Hmm, zal er straks eens achteraan gaan danquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef SHERMAN het volgende:
Nieuwe collega van me had daar ook problemen mee.
Paar keer de ASM getrapt en die is er toe achteraan gegaan.
SMSje net.quote:AH Mobiel verlaagt de tarieven voor bellen en gebeld worden in het buitenland(EU) vanaf 24-8! U profiteert automatisch.Info:www.ah.nl/mobiel of bel 0800-2288029
Hmm ik heb het toch in januari gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:39 schreef waterreus23 het volgende:
Mooie opening, maar de winstuitkering krijgen we toch altijd eind december:
Afgelopen jaren:
2006: 19 December
2005: 20 December
2004: 13 December
2003: 16 December
2002: 14 December
en klopt het dat we op onze aankomende loon een loonsverhoging hebben gekregen?
welkomquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
AH 1181 uit putten represent![]()
van 30-6-04 tot 3-11-06 gewerkt, nu niet meer![]()
Ja, hij is mij VM op Houdbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm ik heb het toch in januari gehad?
Ken jij Frits van Z trouwens?
en daar ben je blij mee?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik werk nog steeds bij AH 1573 in Zierikzee
Op HB/ZV/AGF en na de vakantie kassa
Aangepast.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:45 schreef Tellorian het volgende:
*mierenneukmode* Het is mooier om de to go met kleine letters te schrijven...![]()
En zou het ook niet wat duidelijker zijn als er bijv. Servex bij wordt gezet? Wij zijn natuurlijk niet echt van Albert Heijn, en ook weer anders als de franchise filialen van de ondernemers. In tegenstelling tot de City to go's plus de to go in de kelder van Station Amsterdam (metro)
ps. had Ahold, US Foodservices niet verkocht?
Je staat er bij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik werk nog steeds bij AH 1573 in Zierikzee
Op HB/ZV/AGF/PLK/MLT en na de vakantie kassa
Heb ik in het oude topic al gezegd. Ik heb ze er uit gehaald, volgens mij gebruikt geen hond ze namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef MarcovdL het volgende:
De linkjes naar de oude topics moeten nog in de OPziet er verder strak uit
![]()
Ik maak er wel all round van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef PekingDuck het volgende:
Hey, ik wil niet lullig doen, maar je bent een paar details van mij vergeten in de OP. Ik ben Verkoper B en ik werk behalve op AGF ook op BR, KAS, PLK, MLT, ZV, VL, VVV en MAG. En ik ben Kwaliteitsmedewerker (), is daar geen afkorting voor?
mwah, vanaf het moment dat we een andere baas kregen was de hele sfeer weg, dus zo erg vond ik het niet. wel de oude hechte groep in het beginquote:
Dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je staat er bij.
Kassa lijkt mij dus echt niks.
Hmm, toevallig zwakke kruisbanden en kapsels? Zo ja; hoi lotgenoot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Dank je
Mijn knieschijven staan niet goed dus het is voor mijn gezondheid wel beter dat ik naar de kassa ga
Haha nee blijkbaar is de spier in mijn bovenbeen te sterk en die trekt mijn knieschijf de verkeerde kant opquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm, toevallig zwakke kruisbanden en kapsels? Zo ja; hoi lotgenoot.![]()
KWAL?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef PekingDuck het volgende:
En ik ben Kwaliteitsmedewerker (), is daar geen afkorting voor?
Ah, juist het tegenovergestelde dus eigenlijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Haha nee blijkbaar is de spier in mijn bovenbeen te sterk en die trekt mijn knieschijf de verkeerde kant op![]()
Ahquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef Dupje het volgende:
OMG had toenet echt een Dupje actie in de winkel.
Ik moest achter schoonmaken en wilde even de zooi tussen de vensterbank en de radiator uit halen. Dus ik buk, maar had de bonnetjesprikker in de vensterbank niet gezien. Dus ik vol met mn wenkbrauw in die prikker. AUW! Naja, gelukkig was het niet IN mn oog...
mwah klein, klein. wat bedoel je met winkelgroottequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef morgane het volgende:
Vast een vrij klein filiaaltje dan, dat je op zoveel afdelingen werkte. Welke winkelgrootte?
Ik heb nog 1,5 week vrij, dan mag ik weer aan 't werkhet begint wel te kriebelen om ff mee te helpen als ik boodschappen aan het doen ben
Is ook goedquote:
Ik doe ook zoveel afdelingen hoor, in een 5-filiaal. Bij ons hebben we één afdeling die 'Vers' heet en AGF, vlees, panklaar, zuivel en de maaltijden omvat, en daar werk ik dus. Bovendien doe ik kassa om bij te springen als dat nodig is en werk ik op brood omdat ze iemand nodig hadden die een beetje snel kon vullen, want dat kunnen de dames niet. Tegenwoordig doe ik daar ook gewoon alles. En één dag in de week maak ik acht uur schoon, dan heet ik 'kwaliteitsmedewerker'. Valt dus allemaal nog wel mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef morgane het volgende:
Vast een vrij klein filiaaltje dan, dat je op zoveel afdelingen werkte. Welke winkelgrootte?
Ik heb nog 1,5 week vrij, dan mag ik weer aan 't werkhet begint wel te kriebelen om ff mee te helpen als ik boodschappen aan het doen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |