Serieus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef waterreus23 het volgende:
Hallo Meneer de Uil, waar brengt u ons naar toe, naar Fabeltjesland?
![]()
Fabeltjeskrantpoppen bij AH
[afbeelding]
Ik herken datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Moet toch wat doen tijdens het ontbijten?
Wat een ochtend weer vandaagquote:
Je kunt je afvragen of het noodzakelijk is om collega'sbij naam te noemen in dit soort situaties. Je weet namelijk maar nooit wie er meeleest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Wat een ochtend weer vandaag
ik sta om 06:15 voor de deur en sta daar om 07:00 nog, marcel had zich verslapen en kwam iets na 7 pas aan. Toen moest ik dus bake-off doen met 3 kwartier achterstand, terwijl er van gister helemaal geen brood of bolletjes meer waren en nog maar weinig zoet. Gelukkkig kreeg ik hulp van Janine
ja,want wie weet mocht janine helemaal niet helpen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of het noodzakelijk is om collega'sbij naam te noemen in dit soort situaties. Je weet namelijk maar nooit wie er meeleest.
Krijg eens een leven ofzo ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:21 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ja,want wie weet mocht janine helemaal niet helpen!![]()
Maar dit is mijn leven!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:03 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Krijg eens een leven ofzo ...(CRX-boy dan)
Das irritant hèquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:54 schreef Renesite het volgende:
Oh, iemand die ook die kassa wel eens in puin willen trappen als er WEER een alcoholpiepje komt
STERFT
Ja. Scan subtotaal piep 16 jaar of jonger? piep volgorde fout subtotaal weeer piep bonuskaart?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:48 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Das irritant hèvooral als iemand alleen maar iets van tabak of alcohol moet hebben. Scan je het product, moet je anderhalve seconde wachten op de piep, herstel en dan pas op subtotaal. Vaak genoeg gehad dat je al automatisch op subtotaal drukt en dan weer zo'n foutmelding krijgt van volgordefout ofzo
gelukkig geen bonuskaart bij To Goquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Scan subtotaal piep 16 jaar of jonger? piep volgorde fout subtotaal weeer piep bonuskaart?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:54 schreef Renesite het volgende:
Oh, iemand die ook die kassa wel eens in puin willen trappen als er WEER een alcoholpiepje komt
STERFT
dat is echt zo GVD irritant, als ze maar 1 pakje sigaretten hoeven, ben je langer met die piepjes bezig, dan met afrekenen etc.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Scan subtotaal piep 16 jaar of jonger? piep volgorde fout subtotaal weeer piep bonuskaart?
Nee, true, maar na 26 uur kassa in de week (in vredesnaamquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef lenin het volgende:
Ja en toch kan het ook weer tot melige situaties leiden. Zaterdag heb ik een uurtje kassa gedraait om pauzes over te nemen. Komt er een vrouw van 72 aan de kassa men een fles wijn. Bliep melding van klant 16 jaar? Dus ik vraag aan haar of ze haar legitimatiebewijs bij zich heeft....ze kijkt me verwarrend aan en zegt ja dat heb ik wel maar waarom....dus ik antwoord dat ik bij twijfel altijd moet vragen. Vrouw en klant achter haar barsten in lachen uit. Ik krijg een schouderklopje en heb ondertussen mooi de tijd overbrugt die je door dat bliepje krijgt
En weer een klant gelukkig de AH uit.....soms moet je jezelf niet te serieus nemen
idd zegquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, true, maar na 26 uur kassa in de week (in vredesnaam) ben je aan het begin van de week melig en hahaha dit en dat, maar aan het eind word je wat knorriger en gaat het je toch dermate irriteren
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:58 schreef Brammie1 het volgende:
die kassa's bij onsBij m'n eerste kassa ging bij 1 op de 2 klanten de la niet open waardoor ik, soms meerdere keren, een nulbon moest maken om mensen hun wisselgeld te kunnen geven! Toen naar een andere kassa, die hetzelfde probleem ook wel had, maar gelukkig maar een paar keer.
Haha prachtig, zulke mensen snap ik gewoon niet, bij de albert heijn jatten....quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Simsfan88 het volgende:
5 mensen in ons filliaal ontslagen ivm diefstal
Fucking niet normaal zeg![]()
![]()
En dan kan je een pakkie kauwgom of een busje deo pikkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha prachtig, zulke mensen snap ik gewoon niet, bij de albert heijn jatten....
Beste baas die er is met salaris... en overige dingen...
Jep jep jep, zo is vorig jaar bij ons ook een ontslagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het hele verhaal niet gehoord, komt vast nog wel, maar iig één kassadame schijnt zomerzegels mee naar huis genomen te hebben. Dat doe je toch niet?![]()
hoeveel zitten op 1 rolletje dan?? want volgens mij is dat nog aardig wat aan volle spaarkaarten (x ¤ 5,-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het hele verhaal niet gehoord, komt vast nog wel, maar iig één kassadame schijnt zomerzegels mee naar huis genomen te hebben. Dat doe je toch niet?![]()
Thanx. Tis al bijna weer weg - te fanatiek geweest met sportenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Kickmaster het volgende:
Sterkte met je rug renesite.
volgens mij niet, zie ook:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Even een vraagje: als je bij aha-to go boodschappen doet, krijg je dan ook medewerkerskorting?
(en je kaart laat scannen natuurlijk)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:53 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
gelukkig geen bonuskaart bij To Go
Nope volgens mij niet. We accepteren van alle kaarten eigenlijk alleen airmiles. To Go is ook eigenlijk losstaand van gewone Appiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Even een vraagje: als je bij aha-to go boodschappen doet, krijg je dan ook medewerkerskorting?
Ja, die krijg je wel. Medewerkers van de (stations-) Ah To Go krijgen die korting trouwens weer níet, omdat die niet in dienst zijn van AH.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kickmaster het volgende:
Whaha fijn dat dat even verteld wordt. Ik dacht gewoon dat we geen bonus hadden. Ik dacht dat alles wat in de aanbieding is er gewoon automatisch af gaat. Hmz vaag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, die krijg je wel. Medewerkers van de (stations-) Ah To Go krijgen die korting trouwens weer níet, omdat die niet in dienst zijn van AH.
Het is echter beleid van AH To Go om niet om een bonuskaart (of Airmiles) te vragen, omdat dat te veel tijd kost bij de kassatransactie. De kassa vraagt dus ook niet om een bonuskaart, die melding hebben ze uitgeschakeld. Als een klant echter zo'n kaart aanbiedt, wordt die wel geaccepteerd. Airmiles worden bijgeschreven, en als er artikelen zijn waar bonuskorting opzit (waar To Go dus geen promotie voor maakt/ophangt) gaat ie er nog af ook. En zo telt het dus ook mee voor je medewerkerskorting.
Wat er bij ons in de 'aanbieding' is (dus die oranje posters op het perron) gaat er inderdaad bij ons zo wel af, ook zonder bonuskaart. Maar artikelen die bij de 'grote' AH Bonus zijn (zeg, kipfilet ofzo, waar wij die stickertjes vanaf peuteren omdat we zoals gezegd geen bonusacties promoten) dan gaat daar normaalgesproken geen korting vanaf... behalve als je een bonuskaart scant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whaha fijn dat dat even verteld wordt. Ik dacht gewoon dat we geen bonus hadden. Ik dacht dat alles wat in de aanbieding is er gewoon automatisch af gaat. Hmz vaag.
Ah op die fiets, weet ik dat ook weer. Dus als iemand een bonuskaart geeft kan ik die gewoon scannen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wat er bij ons in de 'aanbieding' is (dus die oranje posters op het perron) gaat er inderdaad bij ons zo wel af, ook zonder bonuskaart. Maar artikelen die bij de 'grote' AH Bonus zijn (zeg, kipfilet ofzo, waar wij die stickertjes vanaf peuteren omdat we zoals gezegd geen bonusacties promoten) dan gaat daar normaalgesproken geen korting vanaf... behalve als je een bonuskaart scant.
Mijn VM en SM heeft daar wel gewerkt jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:59 schreef PauldeMunnik het volgende:
Iemand van de AH uit Ngein hier verder?
Nog even hierover. Het blijkt nu zo te zijn dat het 5 mensen uit de regio zijn ipv 5 mensen uit ons filliaal. Bij ons is er gelukkig niemand weg, maar toch.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Simsfan88 het volgende:
5 mensen in ons filliaal ontslagen ivm diefstal
Fucking niet normaal zeg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |