Adblocker uitzetten/aanpassenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in die urzaiz. Waarom weet ik niet, heb hem nog nooit zien spelen maar het gevoel is goed
Weet iemand hoe ik de layout weer normaal krijg. Alles staat aan de linkerkant van mijn scherm
Klinkt redelijk logisch. 442, here we come.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:15 schreef w00h00 het volgende:
Transfer Suárez 4: clubs zijn er bijna uit
www.voetbalonline.nl, 27 juli 2007 10:17 - Tot op heden loopt de transfer van Luis Suárez erg voorspelbaar. Ook het feit dat de aanvaller zijn arbitragezaak heeft ingetrokken, past in dit scenario. Suárez heeft dit natuurlijk niet zomaar gedaan. De speler, die begeleid wordt door Daniël Fonseca, moet de zekerheid hebben gekregen, dat beide clubs er met elkaar uit zullen komen. Uitsluitend de toezegging van Groningen om te gaan onderhandelen is natuurlijk onvoldoende. Beide partijen hebben water bij de wijn moeten doen. Nu Groningen bereid is om de toekomst van de speler niet langer in de weg te staan, moet Ajax met een bod komen dat hoger ligt dan de aanvankelijk genoemde 3,5 miljoen euro. Aannemelijk is het dan ook dat beide partijen elkaar zullen vinden in een transfersom van rond de 6 miljoen euro.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klinkt redelijk logisch. 442, here we come.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:15 schreef w00h00 het volgende:
Transfer Suárez 4: clubs zijn er bijna uit
www.voetbalonline.nl, 27 juli 2007 10:17 - Tot op heden loopt de transfer van Luis Suárez erg voorspelbaar. Ook het feit dat de aanvaller zijn arbitragezaak heeft ingetrokken, past in dit scenario. Suárez heeft dit natuurlijk niet zomaar gedaan. De speler, die begeleid wordt door Daniël Fonseca, moet de zekerheid hebben gekregen, dat beide clubs er met elkaar uit zullen komen. Uitsluitend de toezegging van Groningen om te gaan onderhandelen is natuurlijk onvoldoende. Beide partijen hebben water bij de wijn moeten doen. Nu Groningen bereid is om de toekomst van de speler niet langer in de weg te staan, moet Ajax met een bod komen dat hoger ligt dan de aanvankelijk genoemde 3,5 miljoen euro. Aannemelijk is het dan ook dat beide partijen elkaar zullen vinden in een transfersom van rond de 6 miljoen euro.
Goed elftal, maar lang niet alle spelers houden al die 60 wedstrijden vol.quote:
Al bang?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:27 schreef venomsnake het volgende:
voetbalonline heeft weer wat verzonnen.![]()
Integendeel.quote:
Die hebben we gisteren toch al gehaald?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goed elftal, maar lang niet alle spelers houden al die 60 wedstrijden vol.
En je reserve elftal? Naar mijn mening moet er vooral voor de stand-in van o.a. Stam en Emanueloson nog spelers aangetrokken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |