eens!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Renesite het volgende:
Ik werd ook al gebeld voor 4 tot 7
NEE!!!!!!!!!!
Als ik 1 tijd NIET kom werken is het TUSSEN VIER EN ZEVEN
Godchristus wat een tiefus tijd is dat op kassa.
wat zijn we populair vandaag, we worden allemaal gebeldquote:Op maandag 30 juli 2007 12:10 schreef Webgangster het volgende:
En ook ik werk gebeld. Begin om 14-21 in plaats van 16-21
Oh ik 14-20quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Brammie1 het volgende:
vanavond 18-24
Ja, ook via accounting plaza.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:44 schreef Brammie1 het volgende:
krijgen de mensen van gewone AH's ook via Accounting Plaza betaald, net als To Go?
En krijgen we overmorgen loon gestort?
wij zijn een Franchise-filiaal, en de eigenaar maakt geen gebruik van de accountants waar AH een contract mee heeft dacht ik, hij heeft z'n eigen accountant. maar wij krijgen wel op dezelfde tijdstippen betaald, heb overmorgen gewoon het loon op mijn rekening staan!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:44 schreef Brammie1 het volgende:
krijgen de mensen van gewone AH's ook via Accounting Plaza betaald, net als To Go?
ag wat moet je anders doen in je vakantie?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
het is de 1e dag van de 1e week van de bouwvak en het is gelijk raakwerd net gebeld of ik vanavond toch ff kon werken van 18.00 tot 20.00, er waren wat probleempjes (ik zit bij de Kassa)
dus dat beloofd nog wat voor de komende 3 weken
lamballen, uitslapenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:28 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ag wat moet je anders doen in je vakantie?![]()
Nèh. Ze kunnen besluiten om je dan tot Verkoper B te promoveren, maar volgens mij is dat niet echt een recht ofzo. Je kunt dat niet opeisen ofzo. Tot een bepaalde leeftijd krijg je wel na elke verjaardag een loonsverhoging.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef PauldeMunnik het volgende:
Krijg je eigenlijk automatisch opslag als je een jaar in dienst bent?
Ja en jaquote:Op maandag 30 juli 2007 12:44 schreef Brammie1 het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef waterreus23 het volgende:
MORGENOCHTEND WEER DE LOONSTROOKJES!
Haha, naja het viel nog wel redelijk mee vandaag. Aan de 6-meter hond veranderde niet heel erg veel, alleen wat nieuwe producten (zoals een 13 kg zak van Pedigreequote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 meter dierenvoedig lopen worpen13 meter... pfffff
![]()
Dat vroeg ik me ook af. Waar zit je dan? Een AH-to Go in een bushokje ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Maar 2 meter......? Hoefde jij maar 2 meter te worpen, of is heel dierenvoer bij jullie maar 2 meter
?!
Kattenvoeding is twee meter. Met hond er bij is de complete dierenvoeding 3 meter bij onsquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Haha, naja het viel nog wel redelijk mee vandaag. Aan de 6-meter hond veranderde niet heel erg veel, alleen wat nieuwe producten (zoals een 13 kg zak van Pedigree, bijna een meter lang!!!
). Kattenvoer ging wel helemaal om, maar tis gelukkig niet de ergste assoritmentsgroep om te worpen. Ook hier een berg aan voordeelverpakkingen erbij overigens (o.a. 4 kgs zakken Whiskas).
Maar 2 meter......? Hoefde jij maar 2 meter te worpen, of is heel dierenvoer bij jullie maar 2 meter
?!
PS: we hadden de 13 kgs zak even naast onze kleinste vakantiemedewerker gezet, t scheelde niet veel in lengte![]()
pijnlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:00 schreef Rudy-F1 het volgende:
Heerlijk zo'n salaris van 1100 euro net voordat je 2 weken op vakantie gaat![]()
Alleen jammer dat je auto dan precies vandaag APK afgekeurd word en een reparatie 500 euro kost...![]()
Ja daar zijn ze meestal zo lekker slim mee, of ze bedenken niet dat in de zomer de vracht ook minder is of ze willen uren besparen of ze hebben expres te veel mensen op het rooster gezet omdat er altijd wel een paar niet komen....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:29 schreef LightLuke het volgende:
Ik ben net voor de 2e keer deze week gebeld dat ik s'ochtends niet hoef te werken![]()
Wil je een keer veel in de vakantie werken kan het weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 21quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb het ook! 410 euroWerk je meer of verdien je meer?
AH To Goquote:
Ik wist niet dat 25% van jullie meters houdbaar uit dierenvoeding bestond!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef chatgek het volgende:
[..]
Kattenvoeding is twee meter. Met hond er bij is de complete dierenvoeding 3 meter bij onsNee, we zijn geen AH To Go, maar een tweetje. Jan van Scorelstraat in Utrecht
![]()
zal wel weer een kwaliteitsafwijking zijn....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Webgangster het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met de versgeperste sappen ?
Wij hebben al paar dagen helemaal niks....
Heel flauwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:49 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 25% van jullie meters houdbaar uit dierenvoeding bestond!![]()
en die is dus.....????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef chatgek het volgende:
[..]
Heel flauw![]()
Maar de omzet is op dit moment om te huilen![]()
TUS.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Webgangster het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met de versgeperste sappen ?
Wij hebben al paar dagen helemaal niks....
Wij hebben een aantal wel binnen gekregen. Al waren het geloof ik wel AH excellent sappenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:03 schreef hooibaal het volgende:
[..]
TUS.
Wij als To Go gokten dat ze bij 'de grote AH' wel aanbieding zouden zijn, dat houdt meestal in dat wij niks krijgen. maar als 'jullie' (sorry, collega) ook niks hebben zal het wel een kwaliteitsafwijking of onvoldoende beschikbaarheid grondstoffen zijn.Waarschijnlijk komt er wel een winkelweb-bericht over 1 dag voordat ze weer leverbaar zijn.
Wij hadden een half karretje vanochtendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:43 schreef chatgek het volgende:
[..]
Wij hebben een aantal wel binnen gekregen. Al waren het geloof ik wel AH excellent sappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |