Hoe vaak heb je hem zien voetballen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
Krkicgeweldige voetballer en dat op zijn leeftijd
Ik ga nu ook een beetje twijfelen aan jou geaardheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of vind je hem ook gewoon een lekker ding?![]()
Van mij ook. Begin al die soapies ook zat te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:17 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Maar Suarez mag van mij in Grunn blijven.![]()
Zucht... Op Bonjovi reageer ik al lang niet meer serieus dus nu ook niet. En als jij aan mijn geaardheid twijfelt is dat jou probleem mannetjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:17 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik ga nu ook een beetje twijfelen aan jou geaardheid.1x is leuk.
![]()
Maar Suarez mag van mij in Grunn blijven.![]()
'probleem'.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zucht... Op Bonjovi reageer ik al lang niet meer serieus dus nu ook niet. En als jij aan mijn geaardheid twijfelt is dat jou probleem mannetje![]()
Ik had een toernooi gevolgd op eurosport toen hij speelden met Spanje, en daar zag het er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem zien voetballen?
Of vind je hem ook gewoon een lekker ding?![]()
Ik dacht dat Krkic en andere talenten van Barcalona minuten zouden krijgen in oefenduels en aan de hand daarvan een selectie gemaakt zou worden, welke talenten er verhuurd kunnen worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat ze pas weer in de winterstop gaan kijken of Krkic alsnog naar Ajax kan komen
Zolang Frank Kramer de verslaggeving doet is alles veelbelovend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik had een toernooi gevolgd op eurosport toen hij speelden met Spanje, en daar zag het er veelbelovend uit
Mja, de deadlines naderen. Schnell bitte!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Krkic en andere talenten van Barcalona minuten zouden krijgen in oefenduels en aan de hand daarvan een selectie gemaakt zou worden, welke talenten er verhuurd kunnen worden.
Ik heb ook nog niets binnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Silenus het volgende:
Yoooo vrinden,
net terug van een anderhalve week vakantie, ga morgen weer een weekendje weg dus heb geen tijd om alles door te lezen maarrrrrrrrrrrrrrr....Heeft men de SCC's al binnen? Ik kijk hier net effe in de poststapel maar zie geen brief van Ajax liggen.
Ja, ieder jaar een nieuwe. Hoezo dan? Krijgen jullie hem meteen voor meerdere jaren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
Wat duurt dat toch allemaal lang bij jullie met die seizoenskaarten.
Krijgen jullie ook elk jaar een nieuwe?
Heb aan het begin van vorig seizoen mijn nieuwe kaart gehad en die van ons wordt inderdaad weer geheractiveerd na betaling.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar een nieuwe. Hoezo dan? Krijgen jullie hem meteen voor meerdere jaren?
En nog eens gratis naar de play-offs ook, wat een warme club!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb aan het begin van vorig seizoen mijn nieuwe kaart gehad en die van ons wordt inderdaad weer geheractiveerd na betaling.
Ik heb er 1 binnen, die van mijn pa is er nog niet, betaling is wel afgeschrevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Silenus het volgende:
Yoooo vrinden,
net terug van een anderhalve week vakantie, ga morgen weer een weekendje weg dus heb geen tijd om alles door te lezen maarrrrrrrrrrrrrrr....Heeft men de SCC's al binnen? Ik kijk hier net effe in de poststapel maar zie geen brief van Ajax liggen.
Ik denk dat Rommedahl al snel in de basis zal staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef Fathom het volgende:
[afbeelding]
Ten Cate: "Urzaiz kan basisplaats veroveren"
Ismael Urzaiz is door Ajax in eerste instantie aangetrokken als pinch-hitter. Maar mochten zijn prestaties dermate in het oog springen, dan kan hij Klaas Jan Huntelaar uit de basis verdringen.
Dat zei coach Henk ten Cate over zijn nieuwe Spaanse aanwinst in Voetbal International. "Hij gaat met Klaas Jan Huntelaar de concurrentie aan en de beste speelt", is de trainer stellig. "We hebben deze jongen aangetrokken omdat ik geen kwaliteit wil inleveren als er iemand wegvalt. Wij spelen zo'n zestig wedstrijden per seizoen en dan heb je niet genoeg aan elf basisspelers."
Ook voor rechtsbuiten Dennis Rommedahl geldt dat. De oud-PSV'er begint het seizoen als tweede keus achter Kennedy Bakircioglü. "Kennedy is in principe eerste keus, maar als Dennis beter is speelt hij. Rommedahl geeft ons met zijn snelheid meer mogelijkheden."
Adblocker uitzetten/aanpassenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in die urzaiz. Waarom weet ik niet, heb hem nog nooit zien spelen maar het gevoel is goed
Weet iemand hoe ik de layout weer normaal krijg. Alles staat aan de linkerkant van mijn scherm
Klinkt redelijk logisch. 442, here we come.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:15 schreef w00h00 het volgende:
Transfer Suárez 4: clubs zijn er bijna uit
www.voetbalonline.nl, 27 juli 2007 10:17 - Tot op heden loopt de transfer van Luis Suárez erg voorspelbaar. Ook het feit dat de aanvaller zijn arbitragezaak heeft ingetrokken, past in dit scenario. Suárez heeft dit natuurlijk niet zomaar gedaan. De speler, die begeleid wordt door Daniël Fonseca, moet de zekerheid hebben gekregen, dat beide clubs er met elkaar uit zullen komen. Uitsluitend de toezegging van Groningen om te gaan onderhandelen is natuurlijk onvoldoende. Beide partijen hebben water bij de wijn moeten doen. Nu Groningen bereid is om de toekomst van de speler niet langer in de weg te staan, moet Ajax met een bod komen dat hoger ligt dan de aanvankelijk genoemde 3,5 miljoen euro. Aannemelijk is het dan ook dat beide partijen elkaar zullen vinden in een transfersom van rond de 6 miljoen euro.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klinkt redelijk logisch. 442, here we come.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:15 schreef w00h00 het volgende:
Transfer Suárez 4: clubs zijn er bijna uit
www.voetbalonline.nl, 27 juli 2007 10:17 - Tot op heden loopt de transfer van Luis Suárez erg voorspelbaar. Ook het feit dat de aanvaller zijn arbitragezaak heeft ingetrokken, past in dit scenario. Suárez heeft dit natuurlijk niet zomaar gedaan. De speler, die begeleid wordt door Daniël Fonseca, moet de zekerheid hebben gekregen, dat beide clubs er met elkaar uit zullen komen. Uitsluitend de toezegging van Groningen om te gaan onderhandelen is natuurlijk onvoldoende. Beide partijen hebben water bij de wijn moeten doen. Nu Groningen bereid is om de toekomst van de speler niet langer in de weg te staan, moet Ajax met een bod komen dat hoger ligt dan de aanvankelijk genoemde 3,5 miljoen euro. Aannemelijk is het dan ook dat beide partijen elkaar zullen vinden in een transfersom van rond de 6 miljoen euro.
Goed elftal, maar lang niet alle spelers houden al die 60 wedstrijden vol.quote:
Al bang?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:27 schreef venomsnake het volgende:
voetbalonline heeft weer wat verzonnen.![]()
Integendeel.quote:
Die hebben we gisteren toch al gehaald?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goed elftal, maar lang niet alle spelers houden al die 60 wedstrijden vol.
En je reserve elftal? Naar mijn mening moet er vooral voor de stand-in van o.a. Stam en Emanueloson nog spelers aangetrokken worden.
quote:
Kennedy kan op de plek van Davids zolang hij geblesseerd is , Rommedahl mag zo nu en dan invallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:17 schreef devv05 het volgende:
Alleen heb je zo niks meer aan Rommedahl en Kennedy. Zeker één van de twee zal elke wedstrijd in de basis staan. Dat wordt gewoon 4-3-3 dus met Suarez/Goossens/Leo op links.
Aan Rommedahl heb je sowieso niets. Die kan een bekerwedstrijdje op de plek van Suarez spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:17 schreef devv05 het volgende:
Alleen heb je zo niks meer aan Rommedahl en Kennedy. Zeker één van de twee zal elke wedstrijd in de basis staan. Dat wordt gewoon 4-3-3 dus met Suarez/Goossens/Leo op links.
Ik stel voor gewoon aan te kijken wie het beste speelt in plaats van nu al de rangorde te bepalenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kennedy kan op de plek van Davids zolang hij geblesseerd is , Rommedahl mag zo nu en dan invallen
Ja, in zijn PSV tijd was hij altijd wel goed en snel met de balquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stel voor gewoon aan te kijken wie het beste speelt in plaats van nu al de rangorde te bepalen.
Wie weet verbaast Rommedahl vriend en vijand////
Hetis juist goed dat ze verschillende kwaliteiten hebben, je zou bijvoorbeeld Kennedy het eerste uur zijn tegenstander kunnen laten uitputten en dan Rommedahl als invaller de boel af laten maken met behulp van zijn snelheidquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, in zijn PSV tijd was hij altijd wel goed en snel met de baliets wat Kennedy niet heeft. Maar Kennedy heeft wat meer spelinzicht dan Rommedahl.
quote:Ajax test Bosnisch talent
Ajax test momenteel het 15-jarige talent Adnan Secerovic. De middenvelder traint en speelt mee met Jong Ajax. Adrie Koster, trainer van Jong Ajax, ziet veel in de jonge Bosniër.
Secerovic is al eerder afgetest bij Roda JC. Hij staat op dit moment nog onder contract bij Slaven Zivinice.
Jong Ajax.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is wel afgetest bij Roda, maar wel goed genoeg voor ajax?![]()
Zegt dat wat over de scouts van Ajax of roda?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is wel afgetest bij Roda, maar wel goed genoeg voor ajax?![]()
Nou, ik heb de laatste jaren geen Chivu'tjes gezien. En aangezien ze nu bij Groningen aankloppen voor Suarez ipv zo'n jongen zelf te scouten en uit Uruguay te halen, lijk het me duidelijk waar het probleem zit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de scouts van Ajax of roda?![]()
Dan te bedenken dat 6 miljoen al teveel is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef S-Two het volgende:
Ik denk niet dat Suarez voor 6 miljoen komt, dat zal wel minimaal 7/8 worden.
Suarezquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat 6 miljoen al teveel is.
Prima, moeten we maar Groningen blijven leegkopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste jaren geen Chivu'tjes gezien. En aangezien ze nu bij Groningen aankloppen voor Suarez ipv zo'n jongen zelf te scouten en uit Uruguay te halen, lijk het me duidelijk waar het probleem zit.![]()
Tot nu toe is er nog niets gekocht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Prima, moeten we maar Groningen blijven leegkopen.![]()
![]()
Dat is nog maar een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog niets gekocht.![]()
Overmars?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Chivu het volgende:
Echte links- en rechtsbuitens zijn nergens te vinden. Plant dan liever Goossens neer als alternatief voor een speler die graag in de vrije rol vanaf links komt. Clubs hebben simpelweg helemaal niks aan een traditionele Ajax-buitenspeler.
De enige uitzondering die ik kan bedenken is Finidi. Voor de rest is geen enkele aangeschafte speler geslaagd op de vleugels.
Dan geef je het geld wat je voor Babel ontvangen hebt meteen weer uit.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef BobbyHill het volgende:
Als je 6 miljoen of meer gaat betalen voor Suarez kan je het maar beter helemaal goed doen en Alves kopen. Die is z'n geld tenminste wel waard.
Maar geen 20 miljoen euro en de transfer van KJH heeft bewezen dat Heerenveen (ook al was Riemer v/d Velde er toen nog actief), niet afwijkt van de oorspronkelijke vraagprijs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef BobbyHill het volgende:
Als je 6 miljoen of meer gaat betalen voor Suarez kan je het maar beter helemaal goed doen en Alves kopen. Die is z'n geld tenminste wel waard.
quote:Ajax-coach Ten Cate: 'Snel duidelijkheid over komst Suárez'
Ajax-trainer Henk ten Cate wil uiterlijk maandag duidelijkheid over de komst van FC Groningen-spits Luis Suárez. De 20-jarige Uruguayaan blies gisteren nog een arbitragezaak af om de transfer te forceren. “Ik heb tegen Martin van Geel (Ajax’ technisch directeur, red.) gezegd dat maandag de uiterste datum is”, meldde Ten Cate tijdens het trainingskamp in Schotland. “Als de clubs er dan nog niet uit zijn, gaan we ons richten op andere opties.”
FC Groningen nam Suárez vorig jaar zomer over van Nacional. Met vijftien treffers beleefde de spits een sterk debuutseizoen in de eredivisie.
Jan Vertonghen.quote:Mogelijke vervanger Edgar Davids is een jonge, talentvolle speler
Het is nog onduidelijk of Ajax een vervanger aantrekt voor Edgar Davids. De routinier brak zaterdag tijdens de gestaakte oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles z’n linker scheenbeen. “Daarvoor ga ik snel met Martin van Geel (Ajax’ technisch directeur, red.) om de tafel zitten”, aldus trainer Henk ten Cate. “Als we besluiten een speler aan te trekken, dan moet dat iemand zijn met wie we jaren vooruit kunnen. Edgar heeft niet het eeuwige leven, dus het zal om een jonge, talentvolle speler gaan.”
Dat idee hebben er veel, alleen waar ze het vandaan halen? Er is dit seizoen toch niks gebeurd dat aanleiding geeft om dat te denken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:38 schreef Longmen het volgende:
Alves is denk niet meer haalbaar, voor geen enkele club in NL. Laten we die maar niet halen. Heb beetje t idee dat dit seizoen een incident was voor Alves...
Vertonghen zal denk ik de back-up van Vermealen worden. Heeft volgens mij ook zelf aangegeven liever in het centrum van de verdediging te voetballen.quote:
Waarom geeft hij dan zelf aan liever centraal in de verdediging te willen spelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:45 schreef twi het volgende:
Vertonghen is m.i. meer geschikt op de plek van Davids. Felheid op het middenveld en een prima schot in de benen. Maargoed, leuk dat hij multifunctioneel is.
Ga eens weg met je reclamequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:56 schreef methodmich het volgende:
Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
Volg ons breekijzer hier!
---------Leonardo-------Urzaiz---------------quote:
Heit kan er altijd spelen alhoewel dat niet bepaald een succes was.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef twi het volgende:
Kennedy omdraaien met Donald, Sarpong met Anita, dan kom je al een stuk dichter in de buurt. Maar dan blijkt ook dat de rechtsbackpositie niet goed dubbel bezet is, wanneer Colin geen indruk weet te maken en weggestuurd wordt.
Ach, je kunt het natuurlijk ook in perspectief plaatsen. Het is geen jongen voor de basis, en we hebben hem 1 wedstrijd slechts tikjes terug zien geven in een driemansverdediging met Vermaelen en Maduro. Het is toch wel even wat anders wanneer hij rechtsback zal spelen met Emanuelson, Vermaelen en Stam naast zich in een invalbeurt waar hij Ogararu moet vervangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben bang dat die Colin nog mag blijven ook , ik vond het echt 3 x niks
Dus dit topic moet vol wou je zeggen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Overigens heeft het nieuwe topic een paar nieuwe spelers in de OP-image, en een verrassing voor een aantal users die het hier vaak zo gezellig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |