He gatverquote:
quote:
Je moet ook niet je raam open laten staan met zo'n wekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
Dat kan ik op sommige ochtenden echt goed gebruiken om wat eerder uit bed te komen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik word niet wakker van een wit vlak met een rood randje er omheen.
Slechte pc'squote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet ook niet je raam open laten staan met zo'n wekker![]()
Niet zeuren wycciequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef wyccie het volgende:
Waarom heet het plaatje Jaguar als het een vliegend ding is?
Superquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Soempie het volgende:
En heb ik het topic een doodsteek gegeven. Ik zal m'n post wel weer weghalen
Nee...ik wil wel weten wat jij over die ober hebt gezegd die stiekem achter je stondquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Soempie het volgende:
En heb ik het topic een doodsteek gegeven. Ik zal m'n post wel weer weghalen
Je verdraait m'n woorden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...ik wil wel weten wat jij over die ober hebt gezegd die stiekem achter je stond
Nouja, er staat nog genoeg op m'n rekening, maar er gaat deze dagen ook veel automatisch af.quote:
Kijk..dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Oeh, ik heb een lift richting LL voor de donderdagavond.![]()
Stond er niet iets als "beschamende gesprekken en een ober die erachter staat en niemand die iets zegt" ?quote:
ik welquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee t-shirt
[..]
als het goed is kun het vinden op de site van omroep brabantprogramma heet 'Zinderende Zuiden' oid
heb zelf niet gekeken
Maar dat ging niet over de ober.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stond er niet iets als "beschamende gesprekken en een ober die erachter staat en niemand die iets zegt" ?
Deductionele fout mijnerzijdsquote:
Oh, beter. Is het een beetje wat? Dan ga ik morgen ook even langs de Xenos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net terug uit de stad met een minislaapzakje + lakenzak voor 20 euro![]()
![]()
Xenos
Allison Krausquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Net O Brother Where Art Thou gekekenbest een leuke film, had m nog nooit gezien. Alleen jammer dat George Clooney zn accent af en toe leek te vergeten...
Ik vond de muziek wel leukquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Net O Brother Where Art Thou gekekenbest een leuke film, had m nog nooit gezien. Alleen jammer dat George Clooney zn accent af en toe leek te vergeten...
Ja nouja, de slaapzak is synthetisch, maar daar heb ik die lakenzak voor. Ik vermoed dat het toch te warm gaat zijn voor een slaapzak, dus dat komt goed uit. En die lakenzak is dus grotendeels katoen (70% ofzo)quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, beter. Is het een beetje wat? Dan ga ik morgen ook even langs de Xenos.
Je moet Alison Krauss - Lord Don't Forsake Me downloaden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben de soundtrack aan het downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |