Kennedy kan op de plek van Davids zolang hij geblesseerd is , Rommedahl mag zo nu en dan invallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:17 schreef devv05 het volgende:
Alleen heb je zo niks meer aan Rommedahl en Kennedy. Zeker één van de twee zal elke wedstrijd in de basis staan. Dat wordt gewoon 4-3-3 dus met Suarez/Goossens/Leo op links.
Aan Rommedahl heb je sowieso niets. Die kan een bekerwedstrijdje op de plek van Suarez spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:17 schreef devv05 het volgende:
Alleen heb je zo niks meer aan Rommedahl en Kennedy. Zeker één van de twee zal elke wedstrijd in de basis staan. Dat wordt gewoon 4-3-3 dus met Suarez/Goossens/Leo op links.
Ik stel voor gewoon aan te kijken wie het beste speelt in plaats van nu al de rangorde te bepalenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kennedy kan op de plek van Davids zolang hij geblesseerd is , Rommedahl mag zo nu en dan invallen
Ja, in zijn PSV tijd was hij altijd wel goed en snel met de balquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stel voor gewoon aan te kijken wie het beste speelt in plaats van nu al de rangorde te bepalen.
Wie weet verbaast Rommedahl vriend en vijand////
Hetis juist goed dat ze verschillende kwaliteiten hebben, je zou bijvoorbeeld Kennedy het eerste uur zijn tegenstander kunnen laten uitputten en dan Rommedahl als invaller de boel af laten maken met behulp van zijn snelheidquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, in zijn PSV tijd was hij altijd wel goed en snel met de baliets wat Kennedy niet heeft. Maar Kennedy heeft wat meer spelinzicht dan Rommedahl.
quote:Ajax test Bosnisch talent
Ajax test momenteel het 15-jarige talent Adnan Secerovic. De middenvelder traint en speelt mee met Jong Ajax. Adrie Koster, trainer van Jong Ajax, ziet veel in de jonge Bosniër.
Secerovic is al eerder afgetest bij Roda JC. Hij staat op dit moment nog onder contract bij Slaven Zivinice.
Jong Ajax.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is wel afgetest bij Roda, maar wel goed genoeg voor ajax?![]()
Zegt dat wat over de scouts van Ajax of roda?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is wel afgetest bij Roda, maar wel goed genoeg voor ajax?![]()
Nou, ik heb de laatste jaren geen Chivu'tjes gezien. En aangezien ze nu bij Groningen aankloppen voor Suarez ipv zo'n jongen zelf te scouten en uit Uruguay te halen, lijk het me duidelijk waar het probleem zit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de scouts van Ajax of roda?![]()
Dan te bedenken dat 6 miljoen al teveel is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef S-Two het volgende:
Ik denk niet dat Suarez voor 6 miljoen komt, dat zal wel minimaal 7/8 worden.
Suarezquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat 6 miljoen al teveel is.
Prima, moeten we maar Groningen blijven leegkopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste jaren geen Chivu'tjes gezien. En aangezien ze nu bij Groningen aankloppen voor Suarez ipv zo'n jongen zelf te scouten en uit Uruguay te halen, lijk het me duidelijk waar het probleem zit.![]()
Tot nu toe is er nog niets gekocht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Prima, moeten we maar Groningen blijven leegkopen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |