Stel dat je in week 3 loon krijgt, dan loopt de periode waarover je loon krijgt van week 50 51 52 en eind week 1.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef Whizzkith het volgende:
Loon gekregen... Maar dat is 3x zo laag als ik had verwacht?!Ik heb nu 1.5+ maand gewerkt, in totaal meer dan 40 uur... Ik heb gekregen voor +-15; dat ligt zelfs onder mijn contract van 24 per maand?!
Klopt dit? Vanavond maar eens op loonstrookje kijken..
Ik had 86 uur gewerkt, een loon van 470 euriquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef Whizzkith het volgende:
Loon gekregen... Maar dat is 3x zo laag als ik had verwacht?!Ik heb nu 1.5+ maand gewerkt, in totaal meer dan 40 uur... Ik heb gekregen voor +-15; dat ligt zelfs onder mijn contract van 24 per maand?!
Klopt dit? Vanavond maar eens op loonstrookje kijken..
Je moet wel ff spiegelen voor je een foto maakt, hoor, die sappen elkaarquote:
Dat zette ik er al bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Je moet wel ff spiegelen voor je een foto maakt, hoor, die sappen elkaar![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stel dat je in week 3 loon krijgt, dan loopt de periode waarover je loon krijgt van week 50 51 52 en eind week 1.
Jij gaat niet door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zette ik er al bij![]()
Ik zat van 9 tot 17 op kassa - dan ga ik in mijn middagpauze niet spiegelen![]()
Krijg je dan een hoge uurloon?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Jij gaat niet door naar de volgende ronde.
Medewerker van het kwartaal gaat voor je neus voorbij
VVV bonnen kan ik aan de straatsteen niet slijten. Achterlijke dingenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:43 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Eenmalig 25 euro in cadeaubonnen van de Albert Heijn...![]()
Ik moet mijn cadeaubonnen nog krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:43 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Eenmalig 25 euro in cadeaubonnen van de Albert Heijn...![]()
Sorryquote:
Ik heb de ster nog niet maar heb de cadeaubonnen wel alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:35 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik moet mijn cadeaubonnen nog krijgen. Heb de ster al wel
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:28 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik heb de ster nog niet maar heb de cadeaubonnen wel al
Jaaaa en dan mag ik weer zegelcorrectie doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef booo het volgende:
Kutklanten die het verschil niet weten tussen Zomerzegels en Koopzegels.
Ben kassameisje sinds een paar weekjes trouwens
Verschikkelijk, ook leuk dat dat allemaal bijgehouden wordt. Dus dat er in de kantine een brief hangt waarop staat hoe vaak ik die knop wel niet gebruik. Jalekkerrrrquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaa en dan mag ik weer zegelcorrectie doen
whahahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef booo het volgende:
[..]
Verschikkelijk, ook leuk dat dat allemaal bijgehouden wordt. Dus dat er in de kantine een brief hangt waarop staat hoe vaak ik die knop wel niet gebruik. Jalekkerrrr
Kassa 4quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:38 schreef Brammie1 het volgende:
bij ons hebben we nu ook zo'n papiertje met kassabeoordelingen. Oa hoe vaak je een nul-bon maakt (subtotaal + ¤), minder keren is beter. Maar als je dan een kassa hebt die niet altijd meer open gaat, waardoor je soms meerdere keren een nulbon moet maken om iemand z'n wisselgeld te kunnen geven
Euh?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef booo het volgende:
Morgen van 9.00 tot 19.00
Wordt tegenwoordig bij iedere AH groente en fruit bij de kassa gewogen? Verschrikkelijk
Nouserieus, vandaag kapte mn scanner ermee hoor. Kutding. Ik snap het niet, het kost toch alleen maar tijd? En dan al die mensen die in de rij staan maar zeuren dat het te lang duurt.quote:
De scanner werkt bijna altijd. Maar nog meer whatever - als de scanner stuk is kan je sowieso nooit de boodschappen scannen. Maar dan reset je de scanner toch ff?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef booo het volgende:
[..]
Nouserieus, vandaag kapte mn scanner ermee hoor. Kutding. Ik snap het niet, het kost toch alleen maar tijd? En dan al die mensen die in de rij staan maar zeuren dat het te lang duurt.
Ja, daar kwam ik ook achter. Maar ik wist dat toch allemaal nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
De scanner werkt bijna altijd. Maar nog meer whatever - als de scanner stuk is kan je sowieso nooit de boodschappen scannen. Maar dan reset je de scanner toch ff?
Gewoon lekker laten wachten, hier kan jij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook achter. Maar ik wist dat toch allemaal niet! En ik had zo'n facking stuk chagrijn op de kassa voor mij zitten. Ik werk er pas twee weken he
Wij ruilen ze tegenwoordig wel onder zeer hoge beding - en verkopen ze dan vervolgens weer aan een ander persoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Dupje het volgende:
Jaja meneertje in de winkel die verkeerde beltegoed kaart had gekocht, en hem dus wou ruilen, wat niet mag. Wij security erbij gehaald want hij begon te dreigen met: "Ik pak jou nog" tegen de leiding. Beetje eng wel. Was weer een spectaculaire avond
En dan ga je om half zes computeren?quote:
Moet toch wat doen tijdens het ontbijten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:40 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
En dan ga je om half zes computeren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |