En ondertussen zetten ze er ook nog gratis software zoals Hitman Pro op zeker. Ow, en NOD32 niet te vergeten, ook weer 40 euro er bijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
50? eerder 150-200! Geloof me, ik heb bij zo'n pc zaak stage gelopen. Van die oude vergeelde pc's van 10 jaar oud moesten opnieuw geinstalleerd worden tegen 200euro![]()
Omhooggevallen VWO kutjes die denken dat ze heel wat zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. HBO
Ouch...dat zal me leren te posten voor het slapen gaan...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:13 schreef Mtijn het volgende:
Browser is als je IE weer aan de praat moet krijgenmiddels FF
ik zeg dan altijd dat ik geen support lever aan windows gebruikers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef Paramnesia het volgende:
*knip*
Maar ik weet echt niet hoe je Outlook weer werkend krijgt na een register fout, of waar die en die functie te vinden is in Word.
*knip*
Dan gebeurt dus niet als je geld per uur vraagtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:28 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb het vorig jaar meegemaakt.
Een vrijwilliger van het werk vroeg me of ik haar 's avonds even kon helpen met de computer, want ze deed een computercursus, maar thuis lukte het niet zo met Word.
Ik daar 's avonds naartoe, moest ik eerst theedrinken, daarna haar hele uilenverzameling bekijken, daarna gingen we even naar de buurvrouw want die had ook nog een probleempje met de computer (weet niet meer wat het was, wel dat ik het niet voor d'r op kon lossen), bij die buurvrouw moest ik een heel verhaal aanhoren over die zoon die in Amerika woonde ofzo, erg boeiend allemaal, vervolgens liet ze me nog een mapje met babyfoto's zien, en daarna kon ik EINDELIJK kijken wat het probleem was met Word.
Bleek dat ze Word niet eens op de computer had staan. Nee dan doet ie het idd niet.![]()
Vervolgens probeerde ze me nog te bekeren tot het geloof en ze wou nog handopleggingen doen, toen ben ik hem maar gauw gesmeerd.
My god zeg, sommige mensen...![]()
Mja maar het is ook zo zielig om geld te vragen aan iemand die vrijwilligerswerk doet he.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan gebeurt dus niet als je geld per uur vraagt![]()
OK daar zit wat in,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Mja maar het is ook zo zielig om geld te vragen aan iemand die vrijwilligerswerk doet he.![]()
waarom? een kuisvrouw die in het weekend vrijwilligerswerk doet komt bij mij toch ook niet gratis kuisen? iedereen hetzelfde laten betalen, of anders moet je binnen de kortste keren overal gratis gaan. (en ik doe ook een paar dagen / jaar onbetaald vrijwilligerswerk)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Mja maar het is ook zo zielig om geld te vragen aan iemand die vrijwilligerswerk doet he.![]()
Ten eerste: Anthony Zeus in je avatarquote:
Nee, vertel eens hoe een bak zeepsop werkt. Behalve dan een lap erin gooien om het nat te maken en dat over een raam te smeren. HOE werkt zeepsop. Een ramenwasser heeft echt geen verstand van de chemische reacties van dat goedje. Net zoals dat een prograammeur alleen een PC aangooit om er mee te werken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik snap je vergelijk wel maar ik vind de vergelijking nog steeds krom, juist omdat een psycholoog net een heel ander werkterrein heeft als alle andere arstsen en dokterberoepen.
Ik blijf erbij dat je als ICT'er toch minstens de basiskennis onder de knie moet hebben van hoe computers werken. Als automonteur weet je toch ook hoe je gereedschappen werken? Als glazenwasser hoef je toch ook niet nog uitgelegd te worden hoe je bak zeepsop werkt? Moet je een kok ook nog uitleggen hoe een oven werkt?
maargoed, om ook even ontopic te reageren: het is inderdaad vreselijk irritant als mensen dat aan je vragen jaja ik weet het en nee je zoekt het maar lekker zelf uit
![]()
daarvoor moeten ze al binnen een straal van 15km wonen, of het is al op aan verplaatsingskostenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:03 schreef felic. het volgende:
Ach ik vind het niet zo erg als een goede vriend/vriendin aan mij vraagt of ik wil helpen. Ik doe niet eens ICT, gewoon gemiddelde kennis van computers. Maarja als je 15 euro krijgt voor het instaleren van een router wil ik dat wel doen hoor![]()
Klinkt meer als een klein bedrijfjequote:Op zondag 29 juli 2007 13:06 schreef Athmozz het volgende:
[..]
daarvoor moeten ze al binnen een straal van 15km wonen, of het is al op aan verplaatsingskosten. Half uurtje werk = 25¤, dus voor rond de 40¤ werk heb je je router thuis staan als je 15km ver woont. Klantenkring bij mij bestaat wel uit mensen die bellen & zeggen dat ze 2 pc's op internet willen, en dat ze ook alletwee tezelfdertijd willen kunnen werken. Keuze van het toestel & bestelling enzo handel ik ook wel af.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:10 schreef TubewayDigital het volgende:
UML diagrammetjes maken.Echt niks voor mij. Ben blij dat ik niet in de ICT zit. Geen lekkere wijven, hele dag achter de compu.
Belgen met hun belachelijk taalgebruikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom? een kuisvrouw die in het weekend vrijwilligerswerk doet komt bij mij toch ook niet gratis kuisen? iedereen hetzelfde laten betalen, of anders moet je binnen de kortste keren overal gratis gaan. (en ik doe ook een paar dagen / jaar onbetaald vrijwilligerswerk)
Ik verplicht ze ook niet om bij mij te komen, als ze me te duur vinden geef ik wel de nr van iemand die het voor de helft van de prijs doet. Verder is het ook geen bedrijfje oid, maar voor dienstverlening aan huis & op door hun gekozen uren betaal je gewoon meer.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef felic. het volgende:
Klinkt meer als een klein bedrijfjeMaar ik vraag vooraf nooit geld, meestal krijg je het dan gewoon. Ik ga mn vrienden geen geld aftroggelen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |