Ohjee! Handig!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef Brammie1 het volgende:
hooibaal en dupje, als jullie je afvragen waarom kassa 6 het niet doet (het display wat naar de klant gericht staat), dat heb ik gedaan
ik wou dat displaytje even terug in z'n houder zetten en toen floepte die uit. Ging niet meer aan ouwe rotzooi is 't
Volgende week.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:05 schreef sander89 het volgende:
Wat is er met de OP gebeurt? Is die kwijt geraakt ofzo?
Maar is deze week salaris, of volgende week pas?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:20 schreef Maravilla het volgende:
Er komt een nieuwe OP.
mooi, mooiquote:
Misschien heb je hier wat aan?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:05 schreef sander89 het volgende:
Wat is er met de OP gebeurt? Is die kwijt geraakt ofzo?
Maar is deze week salaris, of volgende week pas?
Fuckquote:
Dankje en nog 75 euro extra erbij personeelskorting, kan ik goed gebruikenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan?
Ik ben ook bezig met de nieuwe OP. Al komt er even wat anders van AH tussendoor.. Voor de AGF mensen, ik heb het complete AGF producten boek ingescand en omgezet naar PDF formaat..
Niks moet.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dankje en nog 75 euro extra erbij personeelskorting, kan ik goed gebruiken![]()
Waarom moest je hem dan inscannen? Maar is wel aardig boek en staat nog steeds niet alles in of ik was toen blind, ging namelijk om de: Romanesco, niemand wist wat het was ik wel hoe het er uit zag, maar verder niet dus wou ook wel wat meer over weten.
't Smaakt als een bloemkool. Het grootste verschil tussen bloemkool en romanesco is het uiterlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 05:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niks moet.
Romanesco staat er inderdaad niet in. Tenminste niet in de maart 2003 versie (die hebben wij). Toevallig had ik zaterdag ook een klant die wilde weten hoe het smaakte.. Tsja.. Ik kon het niet opzoeken want ik had die map thuis liggen.
Geef is een linkje?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan?
Ik ben ook bezig met de nieuwe OP. Al komt er even wat anders van AH tussendoor.. Voor de AGF mensen, ik heb het complete AGF producten boek ingescand en omgezet naar PDF formaat..
wannabe bloemkoolquote:Op maandag 23 juli 2007 10:43 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
't Smaakt als een bloemkool. Het grootste verschil tussen bloemkool en romanesco is het uiterlijk.![]()
Logisch aangezien hij ze eigen schade zelf moet betalen en dt hij geen extra krijgd van izjn werkgever vanwege het schadevrij rijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef lenin het volgende:
Zaterdag mooi verhaal! Chauffeur komt Houdbaar brengen en heeft op het DC gehoord: "Neem de vierde inrit van de parkeerplaats anders kun je de draai niet maken" Chauffeur rijd te ver door (waarom weet ik niet) en moet dus draaien, als hij weer aankomt bij de parkeerplaatsen denkt hij ineens aan wat ze hem op het DC hebben verteld....Neem de vierde inrit. Dus hij neemt de goede inrit....maar wel van de verkeerde kant! Auto die er achter stond helemaal in elkaar, spiegel eraf en deuk erin. Komt die man even later zijn wagen uit gaat ie gewoon rustig lossen
Dus ik loop naar die auto en bekijk de schade, loop terug om hem uit te leggen dat hij het verkeeerd heeft gedaan en dat ik zijn gegevens ga overnemen van het Manifest, contact opneem met zijn baas en ervoor ga zorgen dat die eigenaar zich bij AH gaat melden. zegt ie doodleuk dat ik mijn gang maar moet gaan en dat het hem weinig doet.....het is immers verzekeringswerk
Wat een mafkees! En die vrouw later lichtelijk overstuur en niet wetend wat ze moet doen....maar even rustig geholpen en gezegd dat ze de politie er maar ff bij moest halen. Echt ongelooflijk soms wat een simpele mensen er zijn op deze wereld!
Dan nog vind ik dat je een vorm van respect en interesse moet tonen, mij maakt het ook weinig uit maar doe wel de moeite om het probleem goed op te lossen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Logisch aangezien hij ze eigen schade zelf moet betalen en dt hij geen extra krijgd van izjn werkgever vanwege het schadevrij rijden.
Ach, de vrachtwagenchauffersquote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef lenin het volgende:
Zaterdag mooi verhaal! Chauffeur komt Houdbaar brengen en heeft op het DC gehoord: "Neem de vierde inrit van de parkeerplaats anders kun je de draai niet maken" Chauffeur rijd te ver door (waarom weet ik niet) en moet dus draaien, als hij weer aankomt bij de parkeerplaatsen denkt hij ineens aan wat ze hem op het DC hebben verteld....Neem de vierde inrit. Dus hij neemt de goede inrit....maar wel van de verkeerde kant! Auto die er achter stond helemaal in elkaar, spiegel eraf en deuk erin. Komt die man even later zijn wagen uit gaat ie gewoon rustig lossen
Dus ik loop naar die auto en bekijk de schade, loop terug om hem uit te leggen dat hij het verkeeerd heeft gedaan en dat ik zijn gegevens ga overnemen van het Manifest, contact opneem met zijn baas en ervoor ga zorgen dat die eigenaar zich bij AH gaat melden. zegt ie doodleuk dat ik mijn gang maar moet gaan en dat het hem weinig doet.....het is immers verzekeringswerk
Wat een mafkees! En die vrouw later lichtelijk overstuur en niet wetend wat ze moet doen....maar even rustig geholpen en gezegd dat ze de politie er maar ff bij moest halen. Echt ongelooflijk soms wat een simpele mensen er zijn op deze wereld!
+1 voor scherp ideequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef Webgangster het volgende:
Ik verwacht in de nieuw OP wel een Google Earth kaartje he...
Dan klopt het wel over dat de Albert Heijn beweerd over files enzo dat daarom veel vertragingen zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ach, de vrachtwagenchauffers![]()
Nu heel Nederland op vakantie is, staan ze iedere keer zo'n 40 minuten van tevoren voor je neus![]()
En inderdaad, als ze schade maken kan ze dat geen ene reet schelen![]()
geef die man 'n terminal, kan hij gelijk de hele assortimentsgroep tellen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Bij Marian.
Het schijnt overigens een vaste klant te zijn, vermoedelijk uit de categorie 'niet helemaal honderd'. Hij schijnt ook regelmatig binnen te komen, iets te hard "Goedemorgen" te zeggen, nadrukkelijk te wachten tot iemand iets terugzegt, indien nodig gewoon te vragen om een reactie, en dan weer weg te gaan.
Zo zijn er wel meer van die rare vogels. Er komt ook met enige regelmaat zo'n kerel binnen die een hele serie flesjes frisdrank met het etiket naar voren gaat zetten, vervolgens (bijvoorbeeld) hardop de maaltijdsalades gaat tellen, en daarna weer het perron op loopt. Af en toe blijf je je echt verbazen.
Klinkt bekend, hoorde dit gevloek ook bij mij in de winkelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:50 schreef NJ het volgende:
Wat een takkewerk is het ophangen van die Kleinste prijs-kaartjes. Ik ben er gisteren en vandaag mee bezig geweest om 500 van die kleredingen op het schap te priegelen.
Yep.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Stammies het volgende:
[..]
Klinkt bekend, hoorde dit gevloek ook bij mij in de winkelstond 8 uur voor volgens de WAP toch?
Hier ook 2 dagen. Wel iets sneller bij ons, wij waren rond 2 uur vanmiddag al klaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep.
Bijna 500 van die kaartjes (enkel houdbaar). Alleen met het uitzoeken ben ik al anderhalf uur bezig geweest..
Daarna van 10 tot 17:00 bezig geweest met het ophangen, en vandaag van 13:00 tot 17:00.
Ik vond die 8 uur niet echt goed ingeschat.
Ik mocht heel houdbaar (in een XL-winkel) in m'n uppie doen.quote:
Met wij bedoel ik mijn collega's/filiaalquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mocht heel houdbaar (in een XL-winkel) in m'n uppie doen.
Editje in een nieuw berichtje, sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Met wij bedoel ik mijn collega's/filiaalen dat was op maandag 1 man en op dinsdag ook 1 man
Mooie foto trouwens van die kaartjes in de Deze Week... (HAK product van 85 ct voor 'n liter euroshopper houdbare melkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep.
Bijna 500 van die kaartjes (enkel houdbaar). Alleen met het uitzoeken ben ik al anderhalf uur bezig geweest..
Daarna van 10 tot 17:00 bezig geweest met het ophangen, en vandaag van 13:00 tot 17:00.
Ik vond die 8 uur niet echt goed ingeschat.
kan gebeuren hèquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:41 schreef Tellorian het volgende:
...
Ik neem aan datquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef Webgangster het volgende:
Ik verwacht in de nieuw OP wel een Google Earth kaartje he...
die taak op zich neemt?quote:Username: atlasvlinder
Filiaalnummer: 1251
Filiaalplaats: Beverwijk
Filiaalnaam: Beverhof
Afdelingen: Verkoopafhandeling
Heb even mijn vergeten kleur stukje bij gewerkt..quote:
* SHERMAN aan het werk gaat.quote:
hmmm, nu weet je wel waar de mensen werkzaam zijn, de spreiding van de FOK!-kersquote:
Ik heb dus het pijltje het filiaal nummer gegeven, en als inhoud de mensen die er werken. Ik probeer die gegevens bij het pijltje te laten zien maar Google wil nog niet mee werken..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, nu weet je wel waar de mensen werkzaam zijn, de spreiding van de FOK!-kersmaar nu kun je niet zien wie bij welk pijltje hoort
![]()
ik heb geen verstand van Google Earth, maar dacht dat ik het eens ergens een keer gezien had...
OKquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb dus het pijltje het filiaal nummer gegeven, en als inhoud de mensen die er werken. Ik probeer die gegevens bij het pijltje te laten zien maar Google wil nog niet mee werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |