ik heet zo niet maar okequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Als je Nerzhul heet dan ben je een Turk!
mensen die go go zeggen hebben een eigen bootje op de gay-paradequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:48 schreef Nerzhul het volgende:
go go met die vooroordelen
das normaal op fokquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Nerzhul het volgende:
ik wil graag een klacht maken over mensen met vooroordelen.
voorbeelden:
als je lonsdale draagt ben je racist.
als je gamed ben je nerd.
als je van hardcore houd ben je neo-nazi
enz enz enz
klacht gemaakt
vertelquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:49 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
je moest eens weten wat ze over limburgers zeggen
een nederlandse gamer die al 3 jaar een relatie heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Rekkie het volgende:
Een turkse nerd die homo is.... TS heb je het er moeilijk mee?
Al 3 jaar een relatie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:54 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
een nederlandse gamer die al 3 jaar een relatie heeft.
wie heeft er hier nou avatar van bruce willis
ah, we hebben hier te maken met een gamende, racistische neo-nazi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Nerzhul het volgende:
voorbeelden:
enz enz enz
klacht gemaakt
ik draag geen lonsdale houdt niet van hardcore en game heel af en toequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ah, we hebben hier te maken met een gamende, racistische neo-nazi.
hebben wij weer hoor...
had het moeten weten dat mensen hier die link niet konden leggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
eindelijk!
Als je dat nu meteen in de OP had gezet![]()
ik persoonlijk voel me in de hoedanigheid van "men" erg in het kruis getast. altijd maar wordt "men" van alles verweten zonder enige grond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef Nerzhul het volgende:
de klacht is dat men nogal snel klaarstaat met vooroordelen.......
Oh dus jouw vrouwtje moet alles voor je betalen omdat je een sloeber bent?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
vriendin en nee niet een die je moet betalen zoals jij
En dan noem je jezelf gamer??quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
ik draag geen lonsdale houdt niet van hardcore en game heel af en toe
daarom is hij nou juist zo freaky!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je geen Engels kunt, moet je geen signature in die taal nemen.
Dat is ook zo, je wilt me niet vertellen dat je Lonsdale voor de lol doetquote:als je lonsdale draagt ben je racist.
kap eens met al die spelfouten man...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:52 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
vandaar dat berendd ze topics zo kut zijn
Klopt voor 95%. Ik zit al jaren in de hardcorescene in 95% van het volk wat in dat soort shit loopt (Lonsdale, Pitbull, Hooligan, Ben Sherman, Fred Perry, etc) is racist. Wel een ongevaarlijke racist, want die gasten weten totaal niet waar ze nou echt voor staan, hebben totaal geen argumenten en hebben altijd simpele baantjes, dus die zullen nooit machtsposities krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Nerzhul het volgende:
50% waar. De ene helft speelt zo nu en dan een spelletje, de andere helft is getrouwd met zijn/haar computer.quote:als je gamed ben je nerd.
Niet waar. De wazikneusjes die rondlopen in de hardcorescene zijn ten eerste geen hardcoreliefhebbers, want anders helpen ze het imago van de scene niet zo enorm naar de klote en ten tweede zijn het dezelfde kneusjes die ook in het voetbalstadion en op straat rellen trappen, heeft dus niets met die muziek te maken; het waren al kneusjes voordat ze er opeens achter kwamen dat hardstyle voor huppelende homo's is en dat hardcore in tegenstelling tot hardstyle wel een echte scene heeft.quote:als je van hardcore houd ben je neo-nazi
Nerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Klopt voor 95%. Ik zit al jaren in de hardcorescene in 95% van het volk wat in dat soort shit loopt (Lonsdale, Pitbull, Hooligan, Ben Sherman, Fred Perry, etc) is racist. Wel een ongevaarlijke racist, want die gasten weten totaal niet waar ze nou echt voor staan, hebben totaal geen argumenten en hebben altijd simpele baantjes, dus die zullen nooit machtsposities krijgen.
[..]
50% waar. De ene helft speelt zo nu en dan een spelletje, de andere helft is getrouwd met zijn/haar computer.
[..]
Niet waar. De wazikneusjes die rondlopen in de hardcorescene zijn ten eerste geen hardcoreliefhebbers, want anders helpen ze het imago van de scene niet zo enorm naar de klote en ten tweede zijn het dezelfde kneusjes die ook in het voetbalstadion en op straat rellen trappen, heeft dus niets met die muziek te maken; het waren al kneusjes voordat ze er opeens achter kwamen dat hardstyle voor huppelende homo's is en dat hardcore in tegenstelling tot hardstyle wel een echte scene heeft.
Vooroordelen zijn per definitie dom: je bent namelijk niet zelf tot die conclusies gekomen, je hebt ze van een ander gekopieerd, zonder zelf te checken. Wel vind ik dat er in een hoop vooroordelen vaak een kern van waarheid zit; waar rook is, is wel vaker vuur.
Nerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
ik heet zo niet maar oke
warcraft 3 the frozen throne eindbaas na kel'thuzad dank je wel
Vreselijk inderdaad, ik snap niet wat die mensen leuk vindenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Lonsdale
Die kleren zijn toch helemaal niet mooi
Nee hoor.. nerzHul's reacties staan er nog tussenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd.
Het topic is nog open.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd.
NERD!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
ik heet zo niet maar oke
nerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
ik heet zo niet maar oke
Als je lang haar hebt ben je tuig, nog zo 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Nerzhul het volgende:
voorbeelden:
enz enz enz
klacht gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |