden dat 'ie bij die 'degradatiekandidaat' speelde.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ook al weer een jaar of 36 geleden dat Kevin in Oranje speelde.![]()
Ja lang geleden dus, waarom speelt hij er dan nu niet meer? Misschien toch niet zo goed meer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:56 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]Dat was in de tijd voor z'n blessure, dat zeg ik net.
![]()
Wedden dat Makaay dit seizoen meer goals gaat maken dan Huntelaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ja, hij is de enige ex-international die onder van Basten niet meer is opgeroepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja lang geleden dus, waarom speelt hij er dan nu niet meer? Misschien toch niet zo goed meer?![]()
Het antwoord is in ieder geval niet de door jouw opgesomde spelers te verdedigen.Dat is iets subjectiefs en zal iedereen anders zien.Dat weet jij ook wel,je bent best slim.Alleen geen kenner.quote:Vanwaar dat optimisme bij Feijenoord ?
Hij is van nature middenvelder.Geen back.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
Van Bronkhorst heeft nog nooit mid-mid gespeeld en moet nu als linksachter plots de spelmaker zijn.
met dit selectiebeleid zou dat een bijzondere conclusie zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja lang geleden dus, waarom speelt hij er dan nu niet meer? Misschien toch niet zo goed meer?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dit selectiebeleid zou dat een bijzondere conclusie zijn
Kluivertquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:01 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Ja, hij is de enige ex-international die onder van Basten niet meer is opgeroepen.![]()
De Cler: Een echte linksback, hebben we sinds Ruud Heus niet meer gehadquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Vind je plaats 4 niet hoog danquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Mols liep de poli van het AMC al plat toen ik nog co-schappen liep daaro.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
...
...
En hij is nog wel degene waar we het meest optimistisch over kunnen zijn!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sahin, maar die is gehuurd. En het is een Turk.
hou ik je aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wedden dat Makaay dit seizoen meer goals gaat maken dan Huntelaar?
Is goud mienjong.quote:
Er is niemand die de landstitel opeist, er wordt alleen geloofd dat Feyenoord mee kan doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef CrazyRay het volgende:
en ze eisen nu al de landstitel op.
Ja, wat als Stam, Davids en Huntelaar geblesseerd zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef CrazyRay het volgende:
Wat als Hofland, Bronckhorst en Makaay zijn geblesseerd?? Stand-in zijn er niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |