abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51882329
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef nokia6200 het volgende:

[..]

50? eerder 150-200! Geloof me, ik heb bij zo'n pc zaak stage gelopen. Van die oude vergeelde pc's van 10 jaar oud moesten opnieuw geinstalleerd worden tegen 200euro
En ondertussen zetten ze er ook nog gratis software zoals Hitman Pro op zeker. Ow, en NOD32 niet te vergeten, ook weer 40 euro er bij .
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:08:44 #77
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_51882564
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef BroodjePindakaas het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. HBO
Omhooggevallen VWO kutjes die denken dat ze heel wat zijn !
Putting the laughter back in slaughter.
pi_51882689
Heel simpel:

'Jij doet wat met computers he?'
> 'NEE'
'Maar jij studee..'
> 'NEE'
'Oh nou als het zo moet la...'
> 'NEE'

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:17:48 #79
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_51886190
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 02:13 schreef Mtijn het volgende:
Browser is als je IE weer aan de praat moet krijgen middels FF
Ouch...dat zal me leren te posten voor het slapen gaan...
* Spacehamster gaat in de hoek staan om zich te schamen
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_51886406
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef Paramnesia het volgende:
*knip*

Maar ik weet echt niet hoe je Outlook weer werkend krijgt na een register fout, of waar die en die functie te vinden is in Word.

*knip*
ik zeg dan altijd dat ik geen support lever aan windows gebruikers.
"Software is like sex - it's better when it's free" Linus Tovalds
pi_51888557
Ik heb het vorig jaar meegemaakt.
Een vrijwilliger van het werk vroeg me of ik haar 's avonds even kon helpen met de computer, want ze deed een computercursus, maar thuis lukte het niet zo met Word.

Ik daar 's avonds naartoe, moest ik eerst theedrinken, daarna haar hele uilenverzameling bekijken, daarna gingen we even naar de buurvrouw want die had ook nog een probleempje met de computer (weet niet meer wat het was, wel dat ik het niet voor d'r op kon lossen), bij die buurvrouw moest ik een heel verhaal aanhoren over die zoon die in Amerika woonde ofzo, erg boeiend allemaal, vervolgens liet ze me nog een mapje met babyfoto's zien, en daarna kon ik EINDELIJK kijken wat het probleem was met Word.
Bleek dat ze Word niet eens op de computer had staan. Nee dan doet ie het idd niet.
Vervolgens probeerde ze me nog te bekeren tot het geloof en ze wou nog handopleggingen doen, toen ben ik hem maar gauw gesmeerd.

My god zeg, sommige mensen...
pi_51888681
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:28 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb het vorig jaar meegemaakt.
Een vrijwilliger van het werk vroeg me of ik haar 's avonds even kon helpen met de computer, want ze deed een computercursus, maar thuis lukte het niet zo met Word.

Ik daar 's avonds naartoe, moest ik eerst theedrinken, daarna haar hele uilenverzameling bekijken, daarna gingen we even naar de buurvrouw want die had ook nog een probleempje met de computer (weet niet meer wat het was, wel dat ik het niet voor d'r op kon lossen), bij die buurvrouw moest ik een heel verhaal aanhoren over die zoon die in Amerika woonde ofzo, erg boeiend allemaal, vervolgens liet ze me nog een mapje met babyfoto's zien, en daarna kon ik EINDELIJK kijken wat het probleem was met Word.
Bleek dat ze Word niet eens op de computer had staan. Nee dan doet ie het idd niet.
Vervolgens probeerde ze me nog te bekeren tot het geloof en ze wou nog handopleggingen doen, toen ben ik hem maar gauw gesmeerd.

My god zeg, sommige mensen...
Dan gebeurt dus niet als je geld per uur vraagt
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_51888917
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Dan gebeurt dus niet als je geld per uur vraagt
Mja maar het is ook zo zielig om geld te vragen aan iemand die vrijwilligerswerk doet he.
pi_51889126
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Mja maar het is ook zo zielig om geld te vragen aan iemand die vrijwilligerswerk doet he.
OK daar zit wat in,
voortaan toch maar even aangeven dat je niet veel tijd hebt enzo, en eigenlijk dit wel even "tussendoor" kan doen
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_51889669
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef Lollifant het volgende:

[..]

waarom? een kuisvrouw die in het weekend vrijwilligerswerk doet komt bij mij toch ook niet gratis kuisen? iedereen hetzelfde laten betalen, of anders moet je binnen de kortste keren overal gratis gaan. (en ik doe ook een paar dagen / jaar onbetaald vrijwilligerswerk)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_51891704
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:39:43 #87
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_51893143
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Nr.G het volgende:
[afbeelding]
Ten eerste: Anthony Zeus in je avatar
Ten tweede: ben ik vergeten
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_51894003
haha lol
  † In Memoriam † zondag 29 juli 2007 @ 10:01:07 #89
21636 Feestkabouter
pi_51929270
moest gisteren ook weer iemand afwijzen, afgaand op wat ie vertelde had ik daar ook weer een heel weekend aan kwijt kunnen zijn
pi_51929309
"Jij doet iets met computers he?"
"Ja"
"De onze werkt niet meer"
"Das kut"
"Wil jij er een keer naar kijken?"
"Sure, 35 euro per uur gaat het je kosten"
".....ja maar, ja maar"

zondag 29 juli 2007 @ 10:21:18 #91
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_51929414
Ik wil best nog wel eens een computertje fixen, maar ik kom in principe niet op locatie.
Ze kunnen het ding bij mij thuis af flikkeren, en dan kijk ik ernaar voor 25 euro/uur. Op het moment dat het mij uitkomt
pi_51930662
UML diagrammetjes maken. Echt niks voor mij. Ben blij dat ik niet in de ICT zit. Geen lekkere wijven, hele dag achter de compu.
pi_51931600
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik snap je vergelijk wel maar ik vind de vergelijking nog steeds krom, juist omdat een psycholoog net een heel ander werkterrein heeft als alle andere arstsen en dokterberoepen.

Ik blijf erbij dat je als ICT'er toch minstens de basiskennis onder de knie moet hebben van hoe computers werken. Als automonteur weet je toch ook hoe je gereedschappen werken? Als glazenwasser hoef je toch ook niet nog uitgelegd te worden hoe je bak zeepsop werkt? Moet je een kok ook nog uitleggen hoe een oven werkt?

maargoed, om ook even ontopic te reageren: het is inderdaad vreselijk irritant als mensen dat aan je vragen ja ja ik weet het en nee je zoekt het maar lekker zelf uit
Nee, vertel eens hoe een bak zeepsop werkt. Behalve dan een lap erin gooien om het nat te maken en dat over een raam te smeren. HOE werkt zeepsop. Een ramenwasser heeft echt geen verstand van de chemische reacties van dat goedje. Net zoals dat een prograammeur alleen een PC aangooit om er mee te werken.
  zondag 29 juli 2007 @ 13:03:19 #94
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_51931651
Ach ik vind het niet zo erg als een goede vriend/vriendin aan mij vraagt of ik wil helpen. Ik doe niet eens ICT, gewoon gemiddelde kennis van computers. Maarja als je 15 euro krijgt voor het instaleren van een router wil ik dat wel doen hoor
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
pi_51931715
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:03 schreef felic. het volgende:
Ach ik vind het niet zo erg als een goede vriend/vriendin aan mij vraagt of ik wil helpen. Ik doe niet eens ICT, gewoon gemiddelde kennis van computers. Maarja als je 15 euro krijgt voor het instaleren van een router wil ik dat wel doen hoor
daarvoor moeten ze al binnen een straal van 15km wonen, of het is al op aan verplaatsingskosten . Half uurtje werk = 25¤, dus voor rond de 40¤ werk heb je je router thuis staan als je 15km ver woont. Klantenkring bij mij bestaat wel uit mensen die bellen & zeggen dat ze 2 pc's op internet willen, en dat ze ook alletwee tezelfdertijd willen kunnen werken. Keuze van het toestel & bestelling enzo handel ik ook wel af.
  zondag 29 juli 2007 @ 14:02:07 #96
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_51932897
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:06 schreef Athmozz het volgende:

[..]

daarvoor moeten ze al binnen een straal van 15km wonen, of het is al op aan verplaatsingskosten . Half uurtje werk = 25¤, dus voor rond de 40¤ werk heb je je router thuis staan als je 15km ver woont. Klantenkring bij mij bestaat wel uit mensen die bellen & zeggen dat ze 2 pc's op internet willen, en dat ze ook alletwee tezelfdertijd willen kunnen werken. Keuze van het toestel & bestelling enzo handel ik ook wel af.
Klinkt meer als een klein bedrijfje Maar ik vraag vooraf nooit geld, meestal krijg je het dan gewoon. Ik ga mn vrienden geen geld aftroggelen natuurlijk.
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  zondag 29 juli 2007 @ 14:42:21 #97
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51933741
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:10 schreef TubewayDigital het volgende:
UML diagrammetjes maken. Echt niks voor mij. Ben blij dat ik niet in de ICT zit. Geen lekkere wijven, hele dag achter de compu.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen
Don't let my username fool you...
  zondag 29 juli 2007 @ 20:45:04 #98
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_51942242
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef Athmozz het volgende:

[..]

waarom? een kuisvrouw die in het weekend vrijwilligerswerk doet komt bij mij toch ook niet gratis kuisen? iedereen hetzelfde laten betalen, of anders moet je binnen de kortste keren overal gratis gaan. (en ik doe ook een paar dagen / jaar onbetaald vrijwilligerswerk)
Belgen met hun belachelijk taalgebruik
Ga je kuisheidsgordel aantrekken ofzo
pi_51942366
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef felic. het volgende:
Klinkt meer als een klein bedrijfje Maar ik vraag vooraf nooit geld, meestal krijg je het dan gewoon. Ik ga mn vrienden geen geld aftroggelen natuurlijk.
Ik verplicht ze ook niet om bij mij te komen, als ze me te duur vinden geef ik wel de nr van iemand die het voor de helft van de prijs doet. Verder is het ook geen bedrijfje oid, maar voor dienstverlening aan huis & op door hun gekozen uren betaal je gewoon meer.

@Gluckskater; kuisen wordt inderdaad niet gebruikt in het in Nederland gesproken nederlands, maar het staat wel in de Van Dale; http://vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kuisen
Trouwens, als je daar al over gaat klagen...

zondag 29 juli 2007 @ 21:57:16 #100
122997 zquing
Drama Junk
pi_51944251
Zo erg vind ik het niet om voor iemand ff naar z'n pc te kijken, maar als het me meer dan een uur gaat kosten gaat de pc met me mee naar m'n huis en dan zie ik wel wanneer ik er een keer naar kijk. Dat kan morgen zijn, maar ook over 2 weken
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')