Die wel...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Rick de leeuw Trockener Kecks
Inderdaad!! Ik zei niet voor niets flamboyante tante!! Ze kon ook zo heerlijk uit de hoogte kijken!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond Mathilde geweldig...
Zoals ze tegen Henk v/d Meyden zei toen hij haar voor TV-Privé een bos rozen aanbood: "Ik hou niet van rozen...".
Topwijf !!
..en nog goed gespeld ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wel een beetje een gokvraag hoor. Noem maar een zooi counties
Ik weet alleen zeker dat Gordon Brown in Gloucestershire is wezen kijken, dus vandaar dat ik denk dat die het is??
Valt mee, alleen dat GB er op bezoek was, dus ik dacht ineens van als hij daar op bezoek gaat zal dat wel de ergste zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
July of 2007, Gloucestershire had the worst flooding in recorded British history, with tens of thousands of residents affected.
Is toch redelijk veel in het nieuws geweest?
Jawel, heb alleen te weinig nieuws gekeken afgelopen tijd. En als ik iets meekrijg gaat het over de potenrammersquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
July of 2007, Gloucestershire had the worst flooding in recorded British history, with tens of thousands of residents affected.
Is toch redelijk veel in het nieuws geweest?
quote:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7449quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Waar?? URL???
Die heeft niet meegedaan aan de Battle van Killiecrankie op 27 juli 1689.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:28 schreef C21H23NO5 het volgende:
crocodile dundee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |