Ik heb zo'n belachelijke personeelsster gewonnen, twee weken geleden ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef Stammies het volgende:
We hebben de broodwedstrijd gewonnen! Nog meer gelukkige winnaars van een reisje naar Spanje, Italie, Kenia of waar dan ook hier?
We hebben trouwens 5 sterretjes gewonnen. Toch ¤250 voor de personeelspot. Als we net een klein beetje beter ons best hadden gedaan met het "3-in-de-rij"verhaal (hadden een klanttevredenheid van 49,8 ipv 50%) hadden we alle 6 de sterren!
En hebben die twee mensen al bedacht hoe ze aan hun collega's gaan uitleggen dat zij wel naar Italië mogen en de rest niet? Je draait zo'n afdeling toch met z'n allen, of niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Webgangster het volgende:
Wij zijn 33ste van de deli meen ik (landelijk), bij ons mogen ook 2 mensen naar Italie
Ik ben samen met mijn zusje Medewerker van het kwartaal:P
't Zijn toch geen kleine kinderen daar? Ons filiaal heeft ook wel eens (keer of drie al, geloof ik, sinds ik er werkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En hebben die twee mensen al bedacht hoe ze aan hun collega's gaan uitleggen dat zij wel naar Italië mogen en de rest niet? Je draait zo'n afdeling toch met z'n allen, of niet?
Als 'Albert Heijn' een afdeling wil belonen om dat het (een van de) kwalitatief beste afdelingen is, landelijk gezien, dan beloon je toch alle mensen die daar een aandeel in hebben? En niet twee of drie die er toevallig ver in zitten bij VM of SM?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
't Zijn toch geen kleine kinderen daar? Ons filiaal heeft ook wel eens (keer of drie al, geloof ik, sinds ik er werk) zulke prijzen gewonnen, ik heb nog nooit gehoord dat er problemen door zijn ontstaan. Komt trouwens ook doordat er bij Albert Heijn maar een paar fulltimers staan, waardoor het best wel vanzelfsprekend aanvoelt dat een bepaald iemand gaat
![]()
Klopt, maarja, je moet een gegeven paard niet in z'n bek kijken, hèquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als 'Albert Heijn' een afdeling wil belonen om dat het (een van de) kwalitatief beste afdelingen is, landelijk gezien, dan beloon je toch alle mensen die daar een aandeel in hebben? En niet twee of drie die er toevallig ver in zitten bij VM of SM?
Hetzelfde hiero, nooit problemen of wat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
't Zijn toch geen kleine kinderen daar? Ons filiaal heeft ook wel eens (keer of drie al, geloof ik, sinds ik er werk) zulke prijzen gewonnen, ik heb nog nooit gehoord dat er problemen door zijn ontstaan. Komt trouwens ook doordat er bij Albert Heijn maar een paar fulltimers staan, waardoor het best wel vanzelfsprekend aanvoelt dat een bepaald iemand gaat
![]()
Wij hebben 2 bakkers. Een bakt op maandag t/m vrijdag, de ander doet de zaterag. Waarschijnlijk gaat die 2e niet, want die vind de ander niet zo aardigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En hebben die twee mensen al bedacht hoe ze aan hun collega's gaan uitleggen dat zij wel naar Italië mogen en de rest niet? Je draait zo'n afdeling toch met z'n allen, of niet?
Volgens mij klopt dit niet ?quote:Volgens mijn informatie is het bij alle filialen van Albert Heijn beleid om 's avonds het stokbrood uit de vriezer te halen en klaar te zetten voor de volgende dag.
Ik meen dat ze bij on om half 5 of om half 6 beginnen met het bakken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef Brammie1 het volgende:
To Go: charge 1 wordt op platen gelegd, platen worden in platenwagen geschoven, grote plastic zak erover en platenwagen gaat de koelcel in. Charge 2 wordt verzameld in kratten, welke in de vriescel blijven staan.
In het bericht op uwsupermarkt staat Serex ipv Servex, lekker op de hoogte
@ Webgangster: hoe laat gaan jullie bakken, als de oven al om 03:45 gaan opwarmen?
Wij beginnen kwart voor zes, en dat vind ik vroeg zat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik meen dat ze bij on om half 5 of om half 6 beginnen met het bakken.
Due 3:45 kan ook 4:45 zijn trouwens, heel erg vroeg weet ik wel.
komende 3 weken wordt het ongeveer 40 uur per week voor mijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef PekingDuck het volgende:
Gisteravond gewerkt van 13.00-21.30 en vanochtend weer van 06.00-15.00. Ik kan geen AH meer zien
Ben blij dat ik vanaf donderdag op vakantie benquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komende 3 weken wordt het ongeveer 40 uur per week voor mij
Volgens de CAO moet er tenminste 11 uur tussen twee opeenvolgende diensten zitten. Als ze dat soort diensten (laat>vroeg) dus achter elkaar plannen zonder overleg, hoef je hier niet mee akkoord te gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ben blij dat ik vanaf donderdag op vakantie ben![]()
Ik vind het gewoon best wel vervelend om 's avonds laat en 's ochtends vroeg achter elkaar te moeten werken. Dan voelt het net of ik die 26 uur non-stop bij AH heb gezeten.![]()
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
Doe je het niet dan gaan ze je invervolg niet meer inplannen dan de contracturen.
komende week is het voor mij:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef Renesite het volgende:
Zo simpel is het, jullie mogen blij zijn met jullie uren:
Woensdag 9 tot 13
donderdag 13 tot 17
vrijdag 15 tot 18
zaterdag 9 tot 12
maandag 8 tot 12
woensdag 9 tot 13
donderdag 15 tot 17
vrijdag 8.30 tot 13
zaterdag 9 tot 12
Ha ha ha ha
![]()
![]()
perfect me dunktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komende week is het voor mij:
maandag - vrij
dinsdag - 08.00 t/m 13.30
woensdag - 09.00 t/m 18.00
donderdag - 09.00 t/m 18.00
vrijdag - 13.00 t/m 21.00
zaterdag - 10.00 t/m 19.00
Precies.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
Doe je het niet dan gaan ze je invervolg niet meer inplannen dan de contracturen.
Ik begin zelf liever nog iets vroegerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komende week is het voor mij:
maandag - vrij
dinsdag - 08.00 t/m 13.30
woensdag - 09.00 t/m 18.00
donderdag - 09.00 t/m 18.00
vrijdag - 13.00 t/m 21.00
zaterdag - 10.00 t/m 19.00
ik zal de uren van de 2 weken daarna ook ff opzoeken, post ik die ook ffquote:Op zondag 29 juli 2007 03:50 schreef Dipstaart het volgende:
Als we toch gaan klagen over de uren...![]()
{blablabla...}
Wel flink money verdienen![]()
![]()
![]()
Wij hebben extreem te kort, iedere avond zowat dezelfde vulploeg van 7-8 man. (soms met hulp van de kassa)quote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef PekingDuck het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een mazzel met je tijden. Afgelopen week had ik:
Maandag: Vrij
Dinsdag: 6.00-9.00
Woensdag: 6.00-9.00
Donderdag: 6.00-12.30
Vrijdag: 13.00-21.00
Zaterdag 6.00-15.00
En dan was dat nog een relatief drukke week. Tot nu toe heb ik deze vakantie wel bijna iedere dag gewerkt, maar telkens maar een paar uurtjes. We hebben zó veel mensen die veel willen werken nu, dat ze de mooie uurtjes maar verdelen over àl die mensen. Heel vervelend.
Waar werk je? Dan kom ik wel ff in jouw filiaal helpen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wij hebben extreem te kort, iedere avond zowat dezelfde vulploeg van 7-8 man. (soms met hulp van de kassa)
Enschedequote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Waar werk je? Dan kom ik wel ff in jouw filiaal helpen.![]()
Te ver weg, jammerquote:
IK BEN JE MAN.quote:
gecondoleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |