Ga je ook nog naar lowlands?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach: Thuis, zusje, 'groot nieuws', schaamde zich kapot
Je snapt de rest wel![]()
![]()
![]()
Damien Ricequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kleine kans, waarschijnlijk niet
Maar wie bezorgt je kranten dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef geenaam het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen. Ik ben totaal niet moe, maar ik ga bijna op vakantie en moet toch een beetje in een normaal ritme komen ipv slapen van 7 tot 3.
De vervangerquote:
Ik ook.. Maar toch. Huiliequote:Op donderdag 26 juli 2007 03:54 schreef Neleos het volgende:
Ik baal van de tour.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:55 schreef Morwen het volgende:
Ok, wist niet dat ik op een teer zieltje trapte.Uhm, het zijn gewoon maar mensen op fietsen heh
![]()
Ja, dat weet ik. En het hele leven is 1 grote grap, maar daarom mag je je nog wel druk maken om dingen die je wel boeien.quote:
Ja hoor..quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. En het hele leven is 1 grote grap, maar daarom mag je je nog wel druk maken om dingen die je wel boeien.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, nou Nem stond nog op mijn meet-lijstje.Verder eigenlijk niemand. Maar de traditionele LL meet is ook altijd op donderdag.
Het is geluktquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Ga het weer proberen op tijd te slapen en te BLIJVEN slapen
Camping 2 FTW!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Supergeniaal dat je naar LL gaat trouwens. Ik raad camping 3 aan. Daar gebeurt alles.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |