Wees blijk..dan had 'ie nog zwaarder geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:02 schreef Juicyhil het volgende:Vannochtend lopen zwoegen om die tering volkskrant rond te brengen staat er geen blokkenschema in.
quote:Gecanceld: Peter, Bjorn and John
Jammer, maar helaas! De Zweedse rakkers Peter, Bjorn and John hebben besloten hun promotour in de USA te verlengen en cancelen hiermee hun show op LowlandsOp zoek naar vervanging dus!
Het enige dat ik met mijn profiel heb gedaan is mijn 'vliegtuig' even naar mijn woonplaats verplaatsen, ik zit immers nog lang niet op dat terrein.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..opbiechten!
Wie van jullie is dat figuur op de Llow-profiles die vrienden harvest?
Ik werd toegevoegd door iemand met 2000 vrienden. Die zit dus de hele dag mensen toe te voegen. Net als die kneuzen op Myspace. Die meten hun eigenwaarde af aan de hoeveelheid Myspace-vrienden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het enige dat ik met mijn profiel heb gedaan is mijn 'vliegtuig' even naar mijn woonplaats verplaatsen, ik zit immers nog lang niet op dat terrein.
Ik heb een paar van die requests ofzo via mail gehad, maar genegeerd. Op MySpace heb ik er een stuk of 8 tot 10 denk ik. Ik vraag me wel eens af waarom ik me daar aangemeld heb, ik kom er toch voor de muziek, daar hoef je niet voor in te loggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik werd toegevoegd door iemand met 2000 vrienden. Die zit dus de hele dag mensen toe te voegen. Net als die kneuzen op Myspace. Die meten hun eigenwaarde af aan de hoeveelheid Myspace-vrienden.
Daar zit ik niet zo op te wachten
Kijk! Een TerugVindPastoor!quote:
Spijtig, maar een goede kans om toch ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead te laten komen!quote:
Jeej? Ik zou eerder zeggen jammer!quote:
Euh, naja, ligt er dus aan wat er in de plaats van komt. Want ik vind P, B & J niet heel boeiendquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jeej? Ik zou eerder zeggen jammer!
Die staan de 18e (waar nu dus een plek vrij komt) al op Pukkelpop, dus daar zou ik niet op rekenen. Of ze moeten e.e.a. flink omgooien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spijtig, maar een goede kans om toch ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead te laten komen!![]()
Wat denk je waar TBA voor staat, wat al meerdere malen genoemd is en ook enkele keren in het blokkenschema staat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:24 schreef nzw het volgende:
Komen er nou nog namen bij of is het helemaal compleet.
Ze spelen op PP pas om 22:45, dus kunnen ze best om 16:45 op LL spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die staan de 18e (waar nu dus een plek vrij komt) al op Pukkelpop, dus daar zou ik niet op rekenen. Of ze moeten e.e.a. flink omgooien.
Same herequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:24 schreef nzw het volgende:
Komen er nou nog namen bij of is het helemaal compleet. Ik twijfel zeer tussen Mala Vita en Motorhead
quote:
Was dat maar waar. Dit is al het derde festival waar ik ze tegen kom in 2 jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:30 schreef Dupje het volgende:
Als je daar tussen twijfelt zou ik Motorhead kiezen. Kleine kans dat je andere keer de kans hebt ze live te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |